Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sinä aikanaan vietit ylioppilaspäivän iltasi?

Vierailija
30.05.2026 |

Itse olin varannut ja maksanut sijan yhteiseltä illalliselta kaupungin hienoimman hotellin ravintolassa kaikkien koulun ylioppilaitten kanssa, mutta tarjoilun taso ja pahvilautasilta tarjoilu harmittivat niin pahasti, että lähdin kesken pois. Loppuyö ajeltiin pikaystävän kanssa autolla ympäri kesäistä lähimaaseutua

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 6 ällää kirjoitin. Tyttökaverini kanssa istuin iltaa pikkukaupungin parhaassa ravintolassa, kuten kaikki muutkin ylioppilaat. En juonut mitään, autolla kun olin. Ja autolla kun olin, pikkuisen sekstattiin autossa ennen kuin tyttökaverini kotiin saattelin. Ihanaa muistoa 36 vuotta sitten! (Ja jos Laura luet tämän, lämmin muisto sinulle!)

Vierailija
102/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin. Yo-juhlat jatkuivat pitkälle iltaan ja seuraavana päivänä juhlat jatkuivat heti puoliltapäivin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lukiolaisilla korostuu ystävyys, yhteisöllisyys ja hyvät välit. Kiitellään myös opettajia ja koko koulun hyvää yhteishenkeä. Tämä ainakin kun haastatteluja katsoo/lukee. Onko näin? Itse kun kuulun niihin lukioaikana näkymättömiin tyyppeihin jotka sopivasti ignoorattiin. Minua ei kiusattu, mutta olin nobody. Luokkakaverini kokoontuivat illalla yhden kämpille etkoille, mutta minulle ei kutsua tipahtanut. Jatkoilla kaupungin yökerhossa tämäkin selvisi ja kylläpä tulikin juhlamieli. Vedin pään täyteen ja otin taksin kotiin.

Ei se nykyään noinkaan mene. Kummityttöni on tällaisessa yhteisöllisyyttä korostavassa lukiossa. Hänet jätetään täysin yksin, koska hän on ujo. Opettajat eivät kuulemma voi tehdä mitään. Olen tosi, tosi pettynyt siihen, että hänen täytyy selvitä lukiosta kärsien yksinäisyydestä eivätkä edes aikuiset auta.

Vierailija
104/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 6 ällää kirjoitin. Tyttökaverini kanssa istuin iltaa pikkukaupungin parhaassa ravintolassa, kuten kaikki muutkin ylioppilaat. En juonut mitään, autolla kun olin. Ja autolla kun olin, pikkuisen sekstattiin autossa ennen kuin tyttökaverini kotiin saattelin. Ihanaa muistoa 36 vuotta sitten! (Ja jos Laura luet tämän, lämmin muisto sinulle!)

Kas, jollakin on syytä alapeukuttaa mun hienoa nuoruuden muistoa. Kerro toki miksi!

Vierailija
105/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nyt 35 vuotta. Ja en kyllä muista mitä tein illalla ylppäripäivänä. Päivällä oltiin koululla ja kotona vieraita. Mutta illalla? Kai me oltiin paikallisessa yökerhossa.

Vierailija
106/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipputangon takia vanhemmat ei ikinä unohda, kuka lapsista osaa ja pystyy.

Yritin kirjoittaantähän jotain, mutta näköjään teknologia estää mun sormusten takia.

Vierailija
107/107 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marskissa ja siitä vastapäätä Vanhalle. Musiikista vastasi Hurriganes.