Ei yhtään rahaa ruokaan, mitä tehdä kun en ole syönyt 5 päivään mitään rahattomuuden takia. Tukia leikattu, tämä on kamalaa
Sossu ei auttanut, eikä diakonia, "perusosan pitäisi riittää"...MUTTA kun se perusosa on 45% leikattu!!!! täysin rahattomana ja velkaantuneena. Ens kuussa taas leikattu perustoimeentulotuki josta pitää maksaa edellisen leikkauksen takia lainatut rahat!!!!
Ruokajonoon menin, mutta kassit loppuivat kesken ennen vuoroani....Jonotusjärjestys ratkaistaan arvonnalla, eikä saapumisjärjestyksellä...
Kommentit (108)
Voisko tän vitu alotuksen jo poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Menet huomenna aamulla kirkkoon, ehkä jotain pientä edes saisit.
Tuskin sunnuntai jumalanpalveluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piffaan purilaisen jos saan tyhjentää kassit peräloosteriisi! T: M65+
turpaanveto keikka sinulle
Näin sitä solvataan kun yrittää auttaa pyyteettömästi kanssaihmistä! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii vatsa.
Ja koooko ruumis!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut kohta kaksi viikkoa ilman rahaa, mutta en mene leipäjonoon. En. Se on periaate. Onneksi olen saanut kylässä syötävää, kun olen käynyt. Ja pakastimessa oli ranskalaispussi! Ensi keskiviikkona saan ansiopäivärahan 1 100 euroa. Sillä sitten elettävä taas kuukausi.
Hassuinta tässä on se, etten ole laihtunut vaan lihonut, kun syön kaikkea hiilaripaskaa aina kun käsiini saan. Enkä uskalla harrastaa mitään liikuntaa, ettei tule isompi nälkä. Jestas.
Opettele syömään paljon pienempiä annoksia, koska kulutus on vähentynyt. Liikuntaa voit silti harrastaa, siihen ei tarvita ylimääräistä proteiinia.
Miksi sinulla muuten on ranskanperunoita pakkasessa??? Niissähän ei mitään ravintoarvoa.
Mene tutulle kylään, tarjoaa pullakahvit.
Mikä sun mobiilipay ap saat 100€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepas tänne, niin haetaan 50€:lla ruokaa sinulle kaupasta.
Tj50
Minne?
Tre
Tj50
Jaa.. Tämäkin aloitus pitää käyttää ylläpidon kautta, koska moderaattori jostain syystä on päättänyt erityissuojella tämän oksettavan pedofiilin aloituksta... Ilmiantakaa tämä aloitus tätä kanavaa käyttäen:
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Ota vastuu itsestäsi ja elämästäsi. Opiskele vaikka. Opiskele uusi ammatti, jossa on töitä.
Terve menoa mananmaille, joudatkin pois täältä spämmäämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut kohta kaksi viikkoa ilman rahaa, mutta en mene leipäjonoon. En. Se on periaate. Onneksi olen saanut kylässä syötävää, kun olen käynyt. Ja pakastimessa oli ranskalaispussi! Ensi keskiviikkona saan ansiopäivärahan 1 100 euroa. Sillä sitten elettävä taas kuukausi.
Hassuinta tässä on se, etten ole laihtunut vaan lihonut, kun syön kaikkea hiilaripaskaa aina kun käsiini saan. Enkä uskalla harrastaa mitään liikuntaa, ettei tule isompi nälkä. Jestas.
Opettele syömään paljon pienempiä annoksia, koska kulutus on vähentynyt. Liikuntaa voit silti harrastaa, siihen ei tarvita ylimääräistä proteiinia.
Miksi sinulla muuten on ranskanperunoita pakkasessa??? Niissähän ei mitään ravintoarvoa.
En tietenkään opettele syömään pienempiä annoksia. Syön kaiken läpi käsien silloin kuin ruokaa on! Ei haittaa ylipaino, onpahan vararavintoa jos tästä ajat vielä kovenee, kuten on luvattu.
Ranuja olen ostanut koska teki mieli. Onhan niissä hyvä ravintoarvo kun niissä on rasvaa. Pysyy hengissä.
En muuten kaipaa mitään neuvoja tai ohjausta. Tilinumeroni voin antaa, jos haluat rahaa laittaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. Tämäkin aloitus pitää käyttää ylläpidon kautta, koska moderaattori jostain syystä on päättänyt erityissuojella tämän oksettavan pedofiilin aloituksta... Ilmiantakaa tämä aloitus tätä kanavaa käyttäen:
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Sinulle tulee ensi yönä noutaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/anna-palautettaSinulle tulee ensi yönä noutaja.
Missä tavataan?
Aikuinen terve ihminen pärjää ihan hyvin syömättä viisi päivää, jos on puhdasta vettä juotavaksi.
Ryhtiä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Menet huomenna aamulla kirkkoon, ehkä jotain pientä edes saisit.
Ainakin öylätin ja kulauksen viiniä.
Idiootti se ei vaan vieläkään tajua lainata rahaa käteisenä.
Mulla on aina ruokakassi taskussa.