Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telialta lahja: vuoden Wolt-jäsenyys

Vierailija
31.05.2026 |

Tykkäisittekö?

Sain vuoden Wolt-jäsenyyden (aktivoitavan) pitkästä Telia-asiakkuudesta.

Vahinko vain, etten käytä Woltia tai muitakaan kuljetuspalveluja.

Olisi ollut vaikka ruokalahjakortti tms. Emme me kaikki tilaa ruokaa kotiin.

Eli yhtä tyhjän kanssa 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainajallekin vielä lähettivät muistutuksen edusta, vaikka operaattori on tietoinen, ettei enää elä. Ei tunnu ihan mukavalta vastaanpottaa tuollaista viestiä.

No tämä oli kaiken huippu. Muutenkin aika hais t pas k  tälläinen "lahja" ylipäätään. Asiakkaiden nolausta ja aliarviointia. Myötähäpeä tulee, että 10 vuoden asiakkuus ei ole enemmän arvoinen. 

Vierailija
42/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa tykkäisin koska en ole jäkkiytynyt boomeri, Wolt+ on oikeasti edukas palvelu jos vähänkään tilaa ruokaa kotiin. 

jaa, minä laitan itse ruokani, niin tietää ainakin mitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Haluaisin oikeasti edullisen liittymän. Telialla on uusille asiakkaille hyviä tarjouksia ja ei-uusille sitten sellaisia erilaisia tarjouksia.

Telian verkko Suomessa on nykyään kuraa verrattuna esim. Elisaan ja siksi niiden pitää kalastella tyhmiä asiakkaita tällaisilla tarjouksilla ja kylkiäisillä. 

Meidän mökillä toimii vaan Telia. Olen siksi pakotettu käyttämään sitä. Ei ole Elisakaan häävi, mutta paskoja on kyllä nämä Telian tarjoukset. 

Vierailija
44/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä tarjous, monet asuvat paikassa jossa ei voi edes käyttää mitään Woltia.

Vierailija
45/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään hakea noutoruuat itse tai mennä syömään paikan  päälle. Myös kaupassa tykkään valita tuotteet itse. Tulee arkiliikuntaa kun kävelee kauppaan.. kerran kipeänä tilasin kauppaostokset. 90 % meni oikein, loput korvaavia tuotteita. Haluan valita korvaavan tuotteen itse jos haluamaani ei ole.  Entä jos asuu maaseudulla, mitä käyttöä tuolla silloin on? 

Vierailija
46/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollainen "jäsenyys" siis edes tekee? Oletan, ettei sillä mitään ilmaisia kuljetuksia kuitenkaan saa, ja että kalliin ruuan lisäksi saa pulittaa vielä kaikenlaisia palvelumaksuja.

Vierailija
47/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa tykkäisin koska en ole jäkkiytynyt boomeri, Wolt+ on oikeasti edukas palvelu jos vähänkään tilaa ruokaa kotiin. 

Älä jaksa, meitä on nuorempiakin jotka ei wolttaa. Tuon "kaupan päällisen" takia jätin Telian ottamatta, olisin muuten vaihtanut. Mutta ennemmin vaikka jonkun kympin s ryhmän lahjakortti kuin joku Wolt jäsenyys 

Vierailija
48/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainajallekin vielä lähettivät muistutuksen edusta, vaikka operaattori on tietoinen, ettei enää elä. Ei tunnu ihan mukavalta vastaanpottaa tuollaista viestiä.

No tämä oli kaiken huippu. Muutenkin aika hais t pas k  tälläinen "lahja" ylipäätään. Asiakkaiden nolausta ja aliarviointia. Myötähäpeä tulee, että 10 vuoden asiakkuus ei ole enemmän arvoinen. 

Niin. Mulla on halvin liittymä. Voisi ehkä päätellä, että tällä tulotasolla en tilaile Woltista. Enkä ole myöskään sitä ikäluokkaa. Nykyään olisi markkinaosastolla helppo räätälöidä algoritmien avulla. Tumpeloita ovat. 

Vierailija
49/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta etenkin jos olet nainen ja ns. puutteessa, ja haluaisit ullatuusexiä, tuo voisi olla ratkaisu. 👍

Vierailija
50/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, en ole ikinä käyttänyt wolttia.

Ihme että ylipäätään olet päässyt Internetiin

Niin mikä se sun selitys oli. Miten netti liittyy wolttiin. Että kun joku ei käytä wolttia, niin ei pääse nettiinkään.

Minäkin teen päätelmiä : et saletisti ole käynyt peruskoulua loppuun. Ei noin vajaalla päättelykyvyllä voi päästä. 

