Miehet ovat epämiellyttäviä
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena.
Kumpi oli ensin, kana vai muna?
Nii-in. Sinunkin työpaikallasi voi olla kiltti, ujo, kaveritoin ja kokematon kunnollinen mies joka ei ole koskaan uskaltanut naista lähestyä. Sellaisen kanssa joudut olemaan samassa tilassa ja pakoon et pääse mikäli palkkaa haluat.
Vierailija kirjoitti:
Näistä keskusteluista aina tajuaa kuinka onnekas on kun on löytänyt itselleen rakkaan puolison.
Minä taas löysin rauhan yksin asumisesta pitkän henkistä väkivaltaa sisältäneen parisuhteen jälkeen. Luulin olevani ainoa, mutta netti tulvii vastaavanlaisia kertomuksia.
Onnea on monenlaista, toivottavasti kaikki löytävät omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla
Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.
Aijaa, no, mitä olen huomaavinani niin kovasti täällä palstalla kysellään yhtä sun toista omasta puolisostaan. Ihan molemmista sukupuolista. Selvästi ei ole monellakaan ruusuinen yhteiselämä.
Sille en voi mitään ettei monella ole ruusuista. Tämä palsta on kuin 90 days fiancee kommentoijilla. Viihdettä molemmille meistä ja voimme väitellä kumpi on oikeassa.
Kuitenkin, emme eroa kun toinen on hieman erimieltä😂
Ai. Kyse olikin vain sinusta ja sinun puolisosta. Sori.... sigh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Kritiikki ei ole vihaa.
Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista.
Standardit ovat pikkuisen eri.
Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.
Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.
Ei halua. Olet valinnut huonoja kumppaneita tai satunnaisia seksisuhteita ja sen takia yleistät havaintosi kaikkiin miehiin.
Kuinka ihmeessä nämä ketjut saavat olla voimissaan, mutta kun suvivirrestä puhutaan niin johan on
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan miehiä
Jo joutui armas aika....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Kritiikki ei ole vihaa.
Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista.
Standardit ovat pikkuisen eri.
Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.
Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.
Väitätkö tosissasi että on vain yksi nainen joka täällä meuhkaa miesten tappamisella, kuohisemisella ym. Incell/femcell touhulla
Kuka haluaa tappaa miehet? Itsehän miehet tappamista harrastavat joten kannustan vaan heidän harrastuksiaan
Muistaakseni oliko se.... joo oli se mies joka käski tiputtaa pikku yllätyksen tyttökouluun taivaalta. Joo, oli se mies. Melkein 200 uhria. En tiedä, näyttääkö noi suurmaiden johtajat tai edes niiden ympäriltä naisilta kovin? 90% ainakin miehiä. Mielenkiinnolla odottelen P-Korean vallanvaihtumista, mitä tämä tytär tekee. Ollut lähinnä miesten vaikutuksen alla etten ihmettele jos toimii kuin robotti isänsä jalanjäljissä, jää nähtäväksi. Ei sillä että kaikki miehet, mutta suurin osa miehistä. Suurin osa vankiloissa, suurin osa rikollisista, suurin osa johtajista, suurin osa rikkaista, suurin osa... jatkanko?
Juu, siis täällä vauvapalstallako? Lähtikös lentoon pikkasen
Vierailija kirjoitti:
Sentään naiset ei haise pahalta.
Eipä!
Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.
Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.
Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta
Tee sama naisvihaketjuista, niitä meinaa riittää täällä. Vai oletko vain miesten puolella? Alankin tästä laittamaan vinkkiä jokaisesta naisvihakommentista.
Siis miten lapsellisia nuo miehet oikein ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.
Kaikenlaiset miehet on ihan p*rseestä.
siitä kannaksen toispuolelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.
Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.
Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.
Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.
Kritiikki ei ole vihaa.
Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista.
Standardit ovat pikkuisen eri.
Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.
Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.
Väitätkö tosissasi että on vain yksi nainen joka täällä meuhkaa miesten tappamisella, kuohisemisella ym. Incell/femcell touhulla
Kyllä.
Suurin osa on hänen kirjoittamaansa. Sukunimihullu. Oletko sä uusi tällä palstalla vai?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä nämä ketjut saavat olla voimissaan, mutta kun suvivirrestä puhutaan niin johan on
No, aletaan sitten puhua suvivirrestä niin ketju poistetaan. Mikä on oma mielipiteesi?
Mua se laulu ei haitannut lapsena mitenkään, ei traumoja vaikken kirkkoon kuulunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.
Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta
Toinen sokea. Puolet tämän ketjun haukuista kohdistuu naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.
Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta
Toinen sokea. Puolet tämän ketjun haukuista kohdistuu naisiin.
Tämä myös haukkui modea, eli vihaa sekin. Tosiasioita täällä on vain sanottu, jos kieltää patriarkan huonot vaikutukset naisiin kohdistuen ja sen että suurin osa valitettavasti rikollisista on miehiä niin ei voi auttaa.
S U V I V I R S I
jooo joutuiiii armaaaas aaa iiiiiii kaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä keskusteluista aina tajuaa kuinka onnekas on kun on löytänyt itselleen rakkaan puolison.
Minä taas löysin rauhan yksin asumisesta pitkän henkistä väkivaltaa sisältäneen parisuhteen jälkeen. Luulin olevani ainoa, mutta netti tulvii vastaavanlaisia kertomuksia.
Onnea on monenlaista, toivottavasti kaikki löytävät omansa.
Komppaan tätä. Mukavinkin mies vaatii useimmiten s eksiorjuutta ja kehon mutilointia steroideilla. Not worth it.
Sille en voi mitään ettei monella ole ruusuista. Tämä palsta on kuin 90 days fiancee kommentoijilla. Viihdettä molemmille meistä ja voimme väitellä kumpi on oikeassa.
Kuitenkin, emme eroa kun toinen on hieman erimieltä😂