Oletko koskaan ihastunut työkaveriin
Kommentit (56)
Juu ja juu. Nyt ollaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaan. Ollut 4 vuotta.
Hän ei tiedä.
Miksi ei?
Ei tiedä kun en ole kertonut enkä kerro.
Ei varmasti olisi kiinnostunut minusta. Teemme paljon töitä yhdessä enkä halua että hän tuntisi olonsa vaikeaksi.
No työkaveri oli ihastunut minuun ja joillain firman juhlien jatkoilla sitten teki aloitteen ja pussasi minua. Olimme sen jälkeen sek**isuhteessa pari kuukautta, kunnes löysin muuta kiinnostavaa ja suhde työkaveriin hiipui. Vain hyviä muistoja tuosta:)
Olen kyllä ja ihmettelisin, jos hän ei olisi ihastunut minuun. Sen verran selkeät merkit on.
Emme ole nähneet nyt yli 1,5 vuoteen, kun hän vaihtoi työpaikkaa. Mielessä on silti joka päivä eli ei sekään tätä ratkaissut.
Joo, mutta en edennyt koska työ oli liian tärkeää.
Työstän lentoemoja aina reissuilla.
Lentokapteeni
En ole. Työparini oli ihastunut minuun ja se oli vaivalloista, jopa muut työkaverit mainitsi asiasta.
Olen joo. Just oli hopeahäät ja ens vuonna 30v yhdessä. Ollaan edelleen samassa työpaikassa, joka tosin on eri, kuin se jossa rakastuimme.
Olin. En saanut vastakaikua. Unohdin koko jutun.
Olen kyllä, vaikuttaa myös molemminpuoliselta. Molemmat ovat varattuja ja emme ole tehneet asialle mitään. Yritän ajatella päivän piristyksenä ja en vietä aikaa kahden hänen kanssaan jos ei ole työn takia pakko. Hauskaahan se on, kunhan ei ihastu liikaa saavuttamattomaan.
Olen. Pari vuotta sitten keväällä törmäsin tähän kollegaan, jota en aiemmin ollut nähnytkään. Ihastuin HETI. Sittemmin työolosuhteet muuttuivat niin, että nyt kohtaamme paljon useammin ja se on hienoa. En tiedä hänen tunteistaan mitään, mutta vaikuttaa suhtautuvan minuun ihan positiivisesti eli ainakin jotenkin jollain tasolla ihmisenä tykkää tms.
Asiaa ei ole ratkaistu mitenkään. En tiedä, miten voisi ratkaistakaan. Tai siis mitä ratkaistavaa siinä edes on. Tunteet ovat mitä ovat. Ne joko kuihtuvat tai vahvistuvat, niiden kanssa voi elää, ne ovat ihan kiva juttu ja sillä sipuli.
Onneksi en. Se olisikin viheliäinen työpaikka, jos siinä ohessa olisi ihastunut työkaveriin.
Kyllä ja kyllä. Ratkaisimme asian alkamalla seurustelemaan ja nyt olemme naimisissa.
Kahdesti olen ihastunut työkaveriin. Ratkaisu oli helppo: muistin, että mulla on vaimo kotona. Ihastusta ei hallitse sitä seuraavat teot hallitsee
Olen nyt ekaa kertaa, mutta pitkä ihastus on. Toinen vuosi menossa. Olemme kummatkin tahoillamme naimisissa. Yritän päästä tunteesta eroon ja välttelen häntä aina kun mahdollista.
Taas näitä huorakyselyitä. Haukotuttaa. Onko nyt jollain jäänyt hieman levy päälle päälle päälle... Huo ruus se on kyllä elämän ihanuutta ja silleen siitä elämästä tulee hyvää ja arvokasta, eikun...
Joskus nuorena juu, oli raastavaa aikaa ja varsinkin kun oli sek*iäkin, niin jäi ihastus päälle vuosiksi.
Kieltäydyin suudelmasta, paitsi yöunissa.
Olen parhaillaan. Kuudes vuosi tulee kohta täyteen. Liekö arvannut katseista että olen ihastunut. Hän varattu, joten en tee mitään. Tiiviisti hänkin on katsellut, mutta ei hänkään tee mitään, kuten kunnon varatun ei pidäkään tehdä. Mielessäni mietin, mitä meistä olisi voinut tulla. Kipinä on jossain tukahdutettuna mutta ei vielä ihan kadonnut. Kyllä se siitä.