Kaveri menee kolmatta kertaa naimisiin
Kaveri menee kolmatta kertaa naimisiin miehensä kanssa joka myös vihitään kolmatta kertaa nyt. Sukulaiset eivät ole innostuneita tulemaan edes juhliin, ja samoin morsiamen kaverit tosi nihkeitä järkkäämään polttareita tai mitään muutakaan. Sama tilanne tietenkin myös sulhasen puolella. On kuitenkin överi kermakakkumekko hunnulla, kirkkovihkiminen, iso kartano varattu hääpaikaksi. Kehtaisitteko jättää menemättä tällaisiin häihin vai menisittekö velvollisuudesta, tai jopa ihan iloisena? Mä en ole tuntenut kaveria näiden aiempien avioliittojen ajalta, ja oon nyt sitten kaasona (joten mun on tietenkin pakko mennä katsomaan tätä ilmeisesti tulevaa farssia). Tää karmea tilanne on vasta nyt valjennut mulle miten hankalaa ja vaikeeta kaikki on kun ketään ei varsinaisesti kiinnosta tulla edes vieraaksi. Vähän käy jopa sääliksikin kun polttareissakin mennään vaan syömään kun muut eivät innostu maksamaan mitään muuta ja morsian odottaa hienoja polttareita.
Kommentit (52)
Siis menevät kolmannen kerran naimisiin toistensa kanssa?
Kannattaa järjestää hääleikki "lyödään vetoa, milloin tämäkin liitto päättyy eroon".
Jo on kerran pakko niin sitten menet, jos ei niin älä mene
Vierailija kirjoitti:
Ridge ja Brooke?
No on siinä kaverit ja sukulaiset. Olettepa kivoja. Ette sitten välitäkään hänestä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan molemmilla takana jo kaksi eroon päättynyttä avioliittoa. Ekaa kertaa nyt keskenään naimisiin.
Minussa on sen verran vielä hyvä käytöksistä ihmistä olemassa, että pukisin mekon päälle, hymyilen, syön ja lähden kotiin nukkumaan. Se olisi vain yksi ilta minun elämässä.
Vierailija kirjoitti:
No on siinä kaverit ja sukulaiset. Olettepa kivoja. Ette sitten välitäkään hänestä yhtään.
Mä olen ilmeisesti ainoa joka tästä morsiamesta välittää. Siksi tuntuukin niin pahalta tää homma että vieraat ei halua tulla paikalle. :(
-ap
Eipä tarvitse hankkia vihollisia, kun on tuollaisia kavereita, kaasoja ja läheisiä.
Se ketkä häihin tulee tai ei tule ei ole sinun ongelmasi. Itse olen aina valmis ilmaisen viinan bileisiin.
Se kertoo epäonistumisessa elämässä ja ihmissuhteissa, lapsilla ei ole oikeita vanhempia on vaan moikka isi ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ilmeisesti ainoa joka tästä morsiamesta välittää. Siksi tuntuukin niin pahalta tää homma että vieraat ei halua tulla paikalle. :(
-ap
Ethän sinä kaasona ole vastuussa juhlavieraista?!
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kerta toden sanoo?
Mun äidin kohdalla sanoi.
Onhan tuossa kieltämättä jotain koomista, mutta toisaalta myös surullista. Ymmärrän tavallaan, että lähipiiriä ei huvita taas ostaa (ehkä) kalliita lahjoja ja järkätä (ehkä) kalliita polttareita, kun on jo useammat taustalla. Mutta miksipä noihin juhliin ei menisi, sitä minä ihmettelen? Varmaan hyvää ruokaa tarjolla ja mahdollisesti kivaa ohjelmaakin. Sen verran voisi toki morsiusparilla olla pelisilmää, että kieltäisivät lahjojen tuonnin, eivätkä odottaisi liikoja polttareilta, tai ainakin osallistuisivat itse polttarikuluihin myös. Mutta ehkä jotkut haluavatkin mennä usein naimisiin, että saisivat lahjoja ja heille järkättyjä bileitä, olla keskipisteenä?
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo epäonistumisessa elämässä ja ihmissuhteissa, lapsilla ei ole oikeita vanhempia on vaan moikka isi ja äiti.
Ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Se ketkä häihin tulee tai ei tule ei ole sinun ongelmasi. Itse olen aina valmis ilmaisen viinan bileisiin.
Ei olekaan, mutta mulle morsian purkaa sydäntään ja harmitustaan kaikesta häihin liittyvästä. Ja mä en voi noista polttarivieraiden sanomisista tietenkään sanoa morsiamelle, en ainakaan vielä. Ehkä sitten syksyllä kun häät ja polttarit on ohi kerron hänelle millaisia "kavereita" ja "läheisiä" hänellä on. Vaikka varmaan selviää jo polttareissakin. :(
-ap
Mikä pakko on mennä kenenkään häihin?