Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri menee kolmatta kertaa naimisiin

Vierailija
01.06.2026 |

Kaveri menee kolmatta kertaa naimisiin miehensä kanssa joka myös vihitään kolmatta kertaa nyt. Sukulaiset eivät ole innostuneita tulemaan edes juhliin, ja samoin morsiamen kaverit tosi nihkeitä järkkäämään polttareita tai mitään muutakaan. Sama tilanne tietenkin myös sulhasen puolella. On kuitenkin överi kermakakkumekko hunnulla, kirkkovihkiminen, iso kartano varattu hääpaikaksi. Kehtaisitteko jättää menemättä tällaisiin häihin vai menisittekö velvollisuudesta, tai jopa ihan iloisena? Mä en ole tuntenut kaveria näiden aiempien avioliittojen ajalta, ja oon nyt sitten kaasona (joten mun on tietenkin pakko mennä katsomaan tätä ilmeisesti tulevaa farssia). Tää karmea tilanne on vasta nyt valjennut mulle miten hankalaa ja vaikeeta kaikki on kun ketään ei varsinaisesti kiinnosta tulla edes vieraaksi. Vähän käy jopa sääliksikin kun polttareissakin mennään vaan syömään kun muut eivät innostu maksamaan mitään muuta ja morsian odottaa hienoja polttareita.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on siinä kaverit ja sukulaiset. Olettepa kivoja. Ette sitten välitäkään hänestä yhtään.

Mä olen ilmeisesti ainoa joka tästä morsiamesta välittää. Siksi tuntuukin niin pahalta tää homma että vieraat ei halua tulla paikalle. :(

-ap

Minkä ikäsiä nää naimisiin menevät on?

Vierailija
22/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun kaveri menee ekaa kertaa naimisiin, ja yleinen ilmapiiri on vähän saman tyyppinen, ketään ei kiinnosta ja osa ajattelee ettei tämäkään suhde kestä. Juhla kuin juhla ihmiset ovat aika nihkeitä luopumaan siitä vapaa-ajastaan. Sitten on vaateet, matkat, majoitukset, lahjat, jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee jo kolmatta kertaa pihtaamaan.

Vierailija
24/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole neitsyestä kyse niin valkeaa häämekkoa ei pidä käyttää.

Vierailija
25/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman miehen kanssa kolmatta kertaa? Harvinaista.

Vierailija
26/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on siinä kaverit ja sukulaiset. Olettepa kivoja. Ette sitten välitäkään hänestä yhtään.

Mä olen ilmeisesti ainoa joka tästä morsiamesta välittää. Siksi tuntuukin niin pahalta tää homma että vieraat ei halua tulla paikalle. :(

-ap

Minkä ikäsiä nää naimisiin menevät on?

En nyt tarkkoja ikiä kerro mutta yli 50v.

Vierailija
27/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo epäonistumisessa elämässä ja ihmissuhteissa, lapsilla ei ole oikeita vanhempia on vaan moikka isi ja äiti.

Ei kerro.

Luuserit hyppii liitosta liittoon, eli liitot on pelkää riitaa ja pettämistä.

Vierailija
28/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija ollut naimisissa 6 kertaa.

Vierailija
29/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun kaveri menee ekaa kertaa naimisiin, ja yleinen ilmapiiri on vähän saman tyyppinen, ketään ei kiinnosta ja osa ajattelee ettei tämäkään suhde kestä. Juhla kuin juhla ihmiset ovat aika nihkeitä luopumaan siitä vapaa-ajastaan. Sitten on vaateet, matkat, majoitukset, lahjat, jne...

Eiiiiii tää on niin surullista :'( 

Vierailija
30/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan häitä ja ylipäätään kaikkia juhlia, mutta kolmansiin saman ihmisen häihin en menisi. Se tuntuisi lähinnä kiusalliselta.

Saatika että syytäisin rahojani polttareihin. Hassua juhlia viimeistä päivää poikamiestyttönä, kun on vihitty jo niin monta kertaa ettei ole neitiajoista enää kunnon muistoakaan. :D

Vierailija
31/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eivät keskenään ole olleet naimisissa aiemmin :D hitsi kun tuota aloitusta ei pääse muokkaamaan, muotoilin sen vähän huonosti. Molemmilla kaksi avioliittoa muiden kanssa takana.

-ap

Vierailija
32/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eivät keskenään ole olleet naimisissa aiemmin :D hitsi kun tuota aloitusta ei pääse muokkaamaan, muotoilin sen vähän huonosti. Molemmilla kaksi avioliittoa muiden kanssa takana.

-ap

Kaikki normaalijärkiset ymmärsivät mistä on kyse. Palsta-autistit jankkaavat loputtomiin jostain pienestä kirjoitusvirheestä, jos sellaisen onnistuvat bongaamaan. Ei kannata välittää.

Vierailija
33/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee jo kolmatta kertaa pihtaamaan.

Taitaa tykätä pihtaamisesta.

Vierailija
34/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylliunelmat ja kartanohäät vielä kolmannellakin kerralla ovat liioittelua. Näyttää siltä, etteivät vieläkään ole oppineet valitsemaan itselleen sopivaa puolisoa, vaan vaaleanpunaisessa rakkaushuurussa mennään jälleen yhteen mitään edellisistä liitoista oppimatta.

Vierailija
35/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi kyllä että eri.  Mutta yksissä häissä jouduin käymään missä meni toisen kerran sama pari.  Eka liitto 13 vuotta ja toinen kaksi vuotta.

Vierailija
36/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies tutustui  toiseen reikään uutuus viehättää ja kolmas sitten blow job.

Vierailija
37/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tälle kesälle yhdet häät( ensimmäistä kertaa kumpikin menossa). Ja mielessäni pyörii kymmeniä eri tekosyitä miksi en olisi menossa. 

Vierailija
38/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ketkä häihin tulee tai ei tule ei ole sinun ongelmasi. Itse olen aina valmis ilmaisen viinan bileisiin. 

Ei olekaan, mutta mulle morsian purkaa sydäntään ja harmitustaan kaikesta häihin liittyvästä. Ja mä en voi noista polttarivieraiden sanomisista tietenkään sanoa morsiamelle, en ainakaan vielä. Ehkä sitten syksyllä kun häät ja polttarit on ohi kerron hänelle millaisia "kavereita" ja "läheisiä" hänellä on. Vaikka varmaan selviää jo polttareissakin. :(

-ap

Anteeksi nyt, mutta miten hän ei voi tajuta sitä että monia ei enää vaan jaksa kiinnostaa yhden tyypin kolmannet häät? On hänelle juu varmasti tosi tärkeää juhlistaa tätä liiton solmimista hänen uuden elämänsä rakkauden kanssa, mutta pikkasen tilannetajua, haloo!? 

Vierailija
39/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on sen verran vielä hyvä käytöksistä ihmistä olemassa, että pukisin mekon päälle, hymyilen, syön ja lähden kotiin nukkumaan. Se olisi vain yksi ilta minun elämässä. 

Valmiiseen pöytään on aina kiva mennä.

Vierailija
40/52 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi kyllä että eri.  Mutta yksissä häissä jouduin käymään missä meni toisen kerran sama pari.  Eka liitto 13 vuotta ja toinen kaksi vuotta.

Tuo on kyllä jo järjettömyyden huipentuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä