Telialta lahja: vuoden Wolt-jäsenyys
Tykkäisittekö?
Sain vuoden Wolt-jäsenyyden (aktivoitavan) pitkästä Telia-asiakkuudesta.
Vahinko vain, etten käytä Woltia tai muitakaan kuljetuspalveluja.
Olisi ollut vaikka ruokalahjakortti tms. Emme me kaikki tilaa ruokaa kotiin.
Eli yhtä tyhjän kanssa
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet kuinka saastaisen näköisiä ne kassit kuskin jalkovälissä ovat. En tilaa ikinä
Missä ne muuten käy vessassa ja peseekö kädet käsitellessään ruokia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu myönnän olevani buumeri, joka ei halua käyttää palvelua, joka toimittaa jatkuvasti tilauksia vääriin paikkoihin, joka toimittaa ruokaa kylmenneenä ja tilauksia pakataan väärin kun ei ole itse vahtimassa, nämä ei toki kuskien syy, vaan lähtöpään syy. Olen tarkkasilmäinen buumeri, joka on nähnyt lämpimällä ilmalla itse tereassilla syömässä/drinkillä/kahvilla istuessa kolme tyyppiä torin penkillä Wolt kassit vierekkäin, sitten yksi hakee jotain ja odottaa taas, eli odottavat että saavat tarpeeksi tilauksia ennen kuin lähtevät menemään.
Itse olen käyttänyt wolttia melkein 8vuotta. Ikinä ei ole toimitettu vääriä tuotteita, eikä ruoka ole ollut kylmää myöskään
Ok. Täällä on jatkuvasti puskaradiossa ilmoituksia että kenen ruuat tuotiin meidän oven taakse ja myös poikani oven taakse on toimitettu vääriä tuotteita. Sen lisäksi olisi tylsää vahtia alaovella - kukaan täysijärkinen ei näille kuskeille anna ovikoodeja, vai mitä? Kun vielä itsellä suurin osa niistä mistä voi hakea tai voisi haluta noutoruokaa on alle 15 minuutin kävelymatkan päässä - lähimpään on yksi pieni kerrostalo välissä - en keksi yhtään syytä miksi tilaisin jonkun muun tuomaan niitä.
Osuit naulan kantaan, ovikoodeja.
Ovikoodin jakaminen taloyhtiön ulkopuolisille on kielletty järjestyssäännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet kuinka saastaisen näköisiä ne kassit kuskin jalkovälissä ovat. En tilaa ikinä
Ei kuskit käsittele ruokia. Ruoat on paketeissa tai pusseissa. Niihin kuskit kyllä koskevat.
Elisalta sai 70€ s-ryhmän lahjakortin.
Kuulin, että jostain annoksista olisi syöty. Oli sitten koitettu sotkea sitä kasaa, mutta ihan selvästi oli joku lusikka siinä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuskit käsittele ruokia. Ruoat on paketeissa tai pusseissa. Niihin kuskit kyllä koskevat.
Jättävätkö purilaisen pussissa oven taakse tai kynnykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättävätkö purilaisen pussissa oven taakse tai kynnykselle?
Tai ojentavat suoraan tilaajan käteen. Korona aika tuli kontaktiton tilaus. Jos joku edelleen pitää sitä päällä niin silloin ruoat jätetään oven taakse
Olen kyllä (pakosta) Elisan asiakas, mutta lähtökohtaisesti halua teleoperaattilta kohtuuhintaisen ja toimintavarman nettiyhteyden. Lisäksi haluan, että teleoperaattori ei jatkuvasti tyrkytä minulle jotain huuhaa viihdepalveluaan ja muita oheistuotteita joita en halua.
Sen sijaan en halua lippalakkia, lähikaupan aulassa päivystäviä liittymämyyjiä, matkalahjakorttia, jalkahierontaa enkä wolttia.
Kaikki nuo palvelut osaan kyllä käydä ostamassa itsekin jos niitä tarvitsen. Erilaiset kytkykaupat ja bundlaukset vain hämärtävät hintoja.
Wolt on kyllä sinällään aivan loistava palvelu ja arjessa usein suurena apuna. Veikkaan että on myös pelastanut aika monta ravintolaa konkurssilta ja työllistää lisäksi maahanmuuttajia jotka muuten olisivat kortistossa.
Ai niin mulle tuli kans tuo tarjous. En wolttaile, mutta ei kai se velvoita mihinkään, jos aktivoi. Mitä se siis pitää sisällään tuo ns. etu. Verrattuna siihen, ettei ole tätä jäsenyyttä. Ihan yksinkertainen kyssäri teille, joilla kokemusta.
Ei kaikki käytä kaikkia palveluita. En usko että on olemassa sellaista ns lahjaa joka sopisi aivan kaikille. Parempi varmaan olisi ettei jaeta kenellekkään yhtään mitään. Tosin siintäkin joku todennäköisesti pahoittaisi mielensä
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä (pakosta) Elisan asiakas, mutta lähtökohtaisesti halua teleoperaattilta kohtuuhintaisen ja toimintavarman nettiyhteyden. Lisäksi haluan, että teleoperaattori ei jatkuvasti tyrkytä minulle jotain huuhaa viihdepalveluaan ja muita oheistuotteita joita en halua.
Sen sijaan en halua lippalakkia, lähikaupan aulassa päivystäviä liittymämyyjiä, matkalahjakorttia, jalkahierontaa enkä wolttia.
Kaikki nuo palvelut osaan kyllä käydä ostamassa itsekin jos niitä tarvitsen. Erilaiset kytkykaupat ja bundlaukset vain hämärtävät hintoja.
Wolt on kyllä sinällään aivan loistava palvelu ja arjessa usein suurena apuna. Veikkaan että on myös pelastanut aika monta ravintolaa konkurssilta ja työllistää lisäksi maahanmuuttajia jotka muuten olisivat kortistossa.
Elättävätkö itsensä sotkemalla sateessa ja pakkasessa pyörillään hapurilaisia kotisohville? Eiköhän heille makseta kelalta toimeentulo lisuketta?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin mulle tuli kans tuo tarjous. En wolttaile, mutta ei kai se velvoita mihinkään, jos aktivoi. Mitä se siis pitää sisällään tuo ns. etu. Verrattuna siihen, ettei ole tätä jäsenyyttä. Ihan yksinkertainen kyssäri teille, joilla kokemusta.
Tarjous hintoja ja edullisempia tai ilmaisia kuljetuksia
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että jostain annoksista olisi syöty. Oli sitten koitettu sotkea sitä kasaa, mutta ihan selvästi oli joku lusikka siinä käynyt.
Edelleen jos muutan suupalan siitä syö se ei vaadi hygieniapassia kunhan ei koske käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt on kyllä sinällään aivan loistava palvelu ja arjessa usein suurena apuna. Veikkaan että on myös pelastanut aika monta ravintolaa konkurssilta ja työllistää lisäksi maahanmuuttajia jotka muuten olisivat kortistossa.Elättävätkö itsensä sotkemalla sateessa ja pakkasessa pyörillään hapurilaisia kotisohville? Eiköhän heille makseta kelalta toimeentulo lisuketta?
Saavat asunnon ja elätyksen kelasta koko perheelle jos opiskelijoina wolttikuskailua varten suomeen tultu ajamaan vakuutuskilvettömillä sähkömopoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävää ja väärin ja samalla myös säälittävää...
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki käytä kaikkia palveluita. En usko että on olemassa sellaista ns lahjaa joka sopisi aivan kaikille. Parempi varmaan olisi ettei jaeta kenellekkään yhtään mitään. Tosin siintäkin joku todennäköisesti pahoittaisi mielensä
Kaikki ostavat ruokaa. Ison ruokakaupan lahjakortti käy kaikille.
Wolt on oienen porukan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Minkä hintaisia ne kuljetukset mahtaa muuten olla? Vai onkohan aina jokin tutustumistarjous uudelle asiakkaalle tms? Maksaako joku oikeasti tuon satasen siitä jäsenyydestä vai onko kaikilla tällainen ilmainen etu jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Minkä hintaisia ne kuljetukset mahtaa muuten olla? Vai onkohan aina jokin tutustumistarjous uudelle asiakkaalle tms? Maksaako joku oikeasti tuon satasen siitä jäsenyydestä vai onko kaikilla tällainen ilmainen etu jostain?
Kuljetuksen hinta määräytyy sijainnin mukaan. 0-7,99€
Joo en koska tehdään ruoka kotona. Joskus tilataan mutta ei woltata. En käyttäisi.
Osuit naulan kantaan, ovikoodeja.