Miehet ovat epämiellyttäviä
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
N25
Heh, jos sä näet tässä ketjussa vain miesvihaa, olet selkeesti mies.
Tämä ketju on täynnä vihaa molempia sukupuolia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat pitää epämiellyttävänä tai vihata. Se ei haittaa. Mutta toivon silti sun pääsevän yli vihasta, se on kuluttava tunne.
Kokeile laihduttaa, jätä hiukset värjäämättä pinkiksi ja poista rapalat naamasta. Kyllä se siitä. Jaxuhali 🤗
Onko tuo ohje millä saisit uuden äitihahmon? Mutta kun Kalevi ei muita kun sinun äitiä kiinnosta.
Ei kenenkään alle 75-vuotiaan nimi ole Kalevi.
Kalevi-nimisiä on syntynyt Suomessa tällä vuosituhannella ainakin noin 4 600–5 000.
Kalevi-nimisiä on syntynyt näinkin paljon:
1940–1959 60 242kpl
1960–1979 30 944kpl
1980–1999 12 337kpl
2000–2009 3 039kpl
2010–2014 1 583kpl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Älä nyt viitsi. Miksi miesten pitää esittää ihan pahvia aina, ihankuin saisivat sillä aina anteeksi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Pöh. Yhtä lailla kuin tämän ketjun aloittaja on miesvihainen, on osa miehistä naisvihaisia. Ei he ole ehtineet turhautua naisiin.
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Sinä itse oletat, että tämän ketjun on aloittanut nainen. Aloittajan sukupuolesta ei ole mitään tietoa. Tiedossa on vain, että aloittaja haluaa haastaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.
Olette nousseet koska teidän on ANNETTU nousta. Joka on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Miesviha johtuu naisvihasta
Ei johdu. Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että vihan aloittaa nainen ja ihan ilman mitään provosointia. Naisviha tulee sitten sen seurauksena, kun osa miehistä turhautuu siihen, että heitä vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.
Tervetuloa naisten maailmaan, meitä on aina vihattu pelkän sukupuolen takia, ja syrjitty ja vähätelty ja pahoinpidelty ja syyllistetty turhaan ja ja... silti meistä ei ole tullut uhrinössyköitä vaan olla noustu ja nyt murenee miesten kehittämä häkki.
Olette nousseet koska teidän on ANNETTU nousta. Joka on oikein.
Heh. Ja vieläkö kiellät miesten egopullistuman kautta historian? Kaikkea sitä naiset saanut kärsiä.... eläisin mieluummin rinnakkaistodellisuudessa missä asiat olis eri tavoin, alusta asti. Miltähän se maailma näyttäisi ilman tuhoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
No ei se mode ole mikään tuomari. Jännästi täällä miesaiheisissa ketjuissa haistan sellaista paniikkihikeä. Naishaukkuketjuissa taas rehotellaan oikein, aloituksiakin tulee puolet enemmän. Menkää vaikka juomaan vettä välillä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
N25
Tapa itsesi. Ihan oikeasti. Voisitko jo lopettaa miesten puolustelun?
Tyypillinen naisia vihaava nainen. 'Ellet ole kanssani samaa mieltä, sinun on kuoltava.'
Tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Jep. Jos palstan pitäjät olisivat hereillä, ei näitä vihaketjuja olisi, eikä tulisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville.
VIHAAA!!
Ainakin oma henkilökohtainen mielipiteesi tuli selville.
Mikset kerro mikä se on kun kerta tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
No ei se mode ole mikään tuomari. Jännästi täällä miesaiheisissa ketjuissa haistan sellaista paniikkihikeä. Naishaukkuketjuissa taas rehotellaan oikein, aloituksiakin tulee puolet enemmän. Menkää vaikka juomaan vettä välillä tai jotain.
Laitas linkki edes yhteen tuollaiseen ketjuun, niin käyn ihan omin silmin lukemassa.
- ohis
Sähän olet itse transsujen pick me girl, oikea vassukaren.