Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla, kun väsyttää näin kauheesti? Oireileeko joku vitamiinien tai hivenaineiden puutos näin?

Vierailija
14.05.2007 |

Synnytyksestä 10kk, loppuraskaudessa lievä toksemia, lähinnä kova verenpaineen nousu, valkuaista ei ollut virtsassa.

En ole uudelleen raskaana, ei voi siitäkään johtua. Koko ajan väsyttää ja olen ärtynyt, ajoittain aivan hiilenä ja raivona ihan toissijaisista asioista, raivoan ihan raivoamisen ilosta. Nukun noin 13 tuntia vuorokaudessa nyt, kun vauvakin alkaa lopetella yösyömisiä. Nukun myös 2 tunnin päiväunet lasten kanssa samaan aikaan.

Tätä jatkunut loppuraskaudesta ja alkuun laitoin toksemian piikkiin, siten yövalvomisten ja pimeän vuodenajan piikkiin. Nyt saan nukkua yöt suht kunnolla ja kevätaurinko paistaa, mut mä olen väsyneempi kuin koskaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee tosi usein ja olen tullut ihan yliherkäksi koville tai kimeille äänille.

ap

Vierailija
2/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä yhtään mistä tää johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölyallergia voi ilmetä pelkkänä väsymyksenä. Jos nenä on yöllä tukossa, nukkuu huonosti, ja sitten väsyttää.

Meillä esikoinen oli pienempänä joka kevät tosi väsynyt, ja korvatulehduksiakin oli. Mutta kun sai 5-vuotiaana oikeanlaiset allergialääkkeet koivun siitepölyallergiaan, väsymys ja korvatulehdukset hävisivät kerralla.

Vierailija
4/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne allergialääkkeetkin väsyttää. Siis eilenki meinasin nukahtaa istualteen tietokoneen ääreen (aamupäivällä), ku olin pari tuntia aiemmin ottanu lääkkeen. Ihan sairaasti väsyttää!

Vierailija
5/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis about vuosi on mennyt enemmän tai vähemmän harakoille nukkumisen suhteen, vaatii varmaan oman aikansa niitä kokonaisia öitä ja mielellään päikkäreitäkin päästä lähtötilanteeseen?

Entä miten fiiilikset muuten, voisko olla synnytyksen jälkeistä masennusta? Se voi alkaa yllättävän myöhäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme