Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tyttö rikastettiin Triplan vessassa!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa jokainen näistä tapauksista, kun päättäjiä talutetaan hirtettäväksi. 

Vierailija
22/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaa jöötiä, tummaa letkua.

Onko ollut ihan mustaa vai ns pikamustaa eli näiden lähi idän poikien nakkia. Tässä ei varmaankaan kumia käytetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa vanhemmat varoittaa lapsia. Viikonloppuna koulujen päättäjäiset.

Vierailija
24/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä...

Vierailija
25/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Rybmanin virsihetki?

Vierailija
26/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset notkuvat ostoskeskuksissa ?

Ei ole juuri oksettavampaa kuin kaltaisesi, eli ihminen syyllistämässä seksuaalirikoksennn uhriksi joutunutta LASTA. 
Häpeä, jos osaat. Saastainen. 

Vierailija
27/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterin huippuosaajat asialla taas.

Vierailija
28/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille tuomio myös kun lapsia ei vahdita, eikä ohjata miten toimitaan, tää lapsi oli somessa tutustunut tuohon rikolliseen. Mun 9v jo tietää että kenenkään tuntemattoman kanssa ei puhuta ei missään olosuhteissa edes somessa ja mä äitinä tarkistan viestit ja sivuhistorian älylaitteilta ja haluan nähdä myös livenä ne lapset ja heidän vanhemmat joiden kanssa lapsi viettää aikaa. Moni lapsen kaveri saa lähteä ulos edes kertomatta vanhemmille minne on menossa, eikä ole kotiintuloaikaa edes.  Ja tää 9v on mun lapsista nuorin ja kyllä olen siihen asti vahtinut lasten tekemisiä että muuttavat pois kotoa. 

Oon aina ohjeistanut et jos joku hankala tilanne niin soita tai laita viesti niin soitan takaisin ja tuun hakee kotiin jos tarvitsee. 

Vierailija
29/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhemmat ei opasta että kenenkään vieraan mukaan ei lähdetä, varsinkaan mihinkään WC-tiloihin!

Suomityttö/nainen on niin tyhmä että se lähtee näiden matkaan. Onko se olevinaan jotain eksoottista kun saa hiekka nee kerin kalua vessassa lutkuttaa pakotettuna

Opettakaa tyttäriänne

Vierailija
30/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on rikkaus.

Ei mulla muuta.

A. Stubb

Vierailija
31/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri oksettavampaa kuin kaltaisesi, eli ihminen syyllistämässä seksuaalirikoksennn uhriksi joutunutta LASTA. 

No et sinä niitä ma mujakaan halua poistaa maasta, joten mitä valitat? 

Vierailija
32/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää, niin tämä 12-vuotias tulee olemaan koko loppuelämänsä rasisti.

Vierailija
33/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille tuomio myös kun lapsia ei vahdita, eikä ohjata miten toimitaan, tää lapsi oli somessa tutustunut tuohon rikolliseen. Mun 9v jo tietää että kenenkään tuntemattoman kanssa ei puhuta ei missään olosuhteissa edes somessa ja mä äitinä tarkistan viestit ja sivuhistorian älylaitteilta ja haluan nähdä myös livenä ne lapset ja heidän vanhemmat joiden kanssa lapsi viettää aikaa. Moni lapsen kaveri saa lähteä ulos edes kertomatta vanhemmille minne on menossa, eikä ole kotiintuloaikaa edes.  Ja tää 9v on mun lapsista nuorin ja kyllä olen siihen asti vahtinut lasten tekemisiä että muuttavat pois kotoa. 

Oon aina ohjeistanut et jos joku hankala tilanne niin soita tai laita viesti niin soitan takaisin ja tuun hakee kotiin jos tarvitsee. 

Kas tässä sinulle 🏅 

Vierailija
34/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mohamed Hussein Hussein, olen hyvin yllättynyt nimestä.

Alapeukuttaja joku uhria syyllistävä silakkaliikkeen paviaani.

Silakkanaiset ja -miehet ja Sheikki Laakson tyyppiset persutt on syöpää. Mereen vaan kaikki noiden Mohamedeiden kanssa.. 

Vierailija
35/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä niitä ma mujakaan halua poistaa maasta, joten mitä valitat? 

Kuten jo sanoin: saastainen. 
Hyppää vaikka jostain Jätkäsaaren parkkitalon katolta, tekisit jopa itsellesi palveluksen. 

Vierailija
36/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi puhua puhelimessa jos suu on täynnä.

Vierailija
37/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jokaisen maahanmuuttoa kannattavan syy. Tämä on jokaisen kehitysmaalaisen kanssa porsineen kantasuomalaisen syy. TE toitte tämän suomeen. Te mahdollistitte tämän tapahtuvan. Jokainen suvaitsevaisuus- ja monimuotoisuuskonsultti on tästä vastuussa, puoluetaustasta riippumatta. Nyt on koneinsinöörejä maa täynnä, eiköhän tällä porukalla saada maa nousuun!

Vierailija
38/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä hintoja niistä hyödyistä joita he tuottavat meille.

Vierailija
39/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä sinulle 🏅 

Kyl tuohon lasten hankintaa pitäisi joku kurssi käydä eikä jakaa mitaleita niille joilla järkeä on sitä omaa lasta opettaa pienestä pitäen niin että hän elämässä pärjää ja yksinkertaisesti lapsi on tehty siksi että häntä rakastetaan ja hänestä pidetään huolta. 

Vierailija
40/76 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo husseinit pitäisi kuohita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi