Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat epämiellyttäviä

Vierailija
28.05.2026 |

.

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas linkki edes yhteen tuollaiseen ketjuun, niin käyn ihan omin silmin lukemassa. 

- ohis

 

Vaikea laittaa kun egopullistukset ilmiantaneet viestejä. Käy ihan omin silmin lukemassa ekat etusivuilta, siellä vähän väliä on näitä tehtailtu oikein otsikoittain vihaketjuja. Yleensä naisiin kohdistuen tai muuten seksuaalistakin kuraa.

Vierailija
182/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.

Minä taas tunnen oloni kotoisammaksi miesten kuin naisten kanssa.

N

Niin minäkin pääsääntöisesti. Mutta ne miehet ovat palstapersuista kaukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitas linkki edes yhteen tuollaiseen ketjuun, niin käyn ihan omin silmin lukemassa. 

- ohis

 

Vaikea laittaa kun egopullistukset ilmiantaneet viestejä. Käy ihan omin silmin lukemassa ekat etusivuilta, siellä vähän väliä on näitä tehtailtu oikein otsikoittain vihaketjuja. Yleensä naisiin kohdistuen tai muuten seksuaalistakin kuraa.

Enemmän noita miesvihamielisiä tulee päivän mittaan. Että sellaista....

Vierailija
184/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Vierailija
185/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha täällä ihan löyhkää katkerat naiset xD

 

Hankkikaa se kissa.

Miksi aina pitää tuoda eläimiä tällaisiin keskusteluihin? Miten esim kissa tai koira liittyvät näihin? Miksi pitää hankkkia?

Vierailija
186/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

No sanos muuta. Tosin jonkin vauvapalstan ylläpidosta ei makseta palkkaa, ja rima ei liene korkealla.

Mikä tahansa asiallinen aloitus, joka hipaiseekin feminismiä tai vassareita, poistuu joka kerta. Siellä on puoluetoimiston aktiivit hommissa.

Vierailija
188/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitas linkki edes yhteen tuollaiseen ketjuun, niin käyn ihan omin silmin lukemassa. 

- ohis

 

Vaikea laittaa kun egopullistukset ilmiantaneet viestejä. Käy ihan omin silmin lukemassa ekat etusivuilta, siellä vähän väliä on näitä tehtailtu oikein otsikoittain vihaketjuja. Yleensä naisiin kohdistuen tai muuten seksuaalistakin kuraa.

Enemmän noita miesvihamielisiä tulee päivän mittaan. Että sellaista....

Mitä nyt lukenut noita ketjuja niin siellä on otsikko tyyliin "Mieheni ei puhu" ja siihen jo tullaan marisemaan että miesvihaa. Eli joka ikinen pienenriikkinenkin kritiikki tai muu on teille "vihaa". Näkeehän sen tässäkin, mikä on otsikko? Heti ollaan että jaa, te naiset vihaatte. Vihaatko sinä jokaista epämiellyttävää ihmistä elämässäsi? Olisiko se kamalaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ja en todellakaan kiellä etteikö olisi myös oikeasti miesvihaketjuja ja muuta, mutta turha sanoa ettei ole naisistakaan.

Vierailija
190/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Niinpä, kritiikki ei ole automaattisesti vihaa. Muutenhan mistään ei voi puhua. 

Ja toiseen, sama pätee toiseenkin suuntaan. Jostain syystä joka kerta kun avaa tämän sivun, lävähtää 10 aloitusta joissa viitataan naisen elimiin tai muuten halveksiva otsikko. Eikö tästä voisi olla samaa mieltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha täällä ihan löyhkää katkerat naiset xD

 

Hankkikaa se kissa.

Miksi aina pitää tuoda eläimiä tällaisiin keskusteluihin? Miten esim kissa tai koira liittyvät näihin? Miksi pitää hankkkia?

Koska nämä kissanaisiksi haukkujat kuvittelevat että ovat parempia kuin kissat ja nainen joutuu tyytymään lemmikkiinsä. Mikä ei ole totta. Itseasiassa kissanaiset ovat juurikin mitä parhaimpia kumppaneita, usein introverttejä, huolehtivaisia ja empaattisia. Jotain mitä haukkujat eivät ymmärrä.

Vierailija
192/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.

Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha täällä ihan löyhkää katkerat naiset xD

 

Hankkikaa se kissa.

Miksi aina pitää tuoda eläimiä tällaisiin keskusteluihin? Miten esim kissa tai koira liittyvät näihin? Miksi pitää hankkkia?

Koska nämä kissanaisiksi haukkujat kuvittelevat että ovat parempia kuin kissat ja nainen joutuu tyytymään lemmikkiinsä. Mikä ei ole totta. Itseasiassa kissanaiset ovat juurikin mitä parhaimpia kumppaneita, usein introverttejä, huolehtivaisia ja empaattisia. Jotain mitä haukkujat eivät ymmärrä.

Mä olen vanha vaimo onnellisesta liitossa, ja joskus hymyillyt tuolle, kun elämää kissojen kanssa käytetään kuvaamaan kauheaa kohtaloa. Jos joskus jään yksin, jatkan yksin, sillä ei kukaan hänen saappaitaan täyttäisi kuitenkaan, mutta kyllä pari kissaa aina mahtuisi huusholliin. Kissathan ovat ihania.

Vierailija
194/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Aijaa, no, mitä olen huomaavinani niin kovasti täällä palstalla kysellään yhtä sun toista omasta puolisostaan. Ihan molemmista sukupuolista. Selvästi ei ole monellakaan ruusuinen yhteiselämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Kunnes olette eri mieltä jostain...

Vierailija
196/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Mun mies ei tähän palstaan koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
197/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä keskusteluista aina tajuaa kuinka onnekas on kun on löytänyt itselleen rakkaan puolison.

Vierailija
198/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan miehiä

Vierailija
199/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan miehiä

:D niin suora kommentti että vähän naurahdin....

Vierailija
200/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.

Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.

Väitätkö tosissasi että on vain yksi nainen joka täällä meuhkaa miesten tappamisella, kuohisemisella ym. Incell/femcell touhulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi