Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin asiallisia vastauksia parisuhdeongelmaan! OV.

Vierailija
14.05.2007 |

Olen kahden miehen loukussa!! Lukekaa ajatuksella ja auttakaa, kiitos!

Olen kihloissa ja avoliitossa 4:ttä vuotta. Olen 26v. nainen. Kihlattuni on tosi komea, mukava, äärettömän luotettava ja hyvä kumppani. Tavoitteellinen elämässään ja hyvä tyyppi. Ongelmana on seksin puute tai siis se, että sitä ei ole. Ei ole ollut moneen vuoteen. Siis 2-3 vuoteen ollenkaan! On puhuttu, on käyty lääkärissä jne. Ei apua, ei kemiaa.. Miehellä ei seiso kunnolla ja yhdynnässä hän tulee pian. Olemme rehellisesti enemmän ystäviä & kumppaneita kuin rakastavaisia.

Moni olisi hyppinyt vieraisiin sänkyihin nopeamminkin kuin 3v selibaatin jälkeen... No sänkyyn en ole hyppinyt (!!) mutta olen mennyt ja ihastunut itseäni nuorempaan mieheen, jonka kanssa kemiat synkkaavat täydellisesti. Tämä mies tahtoisi kanssani vakavan suhteen, mutta ei ole painostamassa minua suuntaan eikä toiseen.

Olen ihan hukassa ajatuksineni. Joku RATKAISU on pakko löytyä!

Ajattelen että minä eroan. En kuitenkaan PYSTY, EN osaa suoralta kädeltä erota, koska meillä on kihlattuni kanssa " ihana elämä" auto, asunto, koira jne yhteiset tavoitteet elämässä. Vertaan koko ajan tätä ihastusta kihlattuuni tyyliin

-ei ole yhtä hyvännäköinen

-ei ole kouluttautunut

-ei ole niin täydellinen kuin mitä kihlattuni on...

-mietin miten noloa erota kun " pitäisi alkaa" perhettä perustamaan

-mietin miten noloa purkaa kihlaus

-mietin paraneeko mies vaihtamalla??

Yritän unohtaa tämän ihastukseni ja jatkaa elämääni, mutta seksin puute alkaa vaivata.. Mietin, että ei tämä ole parisuhde...

Olen niin pihalla omasta elämästäni :( toivoisin asiallisia vastauksia!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun pitää itse päättää mitä haluat parisuhteelta, kuinka tärkeä hyvä seksielämä on sinulle. Lääkärissäkin jo olette käyneet eikä apua ole tullut, ne on miehillä niin erilaiset kyvyt ja halut. Tuskin seksin määrä tulee lisääntymään tuppaa vanhemmiten vähenemään, ne osaa sanoa mikä auttaisi. Itselleni on seksi tosi tärkeä.

Vierailija
2/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot itsekin, että olet ihan pihalla elämässäsi eli itsesi kanssa. Sinun kannattaisi olla jonkin aikaa ihan sinkkuna ja yrittää löytää itsesi. Vasta sen jälkeen voit löytää sen sinulle oikean miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tämän ihastuksen takia vain ihan oman itsesi. Kuvailemassasi suhteessa ei ole sitä mitä elämässäsi kaipaat, miksi vangitsisit itsesi siihen?

Ehkä päädytte vielä yhteen, jos niin on tarkoitettu?

Mutta kyllä sinun pitää elää vielä vapaata elämää, seksi mukaan lukien.

Vierailija
4/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa toisiinne sängyssä, puhukaa. Ihmisen voi tyydyttää niin monin eri tavoin kuin itse yhdynnällä. Voitte harrastaa suuseksiä, sormeilua, käyttää dildoa jne.. mahdollisuudet ovat rajattomat. Olette niin nuoria että jos vain molemmilta halua löytyy niin pystytte löytämään keskitien tähän ongelmaan. Meillä on ihan normaaliseksielämä, ei ongelmia miehen seisokin kassa jne.. mutta välillä on mukava vain halailla ja pussailla ja tyydyttää toinen ilman yhdyntää.

Vierailija
5/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin itse olen elänyt saman miehen kanssa jo 18v. Suurin osa ajasta on ollut sellaista, että mun on ollut tehtävä aloite, jos olen seksiä halunnut. No joo, joskus vielä suostui, mutta pikkuhiljaa kerrat alkoivat harveta. Taukoa ekaks joku kuukausi, sitten puoli vuotta, vuosi jne. kunnes tää viimeisin breikki on ollut mullakin se kolme vuotta. Lapsia ollaan saatu aikaiseksi muutama, mut olen helposti sisävää sorttia :). Ikää mulla reilu 30v. Meillakin mies muuten ihan ok, täydellinen isä ym. mutta mutta.. En mitenkään voi suositella jäämään siihen suhteeseen. Minä ainakin olen saanut itseni rikottua ihan täysin, varsinkin sen jälkeen kun mies petti kun odotin nuorimmaistani. Silloin mussa naksahti jotain ja pikkuhiljaa se " sellainen" rakkaus kuoli pois. Keräsin itseäni tän viimeisen kolme vuotta ja nyt olen yrittänyt saada hänet eroamaan. Kaikista hassuinta tässä on kai se, että en nyt ihan pahimmasta päästä naisia ole. Sen olen huomannut " ulkomaailmassa" . Meillä ehkä todella vain kyse siitä, että rakkautemme on muuttunut enemmänkin veljen ja sisaren väliseksi rakkaudeksi. Siksi en itse haluaisi pettämällä satuttaa, mies kun vain ei erota halua. Mutta kun en tiedä kauanko itse enää pystyn tarjouksista kieltäytymään, enkä ole varma onko siihen tarvettakaan enää. Jos teillä ei ole lapsia, juokse lujaa karkuun, niin kauan kuin voit. Seksitön elämä menee aluksi, mutta pitkän päälle se tappaa sut sisältä, ainakin jollain tasolla.

Vierailija
6/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun se on mahdollisista aika helposti, muuta kuin lähtee vain. kyllä seksi on elämän suurin nautinto ja tuntuu että sinäkin sitä kaipailet. Tuskin paranee vaikka odottaisit että ehkä tämä mies joskus piristyis. Seksittömästä elämästä alkaa pikku hiljaa kärsimään kaikki, tulee stressiä ym...

Vierailija
7/7 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten eroa hyvä ihminen ja deittaile sitä uutta sen verran että saat seksivajauksesi tyydytettyä ja katso sitten uudelleen sinkkuna ympärillesi.

Löytyy varmasti hyvännäköisiä ja mukavia miehiä, jotka haluavat myös seksiä!

Muuten katkeroidut ja kuivut kasaan tuon miehen kanssa ja lähdet kymmenen vuoden päästä hakemaan sitä uutta suhdetta. Miksi odottaa siihen pisteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi