Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus lupaa palkansaajille veronkevennyksiä

Vierailija
28.05.2026 |

Kokoomus lupaa palkansaajille veronkevennyksiä. Lähde Verkkouutiset tänään. SDP taas AY-maksujen verovähennysoikeutta. Työväki voisi siis saada jopa jotain muutakin kuin vain raippaa. Mitä PS ja kepu lupaavat palkansaajille?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

Kaikki alle 2000e kk tienaavan voisi jättää kokonaan verottamatta. Nythän niistä lähtee muutamia satasia pois ja työnteko ei kannata.

Tämä voisi olla työntekoa arvostava liike. Silloin maittavaa ja paksuakin ansiosidonnaista nauttivat saattaisivat tyäläislähtökohtaisesti läheä töihin, vaikka menettäisivät ehkä muutaman satasen koska heidän ansiosidonnainen on silti monta kertaa paksumpi kuin 2000e kk tai alle verottomana. Kaikki noin köyhät voisi jättää rauhaan. Suurin osa älykkäistä tekee nekin työt pimeänä. 

Ihmisten pitäminen köyhyydessä on synti, Jeesuskin kurtistaa kulmia vihaisesti tuollaiselle . Alle 2000e kk tekevät on usein opiskelijoita tai kieltä osaamattomia tai kongnitiivisesti rajoittuneita, niin miten köyhyys edistää heidän integroitumista yhteiskuntaan yhtään millään lailla. Työ on aina poikkeukseta myös pätkätyötä ja nollatuntisopparia, niin antakaa jo jarru ja poistakaa noista kokonaan verotus pois. Vai halutaanko näiden ihmisten edes integroituvan yhteiskuntaan? Ainakaan mitään lainoja ei koskaan saa mihinknään vaikka näyttäisi kuinka ahkeraa todistusta työnteosta, vain palkan suuruus ja virka määrää sen oletko yhteiskunnassa "aito kansalainen" ja ansaitset luottoa. Niin miksi vaivautua noihin yhtään tekemään yhtän mitään. Moni tuhlasi kymmeniä vuosia raatamalla ja ei pankilta saa edes visaa pieniä nettiostoksia varten. Niin suuri luotto on pätkätyöläisiä ja matalapalkka-alan työläisiä kohtaan.

Näitä ihmisiä (painotan ihmisiä) rääkätään jo ihan liikaa muutenkin vuokranomistajien taholta, alvien taholta ja yleisesti. Miesten pitää vieläpä olla urhoollisia reserviläisiä kaiken riiston lisäksi. Antakaa jarru. Tai sitten tarvitaan lisää porukkaa ulkomailta tekemään ne työt. E kukaan järkevä niihin mene. 

Edes ne korkeastikoulutetut ja maittavaa ansiosidonnaista vetävät parempien töiden ihmiset. 

Miksi kuvitellaan että muutkaan menisi tekemään niitä? Ihmisiä me kaikki ollaan ja rajansa kaikella. 

Verot pois tältä sakilta, jota ei edes ihmisinä pidetä tässä yhteskunnassa. Teille meikäläiset on pelkkää roskaa. Niin miksi haluatte pienestä palkasta verojakin? Ottakaa niiltä kenellä on autoja autotallin edessä tyhjänpanttina seisomassa sateessa, auringossa. Jeesus sanoi hyvin kerjäläisnaisesta joka antoi ainoan lanttinsa. Se pätee hyvin tähänkin sanomaan ja ei olisi tarvittu näin pitkää viestiä, mutta kun suurin osa teistä on myynyt Jumalankin rahan vuoksi. 

Vierailija
42/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

Kaikki alle 2000e kk tienaavan voisi jättää kokonaan verottamatta. Nythän niistä lähtee muutamia satasia pois ja työnteko ei kannata.

kyllä kaikkien pitäisi osallistua verojen maksuun. Suomessa on ihan järkky progressio. Jopa Tanska jota tuilla eläjät täällä suitsuttaa verottaa pieni ja keskituloisia kovemmin mutta hyvätuloisia lievemmin (75k/v on raja suunnilleen)

Mitä yhteiskunnalta saa vastineeksi muuta kuin että oli pakko käydä armeija JA opetella lukemaan pakotettuna koulussa? 

