Telialta lahja: vuoden Wolt-jäsenyys
Tykkäisittekö?
Sain vuoden Wolt-jäsenyyden (aktivoitavan) pitkästä Telia-asiakkuudesta.
Vahinko vain, etten käytä Woltia tai muitakaan kuljetuspalveluja.
Olisi ollut vaikka ruokalahjakortti tms. Emme me kaikki tilaa ruokaa kotiin.
Eli yhtä tyhjän kanssa
Kommentit (104)
Uskomatonta että suomalaiset käyttävät woltin kaltaista yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa tykkäisin koska en ole jäkkiytynyt boomeri, Wolt+ on oikeasti edukas palvelu jos vähänkään tilaa ruokaa kotiin.
Niin jo voi tilata myös K marketista ihan perusruokia ja wc talouspaperit ym. Kätevää on.
Edelleen: Wolt EI ole kaikkialla. En voi woltata, kyn se ei toi täällä, oli kuntakeskuksessa yksi, mutta lopetti, kun oli kannattamatonta, yli 20km ajot yhteensuuntaan. Ei jäänyt mitään käteen kulujen jäljeen.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että suomalaiset käyttävät woltin kaltaista yritystä.
Mikä on mielestäsi parempi vaihtoehto ruokatilauksiin?
Nämä wolttikuskit voisivat palata kotimaihinsa hel...... nopeasti.