Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat epämiellyttäviä

Vierailija
28.05.2026 |

.

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee😁.

Miesviha jatkuu ja lepakot tallaavat

Vierailija
142/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan ruuat itselleni ja valmistan ne vain itselleni. Jos miehellä on nälkä, hän voi taapertaa itse kauppaan ja ostaa omat ruokansa.

Se on hyvä. Olet vahvasti matkalla katkeraa sinkkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitis oli epämiellyttävä kun siut sai

Vierailija
144/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Pick me -tyttönen löysi ketjun ja heti aloitti uroksien puolustamisen

Vierailija
145/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ovatkin. Haisevat eivätkä viitsi huolehtia edes perushygieniasta. Huonokäytöksisiä. Oksettavia. Hyi. 

Eikö vain? Minukin mielestäni sisällä homehtuvat seinäruusut ovat ällöttäviä. Kehtaavatkin kutsua itseään naisiksi.

Vierailija
146/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äitis oli epämiellyttävä kun siut sai

Jep. Oli samanlainen kurppa kuin sinäkin. Ei miehet tykänneet kun isä jätti ja kuoli katkerana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Vierailija
148/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väistä miehiä. Kuljen keskeltä ja jos ne ei väistä niin oma on ongelmansa. Mulla on terävät kyynärpäät 

Ja ikävä luonne? Eikös se näin ollut 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väistä miehiä. Kuljen keskeltä ja jos ne ei väistä niin oma on ongelmansa. Mulla on terävät kyynärpäät 

Ja sitten itket jos saat takaisin.

Vierailija
150/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Pick me -tyttönen löysi ketjun ja heti aloitti uroksien puolustamisen

Tuo on pahinta laatua naisvihaa. Solvata naista sukupuolittuneella termillä vain koska ei ole samaa mieltä. Mutta ettehän te tajua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet suinkaan.

 

Jokaisessa on parantamisen varaa, sinussa ja minussa.

Sentään naiset ei r a i s k a a .

Mutta tietynlaiset miehet raiskaavat hanakammin kuin toisenlaiset miehet. Mikä tekijä yhdistää näitä raiskaussuuntautuneita ja miksi roudaatte heitä pikkarit märkinä Suomeen?

"...sosiodemografisten tekijöiden vakioinnin jälkeenkin Afrikasta ja Lähi-Idästä kotoisin olleiden miesten raiskausrikollisuuden taso oli edelleen kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden."

"Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asui viime vuoden lopussa 660 800 ulkomaalaistaustaista henkilöä, mikä on 11,7 % väestöstä."

"Raiskauksesta tai törkeästä raiskauksesta epäiltyjä oli viime vuonna 1 080. Heistä ulkomaalaistaustaisia oli 304 eli 33,7 prosenttia kaikista epäillyistä."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ec6d1885-2cfc-4c9f-896b-5fe2e9cfa…

Vierailija
152/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.

Kaikenlaiset miehet on ihan p*rseestä.

No ei ole. Jotain rajaa tohon provoiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottamista kansanryhmää vastaan?

Vierailija
154/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat pitää epämiellyttävänä tai vihata. Se ei haittaa. Mutta toivon silti sun pääsevän yli vihasta, se on kuluttava tunne. 

Kokeile laihduttaa, jätä hiukset värjäämättä pinkiksi ja poista rapalat naamasta. Kyllä se siitä. Jaxuhali 🤗 

Onko tuo ohje millä saisit uuden äitihahmon? Mutta kun Kalevi ei muita kun sinun äitiä kiinnosta.

Ei kenenkään alle 75-vuotiaan nimi ole Kalevi.

Kalevi-nimisiä on syntynyt Suomessa tällä vuosituhannella ainakin noin 4 600–5 000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kuitenkin kävelyttämässä mieskoiraasi joka on sinun elämäsi mies ja tyydyttää sinut jokaisella osa-alueella paremmin kuin ihmismies.

Oma suhteesi koiraasi onkin varmaan tuollainen.

Vierailija
156/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä täällä huutelevista on 20-30 välillä, kirjoitustapa ja käytettävä termistö on sen mukaista. Ollaan pettyneitä elämään, eikä kyetä tai edes yritetä ymmärtää muiden mielipiteitä. On vain mustaa ja valkoista.

Mukaan mahtuu pari trollia jotka vain heittävät lisää löylyä keskusteluun.

Vierailija
157/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Vierailija
158/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas tykkään miesten seurasta enemmän. Kykenevät parempaan dialogiin kuin naiset, aiheet on usein monipuolisempia ja lisäksi huomioivat tekemällä pieniä kohteliaisuuksia. Eivät yleensä draamaile ja ratkaisuehdotukset ovat konkreettisia. Valitettavasti ystävyyden solminen on vaikeaa, kun hormonit sotkee asioita. Työkavereina ja tuttuina voittavat lähes aina naisten seuran.

pick meeeeee

Vierailija
159/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.

Minä taas tunnen oloni kotoisammaksi miesten kuin naisten kanssa.

N

pick me much?

Vierailija
160/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas tykkään miesten seurasta enemmän. Kykenevät parempaan dialogiin kuin naiset, aiheet on usein monipuolisempia ja lisäksi huomioivat tekemällä pieniä kohteliaisuuksia. Eivät yleensä draamaile ja ratkaisuehdotukset ovat konkreettisia. Valitettavasti ystävyyden solminen on vaikeaa, kun hormonit sotkee asioita. Työkavereina ja tuttuina voittavat lähes aina naisten seuran.

pick meeeeee

Katoaako miehen perisynti, jos hän vetää mekon päälle ja liilaa luomeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan