Ajoin eilen 230km, sähköt maksoi 5,32€
Summassa on mukana verot, siirto ja marginaali.
Paljonkohan olisi bensa maksanut? Laskekaa te, en itse jaksa.
Kommentit (150)
paristovispilässä soh 90 sadantonnin jälkeen
2.0 TDI vie helposti 4 litraa sadalla en näe mitään järkeä paristovispilässä
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin vanhan dieselauton pari vuotiaaseen sähköautoon. Jos laskee kaikki arvonalenemat ym mukaan, niin sähköauto tulee sen verran halvemmaksi että saan ajaa samalla rahalla melko uudella autolla versus 15v vanhalla.
Sulla oli joku toisenmaailmansodan ainakainen saksalainen paraatiauto autona?
Nykyinen autoni käsivaihteet ilman lukkiutumattomia jarruja. Täydellinen kontrolli auton hallintaan. Tunnen ja tiedän auton pienimmätkin liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen autoni käsivaihteet ilman lukkiutumattomia jarruja. Täydellinen kontrolli auton hallintaan. Tunnen ja tiedän auton pienimmätkin liikkeet.
Ah sitä ihanaa tärinää mikä 14 tuuman tasapainottomista vanteista tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan kateutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan kateutesi.
Tuollaiset on harrasteena, sähkärillä ajellaan päivittäiset.
Ajelen koko elämäni edullisella diesel-autoilla. Säästän elämäni aikana 300 000 euroa, verrattuna jos lankeisin sähköautoihin, joita pakko vaihtaa muutaman vuoden välein.
Minä ajoin 480 km, ja mun sähköt ei maksanut mitään, sammutin ne pääkytkimestä lähtiessä.
köyhällä on halvat huvit