Onko sulla robotti-imuri? Oliko hyvä ostos?
Vanha perusimuri ei oikein pelitä kunnolla enää ja pitäisi ostaa uusi tilalle.
Jos olet hankkinut robotti-imurin, niin oliko hyvä ostos? Millä merkkinen imurisi on? Suositteletko?
Kommentit (51)
Tykkään. Imuroi hyvin myös sängyn ja sohvan alta, eli ei tarvitse enää kontata normi-imurin kanssa. Huonekalujen imurointi ja pölyjen pyyhkiminen jää vielä ihmisvoimin tehtäväksi. Ylläpitosiivoamiseen robo on tosi hyvä.
Ei korvaa johdollista imuria, mutta hyvä apuri siivoukseen.
On, laitan sen päälle päivittäin ja välillä myös moppaan sillä. Minun ei juuri tarvitse enää siivota sohvan tai sänkyjen alta. Lisäksi minulla on varsi-imuri, mutta yleensä robotti + moppaus riittää.
Hyvä on. Hoilaa Erikaa ja heilaa imuroidessaan.
Miten te joilla on robotti-imuri imuroitte sohvan ja sängyt? Tavallisella imurilla? Mitä järkeä on kahdessa imurissa, kun yhdellä imuroi sekä lattiat, että sohvan ja sängyt?
On jossakin sängyn alla. Räsymatot käytössä niin ei tee mitään. Ehkä kaupunkiasunnossa toimii missä ei muutenkaan tule lattialle muuta kun pölyä.
Mikset vaan asenna valvontakameraa kotiisi ja lähetä striimiä nettiin?
Oli, mutta ei ollut hyvä. Mieluummin tavallinen imuri. Miten pelkällä robotti-imurilla voisi edes pärjätä?
Vierailija kirjoitti:
On, laitan sen päälle päivittäin ja välillä myös moppaan sillä. Minun ei juuri tarvitse enää siivota sohvan tai sänkyjen alta. Lisäksi minulla on varsi-imuri, mutta yleensä robotti + moppaus riittää.
Yleensä riittää? Missä tarvitset varsi- imuria? Huonekaluissa, sohva ym? Vai tarvitseeko lattialla kuitenkin välillä?
Jos vertaa robottia ja varsi- imuria, niin onko tulos varsi-imurilla kuitenkin parempi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan asenna valvontakameraa kotiisi ja lähetä striimiä nettiin?
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/73d77b72-5914-4602-8ccd-ed498977… :D HEH!
Kiinnostaisi tekeekö sellaisella maalaistalossa jossa vanhat räsymatot lattialla mitään, vai onko se ensimmäisessä maton vekissä aina jumissa?
Mun iäkkäillä vanhemmilla on roboimuri ja ovat kyllä tykänneet. Asuvat kaupungissa ja ei ole (enää) lemmikkejäkään, niin imuroitavaa tulee aika maltillisesti. Helpottaa heidän arkeaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten te joilla on robotti-imuri imuroitte sohvan ja sängyt? Tavallisella imurilla? Mitä järkeä on kahdessa imurissa, kun yhdellä imuroi sekä lattiat, että sohvan ja sängyt?
No kyllä robotti helpottaa arjen siivousta. En minä joka viikko imuroi sohvaa tai listoja. Nyt on aina perussiistiä robotin avulla.
Jos ei ole sotkuinen koti, (lue lapseton ja lemmikitön), niin riittää mainiosti ympärivuotiseen perussiivoukseen. Venäjän parhaan kumppanin eli Xiaomin tuotoksia, vaikka brändinimi onkin Dreame.
On mutta ihmettelen kovasti miksi sitä kiinnostaa petipuuhamme niin kovasti. Monesti vaikka ajastuksen mukaan sen ei pitäisi liikkua, niin lähtee liikkeelle iltaisin ja tulee suoraan makkariin. Ei imuroi vaan on ns. siirtymässä. Siihen se sitten jää ovelle "katselemaan" mitä makkarissa tapahtuu.
Ovea ei onneksi osaa avata, joten nykyään peuhataan ovi suljettuna.
On ollut hyvä ostos, Roomba-merkkinen.
Tavallinen imuri on kipeäselkäiselle tuskaa, nyt riittää, kun pyyhkii välillä kostealla ne nurkat, mihin robotti ei pääse.
Voi lähteä lenkille, ja jättää robotin töihin. Voi sitä autuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä robotti helpottaa arjen siivousta. En minä joka viikko imuroi sohvaa tai listoja. Nyt on aina perussiistiä robotin avulla.
Allergiselle ei riitä sohvan imurointi joskus, vaan pakko imuroida sohva ja sängyt joka viikko.
Ja jos talossa on lemmikkejä, niin aika kuvottavaa, jos imuroidaan vaan joskus
nooo, jos jatkuvasta vttuilusta pitää niin voihan sen niinkin ajatella, korvaa puolison.