12v tyttö rikastettiin Triplan vessassa!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mustaa jöötiä, tummaa letkua.
Onko ollut ihan mustaa vai ns pikamustaa eli näiden lähi idän poikien nakkia. Tässä ei varmaankaan kumia käytetty
Muistakaa vanhemmat varoittaa lapsia. Viikonloppuna koulujen päättäjäiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset notkuvat ostoskeskuksissa ?
Ei ole juuri oksettavampaa kuin kaltaisesi, eli ihminen syyllistämässä seksuaalirikoksennn uhriksi joutunutta LASTA.
Häpeä, jos osaat. Saastainen.
Petterin huippuosaajat asialla taas.
Vanhemmille tuomio myös kun lapsia ei vahdita, eikä ohjata miten toimitaan, tää lapsi oli somessa tutustunut tuohon rikolliseen. Mun 9v jo tietää että kenenkään tuntemattoman kanssa ei puhuta ei missään olosuhteissa edes somessa ja mä äitinä tarkistan viestit ja sivuhistorian älylaitteilta ja haluan nähdä myös livenä ne lapset ja heidän vanhemmat joiden kanssa lapsi viettää aikaa. Moni lapsen kaveri saa lähteä ulos edes kertomatta vanhemmille minne on menossa, eikä ole kotiintuloaikaa edes. Ja tää 9v on mun lapsista nuorin ja kyllä olen siihen asti vahtinut lasten tekemisiä että muuttavat pois kotoa.
Oon aina ohjeistanut et jos joku hankala tilanne niin soita tai laita viesti niin soitan takaisin ja tuun hakee kotiin jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat ei opasta että kenenkään vieraan mukaan ei lähdetä, varsinkaan mihinkään WC-tiloihin!
Suomityttö/nainen on niin tyhmä että se lähtee näiden matkaan. Onko se olevinaan jotain eksoottista kun saa hiekka nee kerin kalua vessassa lutkuttaa pakotettuna
Opettakaa tyttäriänne
Monikulttuurisuus on rikkaus.
Ei mulla muuta.
A. Stubb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri oksettavampaa kuin kaltaisesi, eli ihminen syyllistämässä seksuaalirikoksennn uhriksi joutunutta LASTA.
Häpeä, jos osaat. Saastainen.
No et sinä niitä ma mujakaan halua poistaa maasta, joten mitä valitat?
Jos jotain hyvää, niin tämä 12-vuotias tulee olemaan koko loppuelämänsä rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmille tuomio myös kun lapsia ei vahdita, eikä ohjata miten toimitaan, tää lapsi oli somessa tutustunut tuohon rikolliseen. Mun 9v jo tietää että kenenkään tuntemattoman kanssa ei puhuta ei missään olosuhteissa edes somessa ja mä äitinä tarkistan viestit ja sivuhistorian älylaitteilta ja haluan nähdä myös livenä ne lapset ja heidän vanhemmat joiden kanssa lapsi viettää aikaa. Moni lapsen kaveri saa lähteä ulos edes kertomatta vanhemmille minne on menossa, eikä ole kotiintuloaikaa edes. Ja tää 9v on mun lapsista nuorin ja kyllä olen siihen asti vahtinut lasten tekemisiä että muuttavat pois kotoa.
Oon aina ohjeistanut et jos joku hankala tilanne niin soita tai laita viesti niin soitan takaisin ja tuun hakee kotiin jos tarvitsee.
Kas tässä sinulle 🏅
Vierailija kirjoitti:
Mohamed Hussein Hussein, olen hyvin yllättynyt nimestä.
Alapeukuttaja joku uhria syyllistävä silakkaliikkeen paviaani.
Silakkanaiset ja -miehet ja Sheikki Laakson tyyppiset persutt on syöpää. Mereen vaan kaikki noiden Mohamedeiden kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä, jos osaat. Saastainen.No et sinä niitä ma mujakaan halua poistaa maasta, joten mitä valitat?
Kuten jo sanoin: saastainen.
Hyppää vaikka jostain Jätkäsaaren parkkitalon katolta, tekisit jopa itsellesi palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi puhua puhelimessa jos suu on täynnä.
Tämä on jokaisen maahanmuuttoa kannattavan syy. Tämä on jokaisen kehitysmaalaisen kanssa porsineen kantasuomalaisen syy. TE toitte tämän suomeen. Te mahdollistitte tämän tapahtuvan. Jokainen suvaitsevaisuus- ja monimuotoisuuskonsultti on tästä vastuussa, puoluetaustasta riippumatta. Nyt on koneinsinöörejä maa täynnä, eiköhän tällä porukalla saada maa nousuun!
Pieniä hintoja niistä hyödyistä joita he tuottavat meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä sinulle 🏅
Kyl tuohon lasten hankintaa pitäisi joku kurssi käydä eikä jakaa mitaleita niille joilla järkeä on sitä omaa lasta opettaa pienestä pitäen niin että hän elämässä pärjää ja yksinkertaisesti lapsi on tehty siksi että häntä rakastetaan ja hänestä pidetään huolta.
Muistakaa jokainen näistä tapauksista, kun päättäjiä talutetaan hirtettäväksi.