Oletko koskaan ihastunut työkaveriin
Kommentit (24)
Joskus nuorena, kun kaikki näyttivät söpöiltä. En tehnyt mitään asian eteen. Kerroin miehellenikin, että olen joskus ihastunut hetkellisesti muihin. Hän ei ole pätkääkään mustasukkainen eikä häntä hetkauttanut. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.
Molemminpuolista on, mutta molemmat suhteissa. Ei olla tehty mitään. Jotain viattomia merkkejä puolin ja toisin. Jatkunut kolme vuotta.
Olen ihastunut. Tätä jatkunut jo yli puoli vuotta. Odottelen että menee ajan kanssa toi ottavasti ohi..
N34
Olen. Meillä oli kiihkeä puolen vuoden suhde. Lopetin sen kun piti valita aviomiehen ja rakastajan välillä.
Olen ihastunut. Ihastelin salaa kaksi vuotta ja oli sitten pakko toimia. Erosin avioliitostani. Yhdessä nyt työkaverin kanssa vuosia. Tosin työkavereita ei enää oltu siinä vaiheessa, kun suhteemme tuli julki.
En mitenkään vakavammin. Lähinnä pysynyt seksin tasolla useiden hoitajakollegoiden kanssa.
Pari kertaa. Kun huomasin sammutin sen, koska olen naimisissa
Oli varmaankin yksipuolista. Vaihdoin työpaikkaa koska hän oli jatkuvasti mielessäni.
Samassa kiinteistössä oleviin kyllä, joskin puhtaan pintapuolisesti. Omalla osastolla pelkkiä karvaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaankin yksipuolista. Vaihdoin työpaikkaa koska hän oli jatkuvasti mielessäni.
Ja tiedät että oli yksipuolista koska kysyit? Ai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedät että oli yksipuolista koska kysyit? Ai et?
En uskaltanut kysyä. M+M.
yhden kanssa perustin perheen, kahden kanssa seurustelua kaikki olimme varattuja, minut iskettiin, nykyisen kanssa olemme vain vapaina toisillemme. ei draamoja. yhteensä nämä yli 40v. muita silmäpelejä ja vonkaajia ei lasketa.
terv. aina töissä
Olen parhaillaan. Ollut 4 vuotta.
Hän ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tiedä.
Kiinni olet jäänyt ajat sitten. Oletko huomannut minkään muuttuneen? Olet vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tiedä.
Miksi ei?
Olen kyllä. Oltiin silloin molemmat sinkkuja ja nyt ollaan oltu naimisissa yli 20 vuotta.