Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?

Vierailija
28.05.2026 |

Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl suurin osa miehistä kilpailee. Miehen ei pitäisi koskaan harrastaa tätä, koska se kertoo sen, että se mies ei tunne omaa arvoaan. Ihan sama mitä ihmiset väittää, se menee aina näin, että se mies kuka ei asetu siihen kilpailuun mukaan, saa sen naisen, vaikka se toinen olisi antanut sille naiselle kaiken. Se on nimenomaan sen takia, että se nainen arvostaa sitä miestä enemmän, kuka ei lähtenyt mukaan kilpailemaan hänestä, koska sillä miehellä on arvo, mitä nainen lopulta aina ihailee miehessä. MIkä pointti on asettaa itsensä kilpailevaan asemaan ja kerjätä valituksi tulemista, kun se valinta pitäisi olla itsestäänselvyys, jos se nainen oikeasti haluaa sen miehen.

Tuohon asemaan pääsemiseksi täytyy kilpailla. Eihän se nainen sinua valitse jos ei sinusta mitään tiedä ja nökötät yksin jossain nurkassa toivomassa että parisuhde putoaisi syliin. 

Ymmärsit väärin.. Nyt puhuttiin kilpailusta, jossa 2 miestä kilpailee yhdestä naisesta ja sen naisen huomiosta. Kukaan ei puhunut ihmisestä, kuka on kotona verhot kii yksinää. Normaali tilanne missä esim nainen pyörittää 2 miestä samaan aikaan.

Juuri näin. Ja nämä miehet vielä tietävät kilpailijoistaan.

Ap

Vierailija
122/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl suurin osa miehistä kilpailee. Miehen ei pitäisi koskaan harrastaa tätä, koska se kertoo sen, että se mies ei tunne omaa arvoaan. Ihan sama mitä ihmiset väittää, se menee aina näin, että se mies kuka ei asetu siihen kilpailuun mukaan, saa sen naisen, vaikka se toinen olisi antanut sille naiselle kaiken. Se on nimenomaan sen takia, että se nainen arvostaa sitä miestä enemmän, kuka ei lähtenyt mukaan kilpailemaan hänestä, koska sillä miehellä on arvo, mitä nainen lopulta aina ihailee miehessä. MIkä pointti on asettaa itsensä kilpailevaan asemaan ja kerjätä valituksi tulemista, kun se valinta pitäisi olla itsestäänselvyys, jos se nainen oikeasti haluaa sen miehen.

Tuohon asemaan pääsemiseksi täytyy kilpailla. Eihän se nainen sinua valitse jos ei sinusta mitään tiedä ja nökötät yksin jossain nurkassa toivomassa että parisuhde putoaisi syliin. 

Ymmärsit väärin.. Nyt puhuttiin kilpailusta, jossa 2 miestä kilpailee yhdestä naisesta ja sen naisen huomiosta. Kukaan ei puhunut ihmisestä, kuka on kotona verhot kii yksinää. Normaali tilanne missä esim nainen pyörittää 2 miestä samaan aikaan.

Tässä tilanteessa tarkoitin, että se kumpi niistä miehistä antaa vähemmän, saa aina sen naisen. Koko "pahaan poikaan" ihastuminen perustuu sille, että se "paha poika" ei nuole sen naisen jalkoja jatkuvasti ja sitä nainen lopulta arvostaa eniten miehissä, vaikka kuka väittäisikin muuta. 

Kiltti nuolee kun nainen haluaa, mutta ei vonkaa koskaan. Keskittyy olemaan vain ja ainoastaan naisen mieleen. Paha poika vonkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran ole itseään täynnä olevan prinsessan kuullen sanonut "kilpa"kosijalle että pidä tuo luuska, minähän en ala mihinkään kilpailuihin osallistumaan.

Vierailija
124/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän sitä voisi jos ois oikea kilpailu eikä vaan vedätystä koko kilpa. 

Semmoinen jossa tappelemisen, leuanvetojen, yms lajien jälkeen nainen ihan oikeasti siirtyis miehen omistukseen ja panoleluksi. 

Se että tämä ei totedu on mielestäni kusetusta ja koko kilpailu on siten tyhmää koska ei voi voittaa mitään ainoastaan hävitä. 

Vierailija
125/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa tarkoitin, että se kumpi niistä miehistä antaa vähemmän, saa aina sen naisen. Koko "pahaan poikaan" ihastuminen perustuu sille, että se "paha poika" ei nuole sen naisen jalkoja jatkuvasti ja sitä nainen lopulta arvostaa eniten miehissä, vaikka kuka väittäisikin muuta. 

Sä oot täysi sekopää. 😂 

Perustele miksi? Kirjoita kunnolla miksi, että ymmärrän. Älä alannu nimittelyihin? Miksi olen sekopää?

