Olen syvänvihreä eli luonnonsuojelija. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa ainakin tekoälyn käytön..
Mistä päätellen?
Mitäpä lottoot? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kolme tärkeintä elämänmuutosta, mitä tavis voi tehdä?
Riippuu taviksesta eli niistä kulutustottumuksista, jotka melkoisesti vaihtelevat ihmisten välillä ja toisaalta painotuksista, mitä asioita ekologisessa mielessä pitää tärkeimpinä. Sanoisin, että suurimman hyödyn saavuttaa ehkä siirtymällä yksityisautoilusta joukkoliikenteeseen, välttämällä kaiken turhan kulutustavaran hankkimista ja syömällä kasvipainotteisesti lähiruokaa.
Nämä tulivat itselle ensimmäisinä mieleen. Moni varmaan voisi suositella toisin, mutta osittain on kyse mielipiteistä. Totta kai myös rahallinen tuki luonnonsuojeluun näkyy ihan konkretiana, kun alueita saadaan pois intensiivisen hyödyntämisen piiristä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa ainakin tekoälyn käytön..
Kuten jo sanoin, en käytä tekoälyä mihinkään. En myöskään tämän ketjun vastauksiin.
Ap
Aito luonnonsuojelija ei äänestä vihreitä. Vihreät ajavat rikkaan eliitin korruptoitunutta politiikkaa. Olin itse katsomassa Oras Tynkkysen esitelmää eräässä seminaarissa, ja hänen tietonsa perustuvat ainoastaan suurkorporaatioiden omien sisäisten "tutkijoiden" analyyseihin. Rikkaan eliitin alamaiset suojelevat vain hillotolppaansa, eivät luontoa.