Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat epämiellyttäviä

Vierailija
28.05.2026 |

.

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Aijaa, no, mitä olen huomaavinani niin kovasti täällä palstalla kysellään yhtä sun toista omasta puolisostaan. Ihan molemmista sukupuolista. Selvästi ei ole monellakaan ruusuinen yhteiselämä.

Sille en voi mitään ettei monella ole ruusuista. Tämä palsta on kuin 90 days fiancee kommentoijilla. Viihdettä molemmille meistä ja voimme väitellä kumpi on oikeassa. 

Kuitenkin, emme eroa kun toinen on hieman erimieltä😂

Vierailija
202/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on hyvin yleistä. En yhtään ihmettele, että naisvihakin yleistyy sen seurauksena. 

Kumpi oli ensin, kana vai muna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Sinunkin työpaikallasi voi olla kiltti, ujo, kaveritoin ja kokematon kunnollinen mies joka ei ole koskaan uskaltanut naista lähestyä. Sellaisen kanssa joudut olemaan samassa tilassa ja pakoon et pääse mikäli palkkaa haluat.

Vierailija
204/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä keskusteluista aina tajuaa kuinka onnekas on kun on löytänyt itselleen rakkaan puolison.

Minä taas löysin rauhan yksin asumisesta pitkän henkistä väkivaltaa sisältäneen parisuhteen jälkeen. Luulin olevani ainoa, mutta netti tulvii vastaavanlaisia kertomuksia. 

Onnea on monenlaista, toivottavasti kaikki löytävät omansa. 

Vierailija
205/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teilläkin helpottaa kun hormonit lakkaavat häiritsemästä normaalia kanssakäymistä. Siihen mennessä useimmat ovat löytäneet sen jonkun rinnalleen, voi tietysti olla, että kovin ilkeät eivät. Simon ihan miten elämänsä tykkää käyttää, vaikka tappelemalla vauvapalstalla 

Ne jotka ovat löytäneet, lueskelevat tätä palstaa yhdessä ja nauravat kippurassa.

Aijaa, no, mitä olen huomaavinani niin kovasti täällä palstalla kysellään yhtä sun toista omasta puolisostaan. Ihan molemmista sukupuolista. Selvästi ei ole monellakaan ruusuinen yhteiselämä.

Sille en voi mitään ettei monella ole ruusuista. Tämä palsta on kuin 90 days fiancee kommentoijilla. Viihdettä molemmille meistä ja voimme väitellä kumpi on oikeassa. 

Kuitenkin, emme eroa kun toinen on hieman erimieltä😂

Ai. Kyse olikin vain sinusta ja sinun puolisosta. Sori.... sigh

Vierailija
206/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.

Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.

Ei halua. Olet valinnut huonoja kumppaneita tai satunnaisia seksisuhteita ja sen takia yleistät havaintosi kaikkiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä nämä ketjut saavat olla voimissaan, mutta kun suvivirrestä puhutaan niin johan on

Vierailija
208/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan miehiä

Jo joutui armas aika....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.

Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.

Väitätkö tosissasi että on vain yksi nainen joka täällä meuhkaa miesten tappamisella, kuohisemisella ym. Incell/femcell touhulla

Kuka haluaa tappaa miehet? Itsehän miehet tappamista harrastavat joten kannustan vaan heidän harrastuksiaan

Muistaakseni oliko se.... joo oli se mies joka käski tiputtaa pikku yllätyksen tyttökouluun taivaalta. Joo, oli se mies. Melkein 200 uhria. En tiedä, näyttääkö noi suurmaiden johtajat tai edes niiden ympäriltä naisilta kovin? 90% ainakin miehiä. Mielenkiinnolla odottelen P-Korean vallanvaihtumista, mitä tämä tytär tekee. Ollut lähinnä miesten vaikutuksen alla etten ihmettele jos toimii kuin robotti isänsä jalanjäljissä, jää nähtäväksi. Ei sillä että kaikki miehet, mutta suurin osa miehistä. Suurin osa vankiloissa, suurin osa rikollisista, suurin osa johtajista, suurin osa rikkaista, suurin osa... jatkanko?

