Suuseksiä tyttöystävän kaverille
Tyttöystäväni yllätti eilen illalla oikein kunnolla baarista tullessaan. Oli kuulemma sopinut kaverinsa kanssa, että minun pitäisi antaa kaverille suuseksiä!!! Kaverinsa ei ole kieltä saanut vielä kuulemma koskaan ja tyttöni mukaan olen siinä varsin hyvä eli kaverille sitten kanssa=) Aamulla muisti vielä muistuttaa asiasta naureskellen ja vakuutti olevansa ihan tosissaan.
Mitenkähän tällaiseen pitäisi suhtautua. Ajatus kieltämättä kiihottaa, mutta ongelmiahan tällaisesta kai helposti vain saa. En nyt mitenkään erityisesti edes nauti suuseksin antamisesta, paitsi siinä mielessä, että on mukava toiselle tuottaa nautintoa... Ehkä tuota voisi...=) Tyttöystäväni ei ole mustasukkaista sorttia.
Kommentit (17)
No kyllä mietityttää, koska olen hyvinkin vakavissani tyttöystäväni suhteen. Olemme menossa naimisiin ensi syksynä enkä halua sitä pilata...
että naisilla on myös tapana " testailla" miehiä. Eli voi esittää suvaitsevaa, mutta saattaa juttu tulla sulle " kalliiksi" sitten myöhemmin. Naiset kun ei unohda ja juttu voi tulla eteen monesti. Jos menet niin tyttöystäväsi saattaa kysellä ja jostain langasta napata kiinni idean että se kaveri oli jossain häntä parempi ja sitten se on menoa :(
Mä en lähtisi mukaan, vaan vastaisin että se olis sulle työtä eikä niin nautintoa kun sulla ei ole tunteita ko ihmistä kohtaan. Paras vastaus olisi seuraava: " Mä en ole koskaan ennen nauttinut suuseksistä, mutta sun kanssa se on mahtavaa. Olet niin maukas ja seksikäs että haluaisin upottaa naamani suhun. Mutta kun mulla ei ole näitä tunteita kaveriasi kohtaan, niin se olis mulle työtä josta en pitäisi ja siksi tuskin olisin edes kovin hyvä. Mä luulen ettei siitä jäisi kenelläkään hyvä olo."
Ei muuta kun lärvi vaan sinne revaan niin pitkälle kun menee. Tosi mies ei tyhjiä kysele. Saat ehkä siellä taannoin vierailleen turkkilaisen kupan, hiivasienen, neekerisankkerin, tippurin, klamydian ja herpeksen ja turpavärkkisi voidaan leikata poies kaikkine lisukkeineen. Loppuu sitten tupakointikin samalla.
mie-s
Yleensä naiset täälläkin valittavat kun ei mies anna suuhoitoa. Ja tässä ny olis mies, joka paitsi nuolee omansa, myös tyttöystävän kaverinkin? Ja ilman mitään vastapalvelusta?? Wow. Hyvä että tyttösi on noin epämustasukkainen, tehän voisitte tarjota tätä palvelua muillekin suuseksiä kokemattomille tai sitä kaipaaville? :)
Tuo tyttöystävän testiasia käväisi minullakin mielessä aluksi eli että pitäisikö tässä nyt aivan ehdottomasti kieltäytyä etten halua ketään muita=) Kiitokset vastausluonnoksesta, joka varmaan on ihan toimiva jos joudun tuollaista käyttämään.
Enpä tiedä onko suuseksin antaminen minulle nyt niin ikävää hommaa, että pitäisi saada vielä siitä joku vastapalveluskin... kyllähän tuollainen kiehtoo ja vähän imarteleekin, että voisi olla iloksi vielä luvan kanssa useammalle naiselle. Aikomuksena ei kyllä ole laajentaa palvelujani yhtään tämän pidemmälle=)
Taidan lähteä tähän leikkiin mukaan jos tyttöystäväni kerran niin haluaa... Ajattelin, että voisi olla suht turvallista lähteä ikäänkuin pitkin hampain touhuun mukaan eli mua täytyy tietysti ensin vähän suostutella, koska enhän toki mielelläni tällaista tee=) Oikeasti tuntuu itseasiassa aika kiihottavaltakin enkä usko että yhdestä kerrasta kovin isoa vahinkoa voi syntyä kunhan en erehdy hehkuttamaan asiaa jälkikäteen...
ja kohta saadaan siis raporttia... yksityiskohtaista...
terkkuja porvooseen!
......on se mies joka jättää kiimasen naisen pulaan...
Hyällä tsägällä sulle selviää että sun emäntä on sekstaillu sen kaverinsa kanssa jo jonkun aika ja nyt ne on päättänyt ottaa sut mukaan kiilapojaks....
Ja jos se on testi ja naisesi lemppaa sinut sen takia pihalle niin noin typerä nainen saakin sitten lähteä, hänhän valehteli sitten sinulle kun meni tuota ehdottamaan in the first place.
No, jokainen tekee tietenkin omat valintansa. Toisaalta, en osaa ajatella kuin mies niin en osaa myöskään vastata miehen näkökulmaa ajatellen. Itse kuitenkin jättäisin tuollaisen leikin kokeilematta. Tuollainen yleensäkin pistäisi miettimään sitä, millä tasolla parisuhde on. Onko se huippuluokkaa vai onko jotain pielessä?
Ehkä kannattaisi mielummin järjestää tämä koko systeemi kolmen kimppana jos se on toteutettava. Saisi muijaskin nähdä sitten oikeasti sen mitä siellä tapahtuu ja sit jos se ei siitä tykkääkään niin voi aina viheltää pelin poikki.
Mutta yksinkertaisuudessaan sanoisin EI koko jutulle!
Enpä sittenkään lähtenyt tähän touhuun mukaan. KIITOKSET VAROITUKSISTA, tilanne vaikutti keskustelun jälkeen nimenomaan minulle tarkoitetulta testiltä, joka on parempi läpäistä kieltäytymällä kohteliaasti kunniasta. Parempi varmaan kaikille näin...
Joo, hyvä noin.
Usein hetkellisen nautinnon joutuu maksamaan tavalla tai toisella ja tulevalle parisuhteelle ei tuo oikein hyvältä kuulosta.
Eli suosittelen, että annat omalle tyttöystävällesi kaiken sen, mitä mahdollisesti olisi tuolle kaverille mennyt.
Silloin on veisattava kun virsikirjan kannet on auki!