En todellakaan ollut täällä eilen koko päivää
Oli parempaa tekemistä
Ja niin on tänäänkin ja huomenna ja ylihuomenna
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ok. uhraan tän sateisen vapaapäivän ja aion ottaa ylös jokaisen sun aloituksen tältä päivältä. Katsotaan sitten klo 22.59.
Haaste alkaa N - Y - T: NYT!!!
Otappas huomioon neropatti ettei vieraiden läsnäolo estä automaattisesti puhelimella oloa ja otappas huomioon että mulla on useampikin nettilaite nih
Vierailija kirjoitti:
Ok. uhraan tän sateisen vapaapäivän ja aion ottaa ylös jokaisen sun aloituksen tältä päivältä. Katsotaan sitten klo 22.59.
Lasketaanko haasteeseen vaan aloitukset vai myös kaikki kommentit?
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappas huomioon neropatti ettei vieraiden läsnäolo estä automaattisesti puhelimella oloa ja otappas huomioon että mulla on useampikin nettilaite nih
Aivan, va jakki! Se siitä "paremmasta tekemisestä". Ei mennyt pitkään kun ääliö todisti että valehtelee.
Olet oikea persereikä ja voisit viimenkin häipyä tältä palstalta länkyttämästä
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, va jakki! Se siitä "paremmasta tekemisestä". Ei mennyt pitkään kun ääliö todisti että valehtelee.
Näinhän se menee
🐕🔥💟🍒🌈🌇🚽🚀💐💌🍻🐾🐽🎲🎊🎄💊👑💖💋🎅😱🍆🌴🌅💎🍁🌵🍙🎀😻💩👻💚👍💄💣🔪🎉🎈🐚🍌🌹🌄🏠🚿🏆🚅💒💥📢😇👄🎁📣📆🐍🍼🌺🌆🌋💍💀💰🎌🍑🌱🌼🌉💫🎍🎃🔮💳🚬💗👊👺💙🙉😍🍗🌷🌁🌞🚄🍺🐮🎹🎰📍🍇🍂🌝🌌🏩🛁
Vierailija kirjoitti:
Olet oikea persereikä ja voisit viimenkin häipyä tältä palstalta länkyttämästä
Oletko kokeillut viime aikoina hieroa jalkoväliäsi jos vaikka tuo elämäntuskasikin tuosta vaikka helpottaisi