Vierailija
126/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailun voittaa aina älykkäin ja hauskin. Kun saa sen naisen nauramaan niin on pitkälti voiton puolella. 

Vierailija
127/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran ole itseään täynnä olevan prinsessan kuullen sanonut "kilpa"kosijalle että pidä tuo luuska, minähän en ala mihinkään kilpailuihin osallistumaan.

Kiva voimafantasia. 😂 

Vierailija
128/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailun voittaa aina älykkäin ja hauskin. Kun saa sen naisen nauramaan niin on pitkälti voiton puolella. 

Kilpailun voittaa se joka ei ala pelleilyyn osallistumaan

Vierailija
129/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailun voittaa se joka ei ala pelleilyyn osallistumaan

Höpön löpön. Kilpailun voittaa mukava ja älykäs. Kaiken maan jurot jäävät yksin. Näkeehän sen kun maailmaa silmillään katsoo. Kivat pariutuu, jurottajat ja omituiset jäävät yksin. 

Vierailija
130/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastannut tuohon kysymykseen miksi olen sekopää? Olisi myös kiva kuulla tuliko tuo kommentti naiselta vai mieheltä. Jos se tuli mieheltä, oletko koskaan voittanut naista itsellesi alentumalla sen jalkoihin? Jos se tuli naiselta, miksi edes väittelet aiheesta, jossa kysytään miten miehet käyttäytyvät ja luulet tietäväsi sen paremmin kuin itse mies, keneltä sitä kysytään? Kukaan oman arvonsa tunteva mies ei juokse naisten perässä, vaan ne naiset tulee niiden perässä. Voittaja on aina se ketä seurataan, ei se kuka seuraa. 

Vierailija
131/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en. Nainen saa valita oman sydämensä mukaan. 

Mutta toki. Jos tällainen teoreettinen tilanne tulisi vastaan, ja tunteeni häntä kohtaan olisi selvät, koittaisin ne hänelle ilmaista ja olla rehellinen siitä, mitä minä haluan ja minkälaisen tyypin hän minusta rinnalleen saisi. 

Se riittää.  Kun muussa ei omasta mielestäni olisi pointtia. 

Vierailija
132/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät syöttinä sillä joudut ruokkimaan. Kurja on naistennaurattajan osa. 

Vierailija
133/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suosittuna naisena, jolla on aina kumppaniehdokkaita riittänyt, en silti tunnista ollenkaan tuota "kilpailua". Miten se kilpailu siis käytännössä tapahtuu? Pitääkö näiden kilpailevien miesten tuntea toisensa, vai olla tietoisia näistä toisista kilpailijoista? Miksen itse ole tiennyt että se kenen kanssa päädyn yhteen, on voittanut jonkun kilpailun? Mitä lajeja siinä kilpailussa on, mitä te teette, kun kilpailette? Varsinkin kiinnostaa mitä ne "kilpailun hävinneet", eli he kenet olen torjunut, ovat muka tehneet, yleensä eivät muuta kuin kännissä/viestillä tunnustaneet ihastuksen ja/tai yrittäneet lääppiä, sitäkö se kilpailu on. Mitään kukkapuskia ei ole mulle lähetelty, tai muitakaan taitotemppuja tai hauiksia esitelty.

Vierailija
134/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta olen kyllä täysin eri mieltä. Usein kuulostaa siltä että juuri nämä pahat pojat jotka ovat jatkuvasti esillä joka paikassa, baareissa etsimässä naisia ovat niitä inceleitä jotka eivät saa ketään, koska ovat niitä vonkaajia. Kun taas itse olen se kilti  mies josta kaikki ajattelevat että tuo on yksinäinen ja tuon kanssa ei ole kukaan, aina kotona verhot kiinni. Mutta kun nykyään naismarkkinat ovat suureksi osaksi tuolla netissä niin eihän minun tarvitse koskaan olla kuin kiltti ja fiksu, tinderiin ja nopeasti on kymmeniä naisia jotka sanovat että onhan noita tullut yli tuhat tykkäystä, mutta sun kanssa on kyllä tosi kiva jutella ja haluaisin kyllä tavata, 99% miehistä vonkaa vain seksiä, mutta sinä olet herrasmies. Kuinka moni naisista kilpaileva paha poika on elämänsä aikana harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa? itse olen. Se on monta kymmentä kertaa enemmän kuin miehet keskimäärin, mutta minä olen harrastanut. Olen se kiltti, vähän ujo ja hiljainenkin mies joka viihtyy omissa oloissaan, pitää itsestään huolta, naisten suhteen aina vain erityinen fiksuus mielessä, ei koskaan minkäänlaista kilpailua, tapaan naisia, 9/10 haluaa tavata aina uudelleen ja ei kestä kauaa niin nainen itse on se joka pyytää seksiä myös. 

Esim tänään taas treffit uuden naisen kanssa, ei olla puhuttu seksistä ollenkaan, mutta nainen eilen laittoi että sopiiko että tavataan, mutta ei harrasteta seksiä. Tottakai se sopii, eihän olla siitä edes puhuttu, keskityn olemaan vain erityisen fiksu ja kiva, tiedän että seuraavalla kerralla tämä nainen haluaa seksiä. Vs niinkuin miehet yleensä "tykkäätkö seksistä, minkälaisesta seksistä tykkäät, mikä sun lempi asento on" tekee sen ääliömäisyydellään että naista ei ainakaan kiinnosta.

Vierailija
135/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki. Jos tällainen teoreettinen tilanne tulisi vastaan, ja tunteeni häntä kohtaan olisi selvät, koittaisin ne hänelle ilmaista ja olla rehellinen siitä, mitä minä haluan ja minkälaisen tyypin hän minusta rinnalleen saisi. 

Nämä miehet jotka suhtautuvat naiseen kuin työhaastatteluun saavat poikkeuksetta kammottavan parisuhteen joutuessaan valituksi. 

Vierailija
136/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena. Ei ollut vaivan väärti. 

Vierailija
137/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lähtenyt mukaan tähän kilpailuun, jossa joskus naisetkinkilpailuttaa miehiä ja valitsee sitten omasta mielestään parhaat päältä.

Vierailija
138/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just noin. Toi on se hyvä vastaus, että sä voit ilmasta sen, mutta jos siinä olis jotain toisia miehiä rinnalla ja sen naisen sydän ei valitsisi sinua, niin sinä et lähtisi kilpailemaan niiden toisten miesten kanssa siitä naisesta, koska sillon sinun oma arvosi hajoaa siihen paikkaan samantien. Sinä vetäydyt ja annat olla. Sillon sinä olet mies ja se nainen saattaa jopa tulla siihen takasin

Vierailija
139/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta olen kyllä täysin eri mieltä. Usein kuulostaa siltä että juuri nämä pahat pojat jotka ovat jatkuvasti esillä joka paikassa, baareissa etsimässä naisia ovat niitä inceleitä jotka eivät saa ketään, koska ovat niitä vonkaajia. Kun taas itse olen se kilti  mies josta kaikki ajattelevat että tuo on yksinäinen ja tuon kanssa ei ole kukaan, aina kotona verhot kiinni. Mutta kun nykyään naismarkkinat ovat suureksi osaksi tuolla netissä niin eihän minun tarvitse koskaan olla kuin kiltti ja fiksu, tinderiin ja nopeasti on kymmeniä naisia jotka sanovat että onhan noita tullut yli tuhat tykkäystä, mutta sun kanssa on kyllä tosi kiva jutella ja haluaisin kyllä tavata, 99% miehistä vonkaa vain seksiä, mutta sinä olet herrasmies. Kuinka moni naisista kilpaileva paha poika on elämänsä aikana harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa? itse olen. Se on monta kymmentä kertaa enemmän kuin miehet keskimäärin, mutta minä olen harrastanut. Olen se kiltti, vähän ujo ja hiljainenkin mies joka viihtyy omissa oloissaan, pitää itsestään huolta, naisten suhteen aina vain erityinen fiksuus mielessä, ei koskaan minkäänlaista kilpailua, tapaan naisia, 9/10 haluaa tavata aina uudelleen ja ei kestä kauaa niin nainen itse on se joka pyytää seksiä myös. 

Esim tänään taas treffit uuden naisen kanssa, ei olla puhuttu seksistä ollenkaan, mutta nainen eilen laittoi että sopiiko että tavataan, mutta ei harrasteta seksiä. Tottakai se sopii, eihän olla siitä edes puhuttu, keskityn olemaan vain erityisen fiksu ja kiva, tiedän että seuraavalla kerralla tämä nainen haluaa seksiä. Vs niinkuin miehet yleensä "tykkäätkö seksistä, minkälaisesta seksistä tykkäät, mikä sun lempi asento on" tekee sen ääliömäisyydellään että naista ei ainakaan kiinnosta.

Sellaiset alpha incel fantasiat siellä.

Vierailija
140/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että miten naisesta (tai miehestäkään) voi kilpailla? Jos esim. kaksi miestä olisi kiinnostunut minusta, niin 99% prosentin todennäköisyydellä en ole kiinnostunut kummastakaan. En oikein keksi, miten minusta muka voisi kilpailla. Kiinnostukseni ei riipu jostain miesten keskinäisestä kisasta, vaan kiinnostun sellaisesta miehestä, joka on sellainen, joka vetää minua puoleensa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Ei tuossa oikein ole mitään saumaa kilpailulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän