Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telialta lahja: vuoden Wolt-jäsenyys

Vierailija
31.05.2026 |

Tykkäisittekö?

 

Sain vuoden Wolt-jäsenyyden (aktivoitavan) pitkästä Telia-asiakkuudesta.

 

Vahinko vain, etten käytä Woltia tai muitakaan kuljetuspalveluja.

Olisi ollut vaikka ruokalahjakortti tms. Emme me kaikki tilaa ruokaa kotiin.

Eli yhtä tyhjän kanssa 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin Woltia ja ajatuskin puistattaa, että joku muu kantaisi ruokani kotiini. 

 

En halua jalkojeni halvaantuvan käytönpuutteesta. 

 

Haluan tukea ravintoloita asioimalla niiden tiskillä. 

Kun käytät wolttia, tuet silloinkin yritystä. Ja kuljettajaa ja myös wolttia. 

Nämä wolttikuskit voisivat palata kotimaihinsa hel......   nopeasti. 

Vierailija
102/104 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että suomalaiset käyttävät woltin kaltaista yritystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa tykkäisin koska en ole jäkkiytynyt boomeri, Wolt+ on oikeasti edukas palvelu jos vähänkään tilaa ruokaa kotiin. 

Niin jo voi tilata myös K marketista ihan perusruokia ja wc talouspaperit ym. Kätevää on.

Edelleen: Wolt EI ole kaikkialla. En voi woltata, kyn se ei toi täällä, oli kuntakeskuksessa yksi, mutta lopetti, kun oli kannattamatonta, yli 20km ajot yhteensuuntaan. Ei jäänyt mitään käteen kulujen jäljeen.

Vierailija
104/104 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että suomalaiset käyttävät woltin kaltaista yritystä. 

Mikä on mielestäsi parempi vaihtoehto ruokatilauksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi