Rivitalonaapuri pitää radiota päällä takapihallaan joka päivä aamusta iltaan
Radio häiritsee minua, koska aina kun menen takapihalleni, luulen vain radion äänen. Olen ääniherkkä muutenkin. Radio on päällä, vaikkei asukkaat olisi pihalla. Miten sanon asiasta ilman, että naapurisopu kärsii..?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Fittu että se auttaakin että täällä ulisee. Se, että keskustelisi naapurin kanssa niin eihän se varmaan auttaisikaan.
Jospa näin löytää muitakin samasta ongelmasta kärsiviä. Ainoa minkä tiedän, se radio ei saa olla ulkona. Kyllä minä aloittajaan samaistun aika voimakkaasti. Karaoketta 🥶
Näkisitpä Filippiinien meiningin. Jos jollakin on varaa radioon, niin siitä väännetään ääni täysille, että muutkin kuulee. Nuoriso jammaa koko kadun mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Fittu että se auttaakin että täällä ulisee. Se, että keskustelisi naapurin kanssa niin eihän se varmaan auttaisikaan.
Onko sinulla surkea ja ikävä elämä kun pitää noin äksyillä? Se, että yrittäisit laittaa oman elämän kuntoon ei varmaan auttaisikaan?
Ymmärrän ap tuskan. Missään ei voi olla nykyään, etteikö joku tule siihen jotain humppaa huudattamaan. Eipä siinä auta muu kuin sanoa kohteliaasti. Nykyäänhän se useimmiten vaan tahtoo olla ihan turhaa yrittää keskustella, koska kaikilla on vain oikeus elää kuin siat pellossa naapureista välittämättä.
Aiemmat naapurimme soittivat aina kesäisin autoradiota täysillä auton ovet auki tietenkin. Vaikka he menivät välillä sisälle, radio pauhasi ulkona samaan malliin. Jos olisin mennyt asiasta huomauttamaan, uskon että ääntä olisi pienennetty. Samalla olisi myös suututtu. Ongelma poistui, kun naapuriin tuli uudet asukkaat. Kyllä se soitanta ärsytti aivan tavattomasti. Vieläkin lähtee päässä helposti soimaan Mäntsälä mielessäin.
No et voi asialle mitään. Ulkona saa koirat haukkua, ruohonleikkuri pöristä, roska-auto käydä, jäätelöauto käydä ja jopa radiota saa kuunnella. Muuta Pudiksen syrjäkylälle.