Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettiseksiä toisen miehen kanssa!!

Vierailija
14.05.2007 |

Oon muutaman kerran harrastanut nettiseksiä toisen miehen kanssa. Molemmat on silti varattua tahoillaan. Tämä nettiseksimies on mulle ennestään tuttu, ollaan harrastettu seksiä ihan livenäkin ennen tätä mun nykyistä suhdetta.. Tässä taitaa siis olla kyse vanhasta suolasta, joka välillä janottaa :/

Rakastan nykyistäni, joten pidemmälle en olisi valmis menemään tämän nettiseksituttavan kanssa. Tiedän, että tää on silti joidenkin mielestä pettämistä..! Päätin, etten enää harrasta moista, tulee niin paskanen olo jälkeenpäin.

Nettiseksissä voin jutella tälle toiselle miehelle sellaisia asioita, fantasioita ym mitä en ikinä ole omalle miehelleni puhunut.. Ja sitä kautta tunnen olevani jopa läheisempi tän toisen miehen kanssa! Tää on alkanut tosissaan vaivaamaan. Onko niin, että omassa suhteessa on jotain pielessä ja pahasti, kun nettiseksi tuntuu kiihottavammalta kuin oikea seksi oman miehen kanssa?! Mä tiedän tän nettiseksimiehen kaikki fantasiat ja mieltymykset, toisin kuin oman mieheni jonka kanssa näistä on mahdotonta edes puhua.. Onko kellään samoja kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa messengerissä, kirjoita miehellesi kirje. Miehesi ei voi tieää fantasioitasi, ajatuksia jne... jos et hänelle puhu.

Vierailija
2/4 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on siis niin estoinen, ettei sen kanssa voi puhuakaan mistään fantasioista tai muista. Toisin kun tän nettiseksimiehen! Oma mies ei kestä kuulla tavallisia panopuheitakaan :( Mikä avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman kevyemmällä. laita pikkutuhmaa viestiä tai sähköpostia. Ei mitään roisia tekstiä vaan pikkutuhmaa. Pikkuhiljaa lisäät panoksia.

Vierailija
4/4 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan ensimmäisillä, viimeistään tokilla treffeillä selbää kuinka iso muna miehellä on, missä asennoissa tykkää, kuinka usein haluaa seksiä, miten haluaa jne.. Aivan estoitta kyselen. Sillä pääsee jo pitkälle kun saa selville kykeneekö mies edes puhumaan asioista. Itsellä on mies jolle voi sanoa ihan mitä vain. Ja olemme keskenämme puhuneet että toiselle voi aina ehdottaa ihan mitä hluaa, eri asia on sitten se, että suostuuko se toinen toivetta toteuttamaan. Esim jos mieheni haluaisi pissata suuhuni niin suostuisin harkitsemaan asiaa ja jo en ajatuksesta pidä niin kenties ehdottaisin, että pissaa vaikka vatsalleni. Kommunikaatiolla pääsee pitkälle.