Juu, siis täällä vauvapalstallako? Lähtikös lentoon pikkasen

Vierailija
210/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään naiset ei haise pahalta.

Eipä!

https://x.com/wyattnormal/status/2059315063907881346?s=20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.

 

Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta

Vierailija
212/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.

 

Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta

Tee sama naisvihaketjuista, niitä meinaa riittää täällä. Vai oletko vain miesten puolella? Alankin tästä laittamaan vinkkiä jokaisesta naisvihakommentista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten lapsellisia nuo miehet oikein ovat?

Vierailija
214/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään niistä erityisemmin tykkää. Sen takia vietänkin aikaa mieluummin naisten kuin muiden miesten kanssa.

Kaikenlaiset miehet on ihan p*rseestä.

siitä kannaksen toispuolelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstaa hallinoivat osat voisi näille vihaketjuille jotain? Suora poisto AINA kun näitä ilmenee tai kun jonnekin keskusteluun näitä aiheita tukitaan.

Riippuu kulloisenkin moderaattorin henkilökohtaisesta arvomaailmasta. Tämäkin on ollut täällä tunteja. Toiset 'väärät' mielipiteet poistuvat minuutissa.

Jos henkilökohtaisessa arvomaailmassa viha ja sen levittäminen on ok, ei tulisi toimia moderaattorina.

Mene sitten ilmiantamaan kaikki vihaketjut mielestäsi, eli myös missä naisia kritisoidaan ja alennetaan. Hophop. Ilmianna kaikki missä vähääkään sanotaan negaa kenestäkään, myös hallituksesta. Sekin on vihaa eikö? Sulla on aikamoinen työrupeama nyt edessä.

Kritiikki ei ole vihaa.

Joskus ihan asiallinen kysymys on torpattu muka naisvihana, kun täällä on ketjuja, joissa tosissaan ajetaan miesten tappamista ja kuohimista. 

Standardit ovat pikkuisen eri.

Vain sukunimihullu ajaa miesten kuohitsemista.

Sen sijaan useampi mies haluaa pahaa naisille.

Väitätkö tosissasi että on vain yksi nainen joka täällä meuhkaa miesten tappamisella, kuohisemisella ym. Incell/femcell touhulla

Kyllä.

Suurin osa on hänen kirjoittamaansa. Sukunimihullu. Oletko sä uusi tällä palstalla vai?

Vierailija
216/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä nämä ketjut saavat olla voimissaan, mutta kun suvivirrestä puhutaan niin johan on

No, aletaan sitten puhua suvivirrestä niin ketju poistetaan. Mikä on oma mielipiteesi?

Mua se laulu ei haitannut lapsena mitenkään, ei traumoja vaikken kirkkoon kuulunutkaan.

Vierailija
217/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.

 

Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta

Toinen sokea. Puolet tämän ketjun haukuista kohdistuu naisiin.

Vierailija
218/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tästä ketjusta nettivinkin poliisille, vihapuhe on näköjään palstalla miehiä kohtaan Ok ja losovittumoden suojeluksessa.

 

Sama aloitus mistä tahansa muusta ihmisryhmästä olisi kiihottamista ja vihapuhetta

Toinen sokea. Puolet tämän ketjun haukuista kohdistuu naisiin.

Tämä myös haukkui modea, eli vihaa sekin. Tosiasioita täällä on vain sanottu, jos kieltää patriarkan huonot vaikutukset naisiin kohdistuen ja sen että suurin osa valitettavasti rikollisista on miehiä niin ei voi auttaa. 

Vierailija
219/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S U V I V I R S I

jooo joutuiiii armaaaas aaa iiiiiii kaaaa

Vierailija
220/230 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä keskusteluista aina tajuaa kuinka onnekas on kun on löytänyt itselleen rakkaan puolison.

Minä taas löysin rauhan yksin asumisesta pitkän henkistä väkivaltaa sisältäneen parisuhteen jälkeen. Luulin olevani ainoa, mutta netti tulvii vastaavanlaisia kertomuksia. 

Onnea on monenlaista, toivottavasti kaikki löytävät omansa. 

Komppaan tätä. Mukavinkin mies vaatii useimmiten s eksiorjuutta ja kehon mutilointia steroideilla. Not worth it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi