Mistä voi seurata tänään jääkiekon MM-kisojen finaalia Suomi - Sveitsi?
Jollei siis ole mitään maksukanavaa käytössä?
TV`? Radio? Muu? MIkä?
Hämmentävää kyllä, sivustolta https://jääkiekon-mm.com/televisiointi/ löytyy tällainen maininta:
"Suomen ottelut on kuitenkin lakisääteisesti näytettävä maksuttomilla kanavilla, ja niinpä Viaplay on tehnyt sopimuksen MTV:n kanssa, joka näyttää kaikki Leijonien pelit sekä molemmat välierät ja finaalin MTV3-kanavallaan ja MTV Katsomossa."
MTV:n Katsomo pitää uitenkin tilata (6,95 E/kk) > eli tästäkin pitäisi maksaa! Eli kyseessä maksuttoman kanavan maksullinen palvelu.....
Kommentit (29)
Ollos hyvä.
Itse ostin sisäanteenin 14€ koti stereoihin radion kuunteluun kun kaapeli lähetykset loppuivat, kyseisellä anteenilla näkyy myös 1-5 kanavat tv,stä.
Niin siis tuosta näkee maikkarin lähetysten aikataulun, muttei itse lähetyksiä. Ne kun ovat maikkarilla maksullisia.
Telkkarista, ei maksa enempää kuin muutkaan kanavat. Ainoastaan Elisan kaapeli-tv on ongelmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ollos hyvä.
Ei se kyllä tuolta näy.
Vierailija kirjoitti:
www. Mmkiekko2026.com
Ei löydy tuommoista sivustoa
Vierailija kirjoitti:
Joku baari.
Baari ei oikein kutsu, edes tässä tapauksessa.
Vastaus on omassa kysymyksessäsi, MTV3:lta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tuosta näkee maikkarin lähetysten aikataulun, muttei itse lähetyksiä. Ne kun ovat maikkarilla maksullisia.
Katsomosta on myös maksuton versio, ja vaikka Viaplay on maksullinen kanava, se voidaan laittaa pelin ajaksi maksuttomaksi. Peli on lakisääteisesti näytettävä ilmaiseksi, eli se näytetään jollain tavalla ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Katsomo ole maksullinen.
Ilmaisessa Katsomossa ei peliä näytetä.
onhockey.tv näkyy hyvin. Useilla eri kielillä riittää striimejä. vähän pitää painella niistä striimeistä/näytön kuvasta useampaan kertaan, että saa sen isolle ja äänet päälle ku se ekoilla klikkauksilla heittää sillee vammasesti muille sivustoille. mutta muuten hyvin näkyy
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista MTV3 klo 21.15
Telkkaria ei tässä taloudessa ole, joten joudun kikkailemaan netitilähetysten kautta...
MTV 3. tulee suorana, jota minä ainakin katson.
www. Mmkiekko2026.com