Mitä saa vastineeksi? 

Koulutuksen, terveydenhoidon, turvallisuuden, infran. Jopa työttömyyskorvauksista maksetaan kunnallisveroa, jolla maksetaan työttömän käyttämät paikalliset palvelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

kyllä kaikkien pitäisi osallistua verojen maksuun. Suomessa on ihan järkky progressio. Jopa Tanska jota tuilla eläjät täällä suitsuttaa verottaa pieni ja keskituloisia kovemmin mutta hyvätuloisia lievemmin (75k/v on raja suunnilleen)

Mitä yhteiskunnalta saa vastineeksi muuta kuin että oli pakko käydä armeija JA opetella lukemaan pakotettuna koulussa? 

Mitä saa vastineeksi? 

Koulutuksen, terveydenhoidon, turvallisuuden, infran. Jopa työttömyyskorvauksista maksetaan kunnallisveroa, jolla maksetaan työttömän käyttämät paikalliset palvelut. 

Jos koulutus tarkoitti koko peruskoulun kestävää kiusaamista, niin ei kiitos, en olisi halunut sitä pakollisena. Olisin toivonut koulumatkat turvalliseksi ja kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi. Sama armeijasta, ei kiitos sillekään. Ei olisi tarvinnut käyttää veroja siihen mun kohdalla. En olisi halunut edes oppia lukemaan, jos se tarkoittaa alle 2000e kk tuloja 10-12h työpäivillä täysin rikki muun maalaisten seassa kanssa tehdessä... Teikäläiset ei arvosta muita kultuureita ja muunmaalaisia ihmisiä yhtään ja ette meikäläisiä jotka sinne menee tekemään töitä heidän kanssaan. Olette rasisteja ja eriarvoistatte ihmisiä totaaliseen kurjuuteen ja köyhyyteen. Minä itse identifioidun enemmän heihin kuin suomalaisiin tällä hetkellä. 

Toiseksi mulla ei ollut turvallista koskaan, tukien hakeminen on tehty ihan sairaan vaikeeksi ihmiselle joka ei osaa käyttää nettiä tai omista älypuhelinta, kiitos veljeni vaimolle joka auttaa tosi paljon ja terveyskeskuksesta en ole saanut koskaan hyvää palvelua (pelkkää buranaa myöntävät ja  elävät ihan sairaan leveesti muiden rahoilla) ja jätin käymättä sielä jo ajat sitten kun täytin 33v ja totesin että näiltä hepuilta ei saa mitään muuta kuin menettää viimeisetkin rahansa terkkarimaksuun ja meillä piti olla ilmainen terveydenhuolto. Meillä on pellelääkäreitä. He ei ihmisistä välitä paskaakaan. Tästä te veroja maksatte sitten. Sielä joukossa on ilmeisesti ihan hyviäkin lääkäreitä, jos jotkut vielä lafkassa käy hakemassa apua. Ei osunut minun kohdalle elämän aikana kuin ihan pari joiden nimetkin muistan ja kunnioitan heitä. Eivät ole leipälääkäreitä.

Osaan pitää turvallisuuteni omilla nyrkeillä, opin sen jo koulussa. Yhteiskunta ei auta. Se pistää sut vain täyttelemään jotain lappuja. Miksi sitä rahaa ei vaan voi myöntää järkevästi? Miksi pitää muodostaa kauhea rituaali. Meikäläiset on sitten mielellään ilman sitäkin. Nöyryyttävää hakea jotain tukia..

Mutta siis arvaan jo pelin. Teillä paremmill ihmisillä on pitkäaikaiset virat ja omat lääkärit ja työpaikat maksaa ne kaikki. 

Siksi mun kokemukset on niin paskat, mutta mun verotuloista pitäisi maksaa teidän hyvät palvelut mitä meikäläiset ei saa paitsi pelätä kokoajan taas joutuvansa kodittomiksi, kun joku hakemuksessa ei taas tästmää.

Vierailija
44/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

Mitä saa vastineeksi? 

Jos koulutus tarkoitti koko peruskoulun kestävää kiusaamista, niin ei kiitos, en olisi halunut sitä pakollisena. Olisin toivonut koulumatkat turvalliseksi ja kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi. Sama armeijasta, ei kiitos sillekään. Ei olisi tarvinnut käyttää veroja siihen mun kohdalla. En olisi halunut edes oppia lukemaan, jos se tarkoittaa alle 2000e kk tuloja 10-12h työpäivillä täysin rikki muun maalaisten seassa kanssa tehdessä... Teikäläiset ei arvosta muita kultuureita ja muunmaalaisia ihmisiä yhtään ja ette meikäläisiä jotka sinne menee tekemään töitä heidän kanssaan. Olette rasisteja ja eriarvoistatte ihmisiä totaaliseen kurjuuteen ja köyhyyteen. Minä itse identifioidun enemmän heihin kuin suomalaisiin tällä hetkellä. 

Toiseksi mulla ei ollut turvallista koskaan, tukien hakeminen on tehty ihan sairaan vaikeeksi ihmiselle joka ei osaa käyttää nettiä tai omista älypuhelinta, kiitos veljeni vaimolle joka auttaa tosi paljon ja terveyskeskuksesta en ole saanut koskaan hyvää palvelua (pelkkää buranaa myöntävät ja  elävät ihan sairaan leveesti muiden rahoilla) ja jätin käymättä sielä jo ajat sitten kun täytin 33v ja totesin että näiltä hepuilta ei saa mitään muuta kuin menettää viimeisetkin rahansa terkkarimaksuun ja meillä piti olla ilmainen terveydenhuolto. Meillä on pellelääkäreitä. He ei ihmisistä välitä paskaakaan. Tästä te veroja maksatte sitten. Sielä joukossa on ilmeisesti ihan hyviäkin lääkäreitä, jos jotkut vielä lafkassa käy hakemassa apua. Ei osunut minun kohdalle elämän aikana kuin ihan pari joiden nimetkin muistan ja kunnioitan heitä. Eivät ole leipälääkäreitä.

Osaan pitää turvallisuuteni omilla nyrkeillä, opin sen jo koulussa. Yhteiskunta ei auta. Se pistää sut vain täyttelemään jotain lappuja. Miksi sitä rahaa ei vaan voi myöntää järkevästi? Miksi pitää muodostaa kauhea rituaali. Meikäläiset on sitten mielellään ilman sitäkin. Nöyryyttävää hakea jotain tukia..

Mutta siis arvaan jo pelin. Teillä paremmill ihmisillä on pitkäaikaiset virat ja omat lääkärit ja työpaikat maksaa ne kaikki. 

Siksi mun kokemukset on niin paskat, mutta mun verotuloista pitäisi maksaa teidän hyvät palvelut mitä meikäläiset ei saa paitsi pelätä kokoajan taas joutuvansa kodittomiksi, kun joku hakemuksessa ei taas tästmää.

Sun verotuloilla ei saa edes 100 metriä asfalttia tielle. Kuitenkin käytät teitä.

Vierailija
45/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt??

Kokkareilla on ollut monta vuotta aikaa järjestää ne kevennykset. Uskon kun näen toteutuneen

Pelkkää vaalilätinää ja valheita taas...

Vierailija
46/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkympin veronkevennyksiä, palkkamalttia ja sunnuntailisät ja arkipyhät historiaan. Siinä Kokoomuksen palkinto äänestäjille. Olepa hyvä.

Vierailija
47/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

Mitä saa vastineeksi? 

Sun verotuloilla ei saa edes 100 metriä asfalttia tielle. Kuitenkin käytät teitä.

Itseasiassa välttelen ihmisasutuksia ja teitä. Kävelen kyllä veljen luokse hakemaan muonaa kerran kuussa ja käytän kenkiä suojina etten koske tiehesi, koska sillä kävely on niin vastenmielinen kokemus että joka askeleella kuvittelen potkivani perseelle sitä. 

Vierailija
48/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinkympin veronkevennyksiä, palkkamalttia ja sunnuntailisät ja arkipyhät historiaan. Siinä Kokoomuksen palkinto äänestäjille. Olepa hyvä.

Kuulostaa totaaliselle paskalle.

Vierailija
49/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa totaaliselle paskalle.

Siinä on muuten pienille suomen koululaisille ja eskarilaisille kysymys:

Miksi vaivautua oppimaan mitään tai edes lukemaan? Onneksi nykyään nuoret on pistäneet hanttiin ja lukutaitokin on hyvin heikolla kantamilla. 

Vierailija
50/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on verotettu aina kovimmin juuri palkansaajia, jos nyt kerrankin palkansaajille jäisi käteen muutakin kuin känsät, niin haittaako se ? 

Vierailija
51/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. 

Mitä saa vastineeksi? 

Kaikki tuo on paskaa ja huonosti hoidettua. Koulutus on päin helvettiä. Jopa opettajat tästä vuotaa ja välttelee kauhulla työpaikkoja.

Turvallisuus: Tulli päästää läpi huumeita maahan tonnikaupalla, poliisit ei saa puhdistettua katuja puhtaaksi huumeista. Peukkupäät harhailee ympäristössä ja nauttii päihteitä keskellä kävelykatuja kuin mitään ei olisiskaan ja pussikaljalla ollaan...

Ratkaisuna sitten rangaistaan niitä, joita piti suojella aineilta. Eli mätkitään sakoill ihmisiä jotka on altistunut vaarallisille myrkyille. Hoidetaan työt huonosti ja rangaistaan käyttäjä joita piti suojella etteivät saa myrkkyjä käsiinsä... Sen lisäksi aletaan kohtelemaan heitä kuin toisen luokan kansalaisina ja pistetään rekisteriin yms. Eli turvallisuus on päin helvettiä hoidettua jo vuosikymmeniä tätä samaa sotkua.

Toiseksi on katujengit ja naiset ei saa liikkua Suomessa rauhassa. Kotimaiset miehetkin täysiä pellejä asenteeltaan ja hyväksyyy kaiken paskan naisia kohtaan. Lähinnä iloisia kun tulee rikastusta. Harmittelevat kun eivät itse pääse rikastamaan. Miehet on naisvhaajia. Näkyy myös naisvaltaisten alojen matalassa palkkauksessa. 

Terveydenhoidosta en nyt viitsi enää sanoa mitään. Meillä on eliittikansaa, joka saa hyvää hoitoa ja työpaikka maksaa kaiken kivan ja tulee boonuksia sun muuta(kuten ilmaisia kuntosalijäsenyyksiä ja virkistys kortteja ties mihin) ja sitten kansaa jonka hampaita ei edes hoideta tai haluta hoitaa, vaikka kansalainen itse tietää että suussa on jotain pielessä nyt, mutta resurssit. 

Veroja käytetään vain rikkaiden hoitamiseen. Näennäisesti sitten köyhiä lepyytellään pitämällä Terveydenhuollon kyltti pystyssä ettei se nitise tuulessa ja että se kestää sen että koiperhonen voi laskeutua sen päälle sekunmiksi.

Työttömyyskorvauksista en tiedä. Lopetin niiden hakemisen 2013. Ilmeisesti jotain hakemuksia pitää tehdä sen eteen vaikka töitä ei ole tarjollakaan ja muualta haetaan työvoimaa tekemään halvemmalla... Ihan pelletouhua. Maksan siitä hyvästä suurimman osan potista toiselle ja otan vain sopivan määrän muonaa vastaan. 

Ei kiinnosta itse hakea tukia, niin pieniä rahoja. Niistäkin rikkaat haluaa ottaa ja itkee niiden perään. Joku viisisataa euroa... 

Oikeesti nyt perkeleet. Saatanan ahnetta porukkaa. Minä jopa nälissänikin heitän liian pienet kalat järveen kuin söisin ne heti. 

En itse ole tyytyväinen siihen mitä veroilla saa ja voisi jättää kaikista pienitulosimmat työläiset verottamatta kokonaan. Heidät voisi myös ideologisesti vapauttaa kutsunnoista. Ollaan NATO:ssa ja oikesti kiinnostaako moniakaan kuolla kaiken tämmöisen pelleilyn puolesta? He on kaikkensa tehneet jo vuosikymmeniä. Ihmeellistä että heistä vielä töissä käy. Ne toki käy töissä autoillaan ja makselee helposti polttoaineensa, joiden kannattaa käydä ja tulee sitä palkkaa työssäkäymiseen. Heillä jää säästöön ja sitä rataa. Se on ok ja oikein. Hedän kannattaa tehdä sitä, koska siitä tulee korvaus ja kaikki mehiläis sun mut hammashoitoedut ja kuntosaljäsenyydet boonuksineen. 

Älkää kuitenkaan olettako että köyhä on sama kuin tyhmä ja orja joka alistuu pelleilyyn. En mene aseella osoitettunakaan pellehommiin huonoilla työehdoilla.

Vierailija
52/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on verotettu aina kovimmin juuri palkansaajia, jos nyt kerrankin palkansaajille jäisi käteen muutakin kuin känsät, niin haittaako se ? 

Aivan ja muualta haetaan halpatyövoimaa. Miksi?

Voisi jättää alle 2000e kuussa tienaavat kokonaan pois verottamatta. Heillä menee alveina kaikki muutenkin jo ravintoon ja laskuihin. Ei mitään jää. Jos vaikka saisivat säästöön puskurirahastoon nyt jotain, kun jätetään verottamatta kaikki työt joita muutenkin tekee jo muun maalaiset ihmiset. Maksakoon ne veroja palkastaan joilla on varaa käydä autolla töissä ja omistaa auto tai autoJA.

Vierailija
53/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syntyvyys 0-vaipat 0,kansalaisaloiteet roskiin,on ainut mihin voi pyyhkiä sdp antti rinne tulkaahan kyytiin linjauto-ja huusi 100eur,nostaa pois köyhyydestä.ainut mitä kok,ely ek on tehnyt on vienyt perikatoon delkoimalla,imiset ovat typ-perusturvalla,ei edes työmarkinassa eli piilotettu noiden ruskeaväristen tieltyä joille kaiki menen läpeensä tukineen veroinen jopa palkatuki ei siis voi sanoa olevansa mualla kuin ojassa alikossa.

Vierailija
54/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojahan ei olekaan muita kuin tulovero?

Sitä kun alennetaan 0.2 prosenttia niin hölmöt hyppii innoissaan 

Vierailija
55/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veroaleilla on saatu? Terveydenhuolto sakkaa, vanhustenhuolto sakkaa. Oikeastaan kaikki sakkaa. Mulla jää vähemmän rahaa käteen loppujen lopuksi, vaikka palkasta jää käteen enemmän. Menee enemmän rahaa ruokaan ja terveydenhuoltomaksuihin, kun niitä korotettiin ihan älyttömästi. Mun on ollu pakko rampata sairaalassa komplikaatioita täynnä olleen raskauden takia. Oma valinta se ei ole ollut ja hoito on ollut välttämätöntä tai uusi veronmaksaja jäisi syntymättä.

Vierailija
56/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun ajat kuoppaisella maantiellä. Muista Kokoomuksen veroalet. Siinä meni tien korjausrahat.

Afrikan gebardihatut ajelevat sileitä asfaltteja pitkin ässä-mersuilla. Siitä on pitänyt demarit huolen !

Vierailija
57/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kokoomus voi luvata veronkevennyksiä, kun velkajarrun mukaan meidän pitää säästää 11 miljardia? Veroja ei ole varaa keventää yhtään. 

Vierailija
58/58 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt selvää mistä nämä juonii. 

Tässä ajatellaan nyt niitä jotka maksaa tonneja veroja. Siis niitä, joilla menee nyt vallan hyvin jo ja heillä on autot ja maksavat palkastaan polttoaineet vaivatta ja säästöön jää rahaa ja käyvät lomilla. Heille nyt halutaan näitä helpotuksia.

ei siis niille, joilta pitäisi poistaa koko verotus pois kokonaan, eli alle 2000e kuukaudessa tienaavilat posi verotus kokonaan piste!

Muut kyllä pärjää ja kasvattelee mahaansa. Se on nähty. 

siksi ei kokoomusta. Ei ei ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi