Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika kehopositiivinen kommentaattori
On pyöristynyt entisestään, muistuttaa jo kohta jalkapalloa :O
Toimittaja sentään on ns normaalissa mitoissa.
Mutta ässshä shössöää todella pahasti.
Minusta puhealan ammattilaisella vain ei saisi olla noin selkeää puhevikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika kehopositiivinen kommentaattori
On pyöristynyt entisestään, muistuttaa jo kohta jalkapalloa :O
Toimittaja sentään on ns normaalissa mitoissa.
housut kyllä melko erikoiset tuttua yle-laatua
Miksi nuorelle ihmiselle on puettu senior-denimiä?
toni koskela 187 cm
miettinen 137 cm
Jokaisessa matsissa olen ollut altavastaajan puolella, tai sen jonka on siis odotettu häviävän. Jotenkin näissä kisoissa kaipaisin nähdä yllätyksiä ja ennakko-odotusten rikkomista. Yhtälailla salaa toivoin euroviisuissa Israelin voittavan, ihan vain sen takia että olisi kiinnostanut nähdä mitä siitä seuraa käytännössä (boikotteja, mielenosoituksia, salalahtaamisia, sotatilan keskellä esiintymistä..)
Ei ole naisille silmäkarkkia tässä pelissä :(. Ellei satu joku komea tuomari kentälle...
Vaikea päivä taas jollain kun on naisia studiossa ja Ranska pelaa. Belgia aiheutti vain pieniä itkupotkuja. Mutta itse lopetan tämän ketjun seuraamisen jos menee törkylinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea päivä taas jollain kun on naisia studiossa ja Ranska pelaa. Belgia aiheutti vain pieniä itkupotkuja. Mutta itse lopetan tämän ketjun seuraamisen jos menee törkylinjalle.
hyvää yötä
MM-kisoissa on 98 Ranskassa syntynyttä pelaajaa, joista 76 edustaa jotain muuta maata kuin Ranskaa. Senegalin joukkueen pelaajista 10 on syntynyt Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
toni koskela 187 cm
miettinen 137 cm
Siis oikeasti!?? 137 cm - aikuinen ihminen?!?! En voi uskoa :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toni koskela 187 cm
miettinen 137 cm
Siis oikeasti!?? 137 cm - aikuinen ihminen?!?! En voi uskoa :O
siltä se näytti
Kylian Mbappé ja malli Ines Rau yhdistettiin toisiinsa romanttisessa mielessä vuosina 2022–2023.
Playboy-historia: Hän oli marraskuussa 2017 historian ensimmäinen transsukupuolinen Playmate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä
Sinä tarvitset minua enemmän kuin minä sinua.
Jaahas, eli tänä yönä ennättää sitten yhteensä vajaat 3 tuntia nukkumaan. Otteluiden välissä n. tunti kerrallaan torkkumista. Toivottavasti on lyhyet lisäajat otteluissa.
hyvin toni jaksaa tsempata tuollaisessa seurassa
Vierailija kirjoitti:
Marke on ihan jees, mutta kukamikä on tuo naisjuontaja?
70000 katsojaa lippu 1000 dollar = 70000000 $
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marke on ihan jees, mutta kukamikä on tuo naisjuontaja?
Maikkarilta siirtyi Ylelle, ei ole ihan kotonaan vielä pääjuontajan roolissa. MTVllä teki usein haastatteluja/kommentointia kentän laidalla ym.
mitä ihmeen hobitteja nää naiset on