Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat epämiellyttäviä

Vierailija
28.05.2026 |

.

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.

Minä taas tunnen oloni kotoisammaksi miesten kuin naisten kanssa.

N

pick me much?

Sähän olet itse transsujen pick me girl, oikea vassukaren.

Vierailija
162/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Heh, jos sä näet tässä ketjussa vain miesvihaa, olet selkeesti mies.

Tämä ketju on täynnä vihaa molempia sukupuolia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat pitää epämiellyttävänä tai vihata. Se ei haittaa. Mutta toivon silti sun pääsevän yli vihasta, se on kuluttava tunne. 

Kokeile laihduttaa, jätä hiukset värjäämättä pinkiksi ja poista rapalat naamasta. Kyllä se siitä. Jaxuhali 🤗 

Onko tuo ohje millä saisit uuden äitihahmon? Mutta kun Kalevi ei muita kun sinun äitiä kiinnosta.

Ei kenenkään alle 75-vuotiaan nimi ole Kalevi.

Kalevi-nimisiä on syntynyt Suomessa tällä vuosituhannella ainakin noin 4 600–5 000.

Kalevi-nimisiä on syntynyt näinkin paljon:
1940–1959    60 242kpl

1960–1979    30 944kpl

1980–1999     12 337kpl

2000–2009     3 039kpl

2010–2014     1 583kpl

Vierailija
164/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Älä nyt viitsi. Miksi miesten pitää esittää ihan pahvia aina, ihankuin saisivat sillä aina anteeksi kaiken.

Vierailija
165/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Pöh. Yhtä lailla kuin tämän ketjun aloittaja on miesvihainen, on osa miehistä naisvihaisia. Ei he ole ehtineet turhautua naisiin.

Vierailija
166/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.

Vierailija
168/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Sinä itse oletat, että tämän ketjun on aloittanut nainen. Aloittajan sukupuolesta ei ole mitään tietoa. Tiedossa on vain, että aloittaja haluaa haastaa riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.

Olette nousseet koska teidän on ANNETTU nousta. Joka on oikein.

Vierailija
170/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Miesviha johtuu naisvihasta

Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi. 

Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.

Olette nousseet koska teidän on ANNETTU nousta. Joka on oikein.

Heh. Ja vieläkö kiellät miesten egopullistuman kautta historian? Kaikkea sitä naiset saanut kärsiä.... eläisin mieluummin rinnakkaistodellisuudessa missä asiat olis eri tavoin, alusta asti. Miltähän se maailma näyttäisi ilman tuhoa?

Vierailija
172/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

No ei se mode ole mikään tuomari. Jännästi täällä miesaiheisissa ketjuissa haistan sellaista paniikkihikeä. Naishaukkuketjuissa taas rehotellaan oikein, aloituksiakin tulee puolet enemmän. Menkää vaikka juomaan vettä välillä tai jotain.

Vierailija
174/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Tapa itsesi. Ihan oikeasti. Voisitko jo lopettaa miesten puolustelun?

Tyypillinen naisia vihaava nainen. 'Ellet ole kanssani samaa mieltä, sinun on kuoltava.'

Tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Vierailija
176/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville. 

Vierailija
177/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Jep. Jos palstan pitäjät olisivat hereillä, ei näitä vihaketjuja olisi, eikä tulisi

Vierailija
178/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville. 

VIHAAA!!

Vierailija
179/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville. 

 

Mikset kerro mikä se on kun kerta tiedät? 

Vierailija
180/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

No ei se mode ole mikään tuomari. Jännästi täällä miesaiheisissa ketjuissa haistan sellaista paniikkihikeä. Naishaukkuketjuissa taas rehotellaan oikein, aloituksiakin tulee puolet enemmän. Menkää vaikka juomaan vettä välillä tai jotain.

Laitas linkki edes yhteen tuollaiseen ketjuun, niin käyn ihan omin silmin lukemassa. 

- ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme