Kaipaisitko halausta ja lämpöä?
Kyllä. Halata, jutella ja istua sylikkäin. Nukkua kainalossa. Kävellä käsi kädessä. Painaa pää toisen rintaa vasten. Silitellä ja haroa hiuksia. En ole vielä tällaista kokenut.
Kommentit (50)
En oikeastaan kaipaa. Oma seura on niin hyvää, että en kaipaa ketään likaisilla käsillä koskettelemaan. Joskus kun on heikkoja hetkiä, niin olisi kiva vähän halia jonkun kiltin ihmisen kanssa.
Kaipaisin. Tuntuu vain mahdottomalta ajatukselta että löytyisi mies kenen kanssa haluaisin tuollaista.
Olisi niin ihana juuri nyt olla jonkun kainalossa ja siliteltävänä. Puhuisi kauniita ja kehuisi. Tuntuisi ihanalta.
Olisi ihana kävellä kauniina kesäpäivänä jonkun kanssa käsi kädessä, välillä halata ja olla onnellinen.
Kyllä ja ei. Olen jo pitkään huomannut, etten tunne yhtään mitään halatessani joko kavereita, tuttuja tai yhden illan juttuja. Minun pitää olla ihastunut tai rakastunut, että halauksella on mitään merkitystä.
Ihana, kun saa olla rauhassa, ei ole kukaan lääppimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei. Olen jo pitkään huomannut, etten tunne yhtään mitään halatessani joko kavereita, tuttuja tai yhden illan juttuja. Minun pitää olla ihastunut tai rakastunut, että halauksella on mitään merkitystä.
Sama kuin yllä. Halaus on tai sen pitäisi olla intiimi kokemus. En ole koskaan lämmennyt sellaiselle casual-halaukselle tuttujen tai puolituttujen kanssa, vieras tapakulttuuri mulle. Enemmän vaivaannuttava kuin miellyttävä kokemus, siis ei-läheisten kanssa.
Sen sijaan kumppanin tai potentiaalisen sellaisen kanssa halaaminen tuntuu kyllä tosi hyvältä. Oikeastaan yhtä hyvältä kuin suutelu.
En kaipaa. Koettu on nuoruudessa. Kivaa jos on rakastunut, ei muuten.
Nyt kaipaisin koiraa kainalooni rapsuteltavaksi. Koirat ja kissat rakastaa pyytteettömästi.
Miesten kanssa aina jotain säätöä. Vaikeaa löytää sopivaa kumppania.
Kullia haluaisin ja kovasti 😊
T: palstamirkku