Vierailija
51/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia yritti tuplalaskuttaa 80v äitiäni. Soitto asiakaspalveluun ei tuonut selvyyttä, joten äitini marssi aikuisen lapsenlapsen  kanssa Telian  liikkeeseen kuittien kanssa ja siellä asiaa pyöriteltiin pitkään, kunnes todettiin, että joku virhe on sattunut. Lupasivat selvittää ja palata asiaan, eipä ole mitään selvitystä kuulunut. 

Vierailija
52/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu myönnän olevani buumeri, joka ei halua käyttää palvelua, joka toimittaa jatkuvasti tilauksia vääriin paikkoihin, joka toimittaa ruokaa kylmenneenä ja tilauksia pakataan väärin kun ei ole itse vahtimassa, nämä ei toki kuskien syy, vaan lähtöpään syy. Olen tarkkasilmäinen buumeri, joka on nähnyt lämpimällä ilmalla itse tereassilla syömässä/drinkillä/kahvilla istuessa kolme tyyppiä torin penkillä Wolt kassit vierekkäin, sitten yksi hakee jotain ja odottaa taas, eli odottavat että saavat tarpeeksi tilauksia ennen kuin lähtevät menemään.  

Vierailija
53/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anteeksi tyhmyyteni että en osaa mitään kun en käytä wolttia. Ihme että osaan tehdä koodia. Mitenkähän poikani osaa toimia vastuullisena järjestelmäasiantuntijana, kun ei käytä wolttia tai tilaile muutakaan kautta ruokaa kotiintoimituksella, ihan valtava mysteeri.  

Vierailija
54/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin omistajatko ne täällä kettuilee tyypeille, jotka ei tilaa ruokaa kotiin? Minulla on hyvä pizzeria 100 metrin päässä, miksi ihmeessä en hakisi sieltä itse. Hampurilaisia en syö. Itämaista syön pari kertaa vuodessa, menen paikan päälle syömään, näitä on valittavana useita alle 1,5 km säteellä. Muut paikat missä käyn on sellaisia, missä ei ole mitään wolttia käytössä. Kauppaostokset teen itse. 

Vierailija
55/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään operaattori ei ole täydellinen. Telia on nyt siksi, että dna ei kuulunut mökillä. Voisi testata taas. Elisasta pysyn takuuvarmasti erossa, on huonoja kokemuksia eniten. 

Vierailija
56/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu myönnän olevani buumeri, joka ei halua käyttää palvelua, joka toimittaa jatkuvasti tilauksia vääriin paikkoihin, joka toimittaa ruokaa kylmenneenä ja tilauksia pakataan väärin kun ei ole itse vahtimassa, nämä ei toki kuskien syy, vaan lähtöpään syy. Olen tarkkasilmäinen buumeri, joka on nähnyt lämpimällä ilmalla itse tereassilla syömässä/drinkillä/kahvilla istuessa kolme tyyppiä torin penkillä Wolt kassit vierekkäin, sitten yksi hakee jotain ja odottaa taas, eli odottavat että saavat tarpeeksi tilauksia ennen kuin lähtevät menemään.  

Itse olen käyttänyt wolttia melkein 8vuotta. Ikinä ei ole toimitettu vääriä tuotteita, eikä ruoka ole ollut kylmää myöskään

Vierailija
57/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiomaisen pitäisi päivittää liittymä. Mitä ihmettä hän tekee tuolla, kun ei hän pysty terveyssyistä käyttämään tietokonetta (tarvitaan järjestelyjä että saadaan se toimimaan kun ei juurikaan pysty liikkumaan) ja lähimpään kaupunkiin on melkein 50 km matkaa. Ei siinä pienessä maaseutukirkonkylässä paljon kuskeja näy. No onhan siinä yksi lounaspaikka, yksi kauppa, yksi pubi, kahvila ja yksi pizzeria, varmaan noiden takia sinne wolt menee. 

Vierailija
58/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt wolttia melkein 8vuotta. Ikinä ei ole toimitettu vääriä tuotteita, eikä ruoka ole ollut kylmää myöskään

Ok. Täällä on jatkuvasti puskaradiossa ilmoituksia että kenen ruuat tuotiin meidän oven taakse ja myös poikani oven taakse on toimitettu vääriä tuotteita. Sen lisäksi olisi tylsää vahtia alaovella - kukaan täysijärkinen ei näille kuskeille anna ovikoodeja, vai mitä? Kun vielä itsellä suurin osa niistä mistä voi hakea tai voisi haluta noutoruokaa on alle 15 minuutin kävelymatkan päässä - lähimpään on yksi pieni kerrostalo välissä - en keksi yhtään syytä miksi tilaisin jonkun muun tuomaan niitä. 

Vierailija
59/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin jos mulle maksettaisiin antaisin keharin käpistellä ruokiani ilman hygieniapassia.

Vierailija
60/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet kuinka saastaisen näköisiä ne kassit kuskin jalkovälissä ovat.  En tilaa ikinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä