Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi seurata tänään jääkiekon MM-kisojen finaalia Suomi - Sveitsi?

Vierailija
31.05.2026 |

Jollei siis ole mitään maksukanavaa käytössä?

TV`? Radio? Muu? MIkä?

Hämmentävää kyllä, sivustolta https://jääkiekon-mm.com/televisiointi/ löytyy tällainen maininta:

"Suomen ottelut on kuitenkin lakisääteisesti näytettävä maksuttomilla kanavilla, ja niinpä Viaplay on tehnyt sopimuksen MTV:n kanssa, joka näyttää kaikki Leijonien pelit sekä molemmat välierät ja finaalin MTV3-kanavallaan ja MTV Katsomossa."

MTV:n Katsomo pitää uitenkin tilata (6,95 E/kk) > eli tästäkin pitäisi maksaa! Eli kyseessä maksuttoman kanavan maksullinen palvelu.....

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tuosta näkee maikkarin lähetysten aikataulun, muttei itse lähetyksiä. Ne kun ovat maikkarilla maksullisia.

Katsomosta on myös maksuton versio, ja vaikka Viaplay on maksullinen kanava, se voidaan laittaa pelin ajaksi maksuttomaksi. Peli on lakisääteisesti näytettävä ilmaiseksi, eli se näytetään jollain tavalla ilmaiseksi.

Sitä minäkin, että jos laki sanoo että peli on näytettävä ilmaiseksi, niin jostain se varmaan pitäisi löytyä. 

Itse en ainakaan toistaiseksi onnistunut löytämään Katsomon maksutonta versiota...

Vierailija
22/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tvkaista.org/

Ollos hyvä.

Ei se kyllä tuolta näy. 

Kaikki pelit on näkynyt tuolta.

Yhdessä vähän pätkäisi, ja ehkä pätkäisee tässäkin, kun tulee odottamaton kävijäpiikki finaalin kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista MTV3 klo 21.15

Telkkaria ei tässä taloudessa ole, joten joudun kikkailemaan netitilähetysten kautta...

Se on sitten voi, voi.

Vierailija
24/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3

Vierailija
25/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, kokeilen näitä ja joko onnistun tai en onnistu. Lähdetään kuitenkin siitä, että Suomi voittaa ja torilla tavataan, ainakin hengessä mukana. Jännittävää kiekkoiltaa kaikille!

Vierailija
26/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä, kokeilen näitä ja joko onnistun tai en onnistu. Lähdetään kuitenkin siitä, että Suomi voittaa ja torilla tavataan, ainakin hengessä mukana. Jännittävää kiekkoiltaa kaikille!

Minä en tiedä mitään juntimpaa sanontaa kuin "torilla tavataan".

Vierailija
27/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika säälittävää, kun ihmiset huutaa satatuumaisen telkkarin edessä, kun aikuiset miehet pyörivät kaukalossa.

Vierailija
28/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee telkusta antennipiuha seinään ja sieltä näkyy kaikki kanavat. Mihin tässä elisaa tarvitaan? Heittäkää niillä viihdebokseilla vesilintua.

Vierailija
29/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen tapailumiehen luokse katsomaan koska mun teeveestä ei näy peliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan