Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut työkaveriin

Vierailija
27.05.2026 |

Tai työkaveri sinuun? Miten ratkaisitte asian?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan. Kuudes vuosi tulee kohta täyteen. Liekö arvannut katseista että olen ihastunut. Hän varattu, joten en tee mitään. Tiiviisti hänkin on katsellut, mutta ei hänkään tee mitään, kuten kunnon varatun ei pidäkään tehdä. Mielessäni mietin, mitä meistä olisi voinut tulla. Kipinä on jossain tukahdutettuna mutta ei vielä ihan kadonnut. Kyllä se siitä.

Vierailija
22/56 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja juu. Nyt ollaan naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parhaillaan. Ollut 4 vuotta.

Hän ei tiedä.

Miksi ei?

Ei tiedä kun en ole kertonut enkä kerro.

Ei varmasti olisi kiinnostunut minusta. Teemme paljon töitä yhdessä enkä halua että hän tuntisi olonsa vaikeaksi.

Vierailija
24/56 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työkaveri oli ihastunut minuun ja joillain firman juhlien jatkoilla sitten teki aloitteen ja pussasi minua. Olimme sen jälkeen sek**isuhteessa pari kuukautta, kunnes löysin muuta kiinnostavaa ja suhde työkaveriin hiipui. Vain hyviä muistoja tuosta:) 

Vierailija
25/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ja ihmettelisin, jos hän ei olisi ihastunut minuun. Sen verran selkeät merkit on.

Emme ole nähneet nyt yli 1,5 vuoteen, kun hän vaihtoi työpaikkaa. Mielessä on silti joka päivä eli ei sekään tätä ratkaissut.

Vierailija
26/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta en edennyt koska työ oli liian tärkeää.

Vierailija
27/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstän lentoemoja aina reissuilla.

Lentokapteeni

Vierailija
28/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Työparini oli ihastunut minuun ja se oli vaivalloista, jopa muut työkaverit mainitsi asiasta.

Vierailija
29/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Just oli hopeahäät ja ens vuonna 30v yhdessä. Ollaan edelleen samassa työpaikassa, joka tosin on eri, kuin se jossa rakastuimme.

Vierailija
30/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. En saanut vastakaikua. Unohdin koko jutun.

Vierailija
31/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, vaikuttaa myös molemminpuoliselta. Molemmat ovat varattuja ja emme ole tehneet asialle mitään. Yritän ajatella päivän piristyksenä ja en vietä aikaa kahden hänen kanssaan jos ei ole työn takia pakko. Hauskaahan se on, kunhan ei ihastu liikaa saavuttamattomaan.

Vierailija
32/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pari vuotta sitten keväällä törmäsin tähän kollegaan, jota en aiemmin ollut nähnytkään. Ihastuin HETI. Sittemmin työolosuhteet muuttuivat niin, että nyt kohtaamme paljon useammin ja se on hienoa. En tiedä hänen tunteistaan mitään, mutta vaikuttaa suhtautuvan minuun ihan positiivisesti eli ainakin jotenkin jollain tasolla ihmisenä tykkää tms. 

Asiaa ei ole ratkaistu mitenkään. En tiedä, miten voisi ratkaistakaan. Tai siis mitä ratkaistavaa siinä edes on. Tunteet ovat mitä ovat. Ne joko kuihtuvat tai vahvistuvat, niiden kanssa voi elää, ne ovat ihan kiva juttu ja sillä sipuli. 

Vierailija
33/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Se olisikin viheliäinen työpaikka, jos siinä ohessa olisi ihastunut työkaveriin.

Vierailija
34/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Ratkaisimme asian alkamalla seurustelemaan ja nyt olemme naimisissa.

Vierailija
35/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen ihastunut työkaveriin. Ratkaisu oli helppo: muistin, että mulla on vaimo kotona. Ihastusta ei hallitse sitä seuraavat teot hallitsee

Vierailija
36/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinukkin kahdesti

Vierailija
37/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ekaa kertaa, mutta pitkä ihastus on. Toinen vuosi menossa. Olemme kummatkin tahoillamme naimisissa. Yritän päästä tunteesta eroon ja välttelen häntä aina kun mahdollista.

Vierailija
38/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä huorakyselyitä. Haukotuttaa. Onko nyt jollain jäänyt hieman levy päälle päälle päälle... Huo ruus se on kyllä elämän ihanuutta ja silleen siitä elämästä tulee hyvää ja arvokasta, eikun...

Vierailija
39/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena juu, oli raastavaa aikaa ja varsinkin kun oli sek*iäkin, niin jäi ihastus päälle vuosiksi. 

Vierailija
40/56 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin suudelmasta, paitsi yöunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän