Kaipaisitko halausta ja lämpöä?
Kyllä. Halata, jutella ja istua sylikkäin. Nukkua kainalossa. Kävellä käsi kädessä. Painaa pää toisen rintaa vasten. Silitellä ja haroa hiuksia. En ole vielä tällaista kokenut.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et tykkääkään? Minä huomasin, että halaaminen on tosi ahdistavaa ja epämiellyttävää. Luulin, että se tuntuisi kivalta.
Varsinkin pussaaminen on todella epämiellyttävää
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tällaista. Seksistä en piittaa. Sitä kyllä aina saisi.
Miks muka pitäis roikkua toisen raiveleissa jos kerran ei sextailla. Housut pois ja hoitoon sanon minä, nainen on lisääntymistä varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et tykkääkään? Minä huomasin, että halaaminen on tosi ahdistavaa ja epämiellyttävää. Luulin, että se tuntuisi kivalta.
Varsinkin pussaaminen on todella epämiellyttävää
Kielisuudelmat joo kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks muka pitäis roikkua toisen raiveleissa jos kerran ei sextailla. Housut pois ja hoitoon sanon minä, nainen on lisääntymistä varten!
Ei kiitos.
t. Nainen
En keneltä tahansa, vähintäänkin pitää olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen saanut itselleni ihanan miehen. Ei mikään seksihullu sonni, joka pakottaa synnyttämään kivulla ja tuskalla lapsia. Muuten suloista yhdessä oloa ilman haisevaa seksiä ja kiljuva kakaroita. Ei ole koskaan kiinnostanut haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä.
Itsestään se onni pitää löytää, ei sitä toinen ihminen voi tuoda.
Minulla oli kerran kumppani jonka kanssa lupasimme viettää elämämme kuvailemallasi tavalla.
Hänellä olin kuitenkin eräs toinen, tärkeämpi ihminen ja kolme vuotta elämästäni nielaistiin silmänräpäyksessä.
Nyt olen kaikesta tästä sairastunut, erakoitunut ja masentunut enkä koskaan enää luota naishenkilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen saanut itselleni ihanan miehen. Ei mikään seksihullu sonni, joka pakottaa synnyttämään kivulla ja tuskalla lapsia. Muuten suloista yhdessä oloa ilman haisevaa seksiä ja kiljuva kakaroita. Ei ole koskaan kiinnostanut haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä.
Onko sinua käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi vai mistä johtunee tuo kuvotus omaan seksuaalisuuteen?
Mä oon ite halailija.
Ja osoitan myös sanoin läheisilleni välittämistä. Olen varttikarjalainen. Ehkä siinä on se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi vai mistä johtunee tuo kuvotus omaan seksuaalisuuteen?
Aseksuaali ei seksiä kaipaa.
Juuri nyt kaipaisin lomaa, yksin olemista, kunnon yöunia, kiireetöntä oleskelua, mukavia kävelylenkkejä yksin, yksin matkustamista Italiaan, ja sanoinko vielä että haluaisin olla yksin, rauhassa lapsilta, vaimolta, lemmikeiltä.
Kyllä minä aina välillä kaipaan, mutta omalta kullalta vaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahtoisin kiltin, hellän ja kivan miehen. Jonka kainaloon voisi käpertyä. Kävellä käsikkäin. Istua sylikkäin. Katsoa telkkua lähekkäin. Hassutella ja nauraa. Tällaisia en ole saanut. Hiton seksin vonkaajia on kyllä riittänyt.
Ehkä olet vaan rasittava, eikä miehet halua sinulta mitään muuta kuin seksiä.
En, olen niin etuoikeutetussa asemassa, että aloituksessa mainut asiat sisältyvät joka päiväiseen arkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran kumppani jonka kanssa lupasimme viettää elämämme kuvailemallasi tavalla.
Hänellä olin kuitenkin eräs toinen, tärkeämpi ihminen ja kolme vuotta elämästäni nielaistiin silmänräpäyksessä.
Nyt olen kaikesta tästä sairastunut, erakoitunut ja masentunut enkä koskaan enää luota naishenkilöihin.
Julma oli kolmen vuoden kumppanisi
En kaipaa. Mökillä olo yksin on vaan niin parasta.