Miehet ovat epämiellyttäviä
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Kritiikki ei ole vihaa.
Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista.
Standardit ovat pikkuisen eri.
Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.
Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.
Ei halua. Olet valinnut huonoja kumppaneita tai satunnaisia seksisuhteita ja sen takia yleistät havaintosi kaikkiin miehiin.
Joo joo. Ja jos sanoo että nauttii seksistä enemmän itsekseen kuin miehen kasnsa niin on saanut huonoa seksiä.
Onko oikeasti noin vaikea kohdata todellisuutta, että mies ei ole naisen elämässä mikään parannus. Vaikka saisi 5 orkkua päivässä prostituutin ja livepornon elämä on silti huonoa ja alhaista. Vaikka se olisi vain yksi mies joka ra iskaa ja käyttää sinua jäteastianaan on silti laadukkaampaa elää itsekseen, kuin olla edes sen yhden miehen r aiskattavana, 10 orkulla päivässä.
Käsitätkö? Mies voi antaa sinullekin 10 orkkua päivässä, mutta et silti harkitsekaan suhdetta miehen kanssa. Ja tiedät kyllä itsekin tasan tarkkaan miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
No sanos muuta. Tosin jonkin vauvapalstan ylläpidosta ei makseta palkkaa, ja rima ei liene korkealla.
Mikä tahansa asiallinen aloitus, joka hipaiseekin feminismiä tai vassareita, poistuu joka kerta. Siellä on puoluetoimiston aktiivit hommissa.
Asiallinen keskustelu? Ei täällä asiallisia keskusteluita ole ikinä missä on sana feminismi ja vassari. Ne ovat haukkumasanoja täällä näköjään. Eli sekin on sitten vihapuhetta mielestäsi kansanryhmää vastaan? Täytyyhän nekin ilmiantaa jokaikinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Hyvä. Täällä on suuntaan jos toiseen kaikenlaista kommenttia. Täytyy siistiä koko palstaa ja ilmoittaa kaikki vastaavat, oli ne naisista tai miehistä.
Teillä ei ole ainuttakaan lepakkoa tapulissa
Miehet on iljettäviä, epämiellyttävä on vähän liian kevyt sana.
Äidit kasvattavat pojista miehiä jotka ovat epämiellyttäviä..
Tyttöäni on koulussa ahdistellut seksuaalisesti poika joka vuoden vanhempi.
Kosketellut vaatteiden päältä intiimialueita siten ettei koulun henkilökunta ole nähnyt.
Mitä tekee äiti... uskoo poikaansa joka inttää ettei ole tehnyt mitään ja äiti vaatii todisteita..?
Mulle riittää todisteeksi se että tyttöni kertoo selväsanaisesti mitä on tapahtunut, on todella surullinen sekä ahdistunut.
Rikosilmoitus on tietysti tehty ja etenee oikeuteen.
Ihan huvikseen en sitä tee, traumaattinen kokemus sen tekeminen jo itsessään.
Tyttö on saanut ja saa keskusteluapua tilanteeseen.
Jos minulla olisi tytön sijaan poika ja kuulisin että näin on tapahtunut niin poika olisi 2 viikkoa kotiarestissa ilman älylaitteita ja elektroniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole ainuttakaan lepakkoa tapulissa
No eikö se ole vain hyvä?
Mitä sä niillä omilla lepakoillasi teet?
Minkätakia tv-sarjoissa ja elokuvissakin, jos on nainen pääosassa, mies esitetään jotenkin vähän hölmönä hahmona? Tätähän oli jo ainakin 70-luvulta alkaen, esim. Charlien Enkelit -sarjan Bosley esitettiin vähän hönönä hahmona, "enkulat" vielä melko härskisti pilailivat Bosleyn kustannuksella, esim. eräässä jaksossa soluttautuivat sairaalaan ja kertoivat Bosleylle että jonkin pitäisi olla ovela ja terävä ja kysellä asioita niin etteivät epäilisi mitään, mutta sen sijaan joudumme tyytymään Bosleyyn...
Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.
Tee samalla siitä missä huoriteltiin eli kyläpyöriteltiin naista. Se on kuitenkin jo KKO:ssa tuomittu viharikokseksi niin selvempi keissi