Miehet ovat epämiellyttäviä
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Ostan ruuat itselleni ja valmistan ne vain itselleni. Jos miehellä on nälkä, hän voi taapertaa itse kauppaan ja ostaa omat ruokansa.
Se on hyvä. Olet vahvasti matkalla katkeraa sinkkuutta.
äitis oli epämiellyttävä kun siut sai
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
N25
Pick me -tyttönen löysi ketjun ja heti aloitti uroksien puolustamisen
Vierailija kirjoitti:
Niin ovatkin. Haisevat eivätkä viitsi huolehtia edes perushygieniasta. Huonokäytöksisiä. Oksettavia. Hyi.
Eikö vain? Minukin mielestäni sisällä homehtuvat seinäruusut ovat ällöttäviä. Kehtaavatkin kutsua itseään naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
äitis oli epämiellyttävä kun siut sai
Jep. Oli samanlainen kurppa kuin sinäkin. Ei miehet tykänneet kun isä jätti ja kuoli katkerana.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Vierailija kirjoitti:
En väistä miehiä. Kuljen keskeltä ja jos ne ei väistä niin oma on ongelmansa. Mulla on terävät kyynärpäät
Ja ikävä luonne? Eikös se näin ollut
Vierailija kirjoitti:
En väistä miehiä. Kuljen keskeltä ja jos ne ei väistä niin oma on ongelmansa. Mulla on terävät kyynärpäät
Ja sitten itket jos saat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
N25
Pick me -tyttönen löysi ketjun ja heti aloitti uroksien puolustamisen
Tuo on pahinta laatua naisvihaa. Solvata naista sukupuolittuneella termillä vain koska ei ole samaa mieltä. Mutta ettehän te tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet suinkaan.
Jokaisessa on parantamisen varaa, sinussa ja minussa.
Sentään naiset ei r a i s k a a .
Mutta tietynlaiset miehet raiskaavat hanakammin kuin toisenlaiset miehet. Mikä tekijä yhdistää näitä raiskaussuuntautuneita ja miksi roudaatte heitä pikkarit märkinä Suomeen?
"...sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeenkin Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."
"Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asui viime vuoden lopussa 660 800 ulkomaalaistaustaista henkilöä, mikä on 11,7 % väestöstä."
"Raiskauksesta tai törkeästä raiskauksesta epäiltyjä oli viime vuonna 1 080. Heistä ulkomaalaistaustaisia oli 304 eli 33,7 prosenttia kaikista epäillyistä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ec6d1885-2cfc-4c9f-896b-5fe2e9cfa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.
Kaikenlaiset miehet on ihan p*rseestä.
No ei ole. Jotain rajaa tohon provoiluun.
Kiihottamista kansanryhmää vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat pitää epämiellyttävänä tai vihata. Se ei haittaa. Mutta toivon silti sun pääsevän yli vihasta, se on kuluttava tunne.
Kokeile laihduttaa, jätä hiukset värjäämättä pinkiksi ja poista rapalat naamasta. Kyllä se siitä. Jaxuhali 🤗
Onko tuo ohje millä saisit uuden äitihahmon? Mutta kun Kalevi ei muita kun sinun äitiä kiinnosta.
Ei kenenkään alle 75-vuotiaan nimi ole Kalevi.
Kalevi-nimisiä on syntynyt Suomessa tällä vuosituhannella ainakin noin 4 600–5 000.
Vierailija kirjoitti:
Käyt kuitenkin kävelyttämässä mieskoiraasi joka on sinun elämäsi mies ja tyydyttää sinut jokaisella osa-alueella paremmin kuin ihmismies.
Oma suhteesi koiraasi onkin varmaan tuollainen.
Suurin osa näistä täällä huutelevista on 20-30 välillä, kirjoitustapa ja käytettävä termistö on sen mukaista. Ollaan pettyneitä elämään, eikä kyetä tai edes yritetä ymmärtää muiden mielipiteitä. On vain mustaa ja valkoista.
Mukaan mahtuu pari trollia jotka vain heittävät lisää löylyä keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tykkään miesten seurasta enemmän. Kykenevät parempaan dialogiin kuin naiset, aiheet on usein monipuolisempia ja lisäksi huomioivat tekemällä pieniä kohteliaisuuksia. Eivät yleensä draamaile ja ratkaisuehdotukset ovat konkreettisia. Valitettavasti ystävyyden solminen on vaikeaa, kun hormonit sotkee asioita. Työkavereina ja tuttuina voittavat lähes aina naisten seuran.
pick meeeeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.
Minä taas tunnen oloni kotoisammaksi miesten kuin naisten kanssa.
N
pick me much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tykkään miesten seurasta enemmän. Kykenevät parempaan dialogiin kuin naiset, aiheet on usein monipuolisempia ja lisäksi huomioivat tekemällä pieniä kohteliaisuuksia. Eivät yleensä draamaile ja ratkaisuehdotukset ovat konkreettisia. Valitettavasti ystävyyden solminen on vaikeaa, kun hormonit sotkee asioita. Työkavereina ja tuttuina voittavat lähes aina naisten seuran.
pick meeeeee
Katoaako miehen perisynti, jos hän vetää mekon päälle ja liilaa luomeen?
Miesviha jatkuu ja lepakot tallaavat