Haluan tulla täydelliseksi naiseksi! Täällä liikkuu paljon sellaisia, joten kertokaapa mitä minulta vielä puuttuu ;)
Olen 24-vuotias, 1 lapsi, naimisissa.
-olen loppu vaiheessa yliopistotutkintoani
-omakotitalo hankittu, lainaa jäljellä 35 000e
-olen hoikka
-teen joka päivä perheelle lämpimän aterian ruokapyramidia ja lautasmallia noudattaen.
-ulkoilen lapsen kanssa joka päivä
-aion olla kotona kunnes lapsi on 3-v
-koti on lähes aina siisti
Kertokaapa mihinkä osa-alueeseen kannattaisi seuraavaksi keskittyä tällä täydellistymisen tiellä ;)
Kommentit (7)
Olen kyllä peto sängyssä ja parisuhdetta on hoidettu yhteisillä kylpyläviikonlopuilla ja risteilyillä sen jälkeen, kun lapsi on täyttänyt 1,5 v.
En ole muuten harrastanut seksiä muiden, kuin mieheni kanssa koskaan, joten sekin puoli on aika hyvin kunnossa.
Olen kyllä ulkoillut lapsen kanssa monesti 2 krt päivässä, mutta se vie sitten niin paljon aikaa, että en ehdi lukea lapselle niin paljon satuja ja soittaa (pianolla ja poikkihuilulla) klassista musiikkia ja lastenlauluja stimuloidakseni lapseni musikaalisuutta. Ja varsinkin jos pyrkii ulkoilemaan 3 krt päivässä, niin sitten ainakin jää päivittäinen vyöhyketerapia-hetki väliin!
Lisää vinkkejä otetaan vastaan! ;)
ap
Kerro, jos olet jossain suhteessa minua täydellisempi ja miten, niin tiedän sitten mihin seuraavaksi pyrkiä!
ps. imetin lastani vain 5kk, miten sen voisi näin jälkikäteen korjata :( Tietysti seuraavaa lasta imetän tunnollisesti, mutta en kuitenkaan yli 1v3kk.
t. täydellinen ap
Sinulla on vain yksi lapsi. Lapsesta tulee epäsosiaalinen ja hemmoteltu ja hän kiroaa koko ikänsä, kun olette pilanneet hänen lapsuutensa. Sisarus ei enää auta, sillä ikäeron pitää olla maksimissaan vuosi, kaksi.
Et voi koskaan olla täydellinen nainen, jos parisuhdetta täytyy erityisesti hoitaa. Olet toisinsanoen epäonnistunut miehenvalinnassa. Täydellisen matcin kanssa kun suhde kukoistaa itsestään.
Ja toiseksi, lapsi hoidossa tämän suhdehoidon aikana vasta 1,5 vuotiaana??! Sinä onneton luuseri.
7: Voih, tiedän! :( Palautan tässä kuussa graduni, joten olemme päättäneet heti sen jälkeen aloittaa uuden vauva-projektin. Jos heti tärppäisi, ikäeroksi tulisi nipin napin 3v.
8: laina on kyllä paha rasti, mutta säästössä on 13 000e ja tietysti säästämme eläkerahastoihin ja lapsen rahastoon.
Lisää hyviä huomioita!
ap
-kodin tulee olla AINA siisti ja puhdas
- hanki toinen korkeakoulututkinto ennen kuin täytät 30 v
- ulkoilethan lapsesi kanssa 2-3 krt päivässä?
- huolehdithan ulkonäöstäsi ja hoivaat miestäsi tarpeeksi
Vierailija: