Miksi Erika Vikman ei olisi saanut muuttua iskelmälaulajasta seksikkääksi pop-tähdeksi?
Marketat vuosi vuoden perään aivan raivoissaan. Eivätkö ne tajua että näin on tehty aikojen sivun Olivia Newton-Johnista asti? Maailman suurimmat tähdet, Taylor Swift, Sabrina Carpenter, Miley Cyrus..., ovat muuttaneet itsensä kantrilaulajista seksikkäiksi pop-tähdiksi.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toiselle hautakuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa 💀
Joka toiselle pöydässä törkeästi pieraisee, se saa paskat tuulettimesta omalle naamalleen.
Tuliks sulla varren kanssa vai peräti varpusparvena??? Harkitse aikuisten vaippoja.
Levy-yhtiön sedät onnistui tavoitteessaan. Erikan fanit haukkuu naiset, jotka eivät paljastele ja ne joilla on liian muodon vartalo. Ja kaikki tämä tehdään, koska naisviha. Fanit eivät edes ymmärrä levittänsä itse naisvihaansa. Kaikki ne naiset haukutaan jotka eivät vastaa Erika-fanien omaa kauneuskäsitystä. Onpa kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se euroviisupuku oli kyllä 😅🤣😂 Lordikin näytti tyylikkäämmältä.
Erika oli ylpeästi ryynimakkarana!
Sinä sen sijaan häpeät itseäsi vaikka istuisit yksin pimeässä huoneesa säkkiin puettuna.
Varmasti jos istuisin pimeässä huoneessa säkkiin pukeutuneena. Seuraavaksi soittaisin valkotakkiset miehet paikalle 🚑
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on olla ns. "industry plant"? Tällainen ihminen myy sielunsa levy-yhtiöille (oik. s*atana) päästäkseen suosituksi ja rikkaaksi. Kannattaa ihan oikeasti tutkia minkälaisia rituaaleja levy-yhtiöiden kulisseissa tehdään. Jos ette muuta jaksa, niin katsokaa vaikka elokuva Phantom of the Paradise vuodelta 1974. Aika vanha leffa jo, mutta kertoi totuuden viihde-alasta omalla hieman humoristisella tavallaan.
Juuri näin.
.
Katselin Erikasta kuvia
vuosien varrelta.
2016 neito oli uskomattoman
kaunis, heleä, raikas,
turmeltumaton luomukasvo.
Ei-kaupallinen tuote. Arvokas
tangokuninkaallisen titteli
plakkarissa. Classy pukeutuminen.
Näin hänet livenä läheltä.
Äärimmäisen kaunis ja
karismaattinen nainen.
En nykyiseen kumipukukissa_tyyliin
halua ottaa kantaa. Ehkä raha ratkaisee.
Hän haluaa tehdä kokopäiväisesti
elantonsa taiteilijana ja esiintyjänä.
Lava vaatii dramatiikkaa ja sèksiä.
E.V. tarjoaa pidot syntisten pöydässä.
Panem et circenses koko rahan edestä.
E
Vierailija kirjoitti:
Ketjun täydeltä ihan perinteisiä tekopyhiä, selkärangattomia ja sisuttomia nettikiusaajia, kiusaamassa julkkista, joka ei ole tehnyt yhtään mitään sellaista, millä olisi kohtelunsa ansainnut. Tämä ketjun törky ei ole mitään asiallista kritiikkiä tai eri mieltä olemista vaan ihan vain puhdasta vihaa ja ilkeyttä.
Erika saa ottaa paskaa jatkuvasti, ihan vain koska tekopyhät mammat ovat kateellisia ja itseensä tyytymättömiä, turhautuneet incelit eivät saa pillua ja loput ovat vain omahyväistä sadismia täynnä. Jännä että tämmöinen henkilöön menevä ketju saa olla täällä vaikka niin moni muu poistuu.
Kiusaajien palautetta odotellessa: "öööö, kyl mä saan sanoo mitä haluun öööö", "kauheeta naisvihaa!", "noku mä en tykkää sen tyylistä".
Terve Saija! Kannattaisiko käydä ulkona ottamassa happea välillä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erikan osuus oli hyvä siinä tän vuoden viisujen retro-potpurrissa kun alkoi vetämään ja vielä kerrankin hyvin nuotilleen vannhaa Tsingis-Khaan biisiä, ja pomppi siinä jumppapallon päällä, paitsi jossain kohdassa ajattelin että mitä jos se pallo poksahtaa sen alla!
Erika lauloi hyvin, mutta se puku! Kuin liian tiukka makkarankuori HK-bleun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa palstamammojen kateuden. Vikman on upea nainen.
Täällä sallitaan vaan harmaat säkit, pieruverkkarit ja laamapaidat ja muodoton pikkupoikavartalo. Tai "ylimitoitettu kehopositiivisuus".
Tätä Erika-vihaa löytyy täältä vähän väliä. Mitään syytä Erikan haukkumiselle maanrakoon ei ole, eikä se, ettei musiikkinsa, show'nsa tai habituksensa miellytä, ole mikään perustelu. Niistä ei tarvitse pitää, mutta eivät ne perustele miksi häntä on tällä tavalla tallottava kuin pahinta rikollista. Tällainen viha häntä kohtaan ei ole millään tavalla kohtuullista.
Viha ja viha, tästä saamarin vihasta on tullut muotisana. Jos joku pitää Erikaa pinnallisena ja tekoseksikkäänä joka ei luota laulutaitoonsa niin mitä ihmeen vihaa siinä on?? Se on mielipide. Kerokaa nyt joku mikä näissä mielipiteissä on vihaa!
Koska se on vihaa, ihan alkaen niistä sanamuodoista, joita käytetään. Jos et tykkää, voit jättää hänet huomiotta, tai opetella antamaan rakentavaa palautetta. Mutta "läski akka, ei osaa laulaa, pilaa ittensä uli uli uli" -henkiset valitukset eivät ole muuta kuin vihaa ja kiusaamista.
Ei noissa palautteissa mielestäni vihaa ole, mutta epäasiallisia kylläkin. Vaikka antaisi kitkerääkin kritiikkiä niin tosi on ettei läskiksi ym. haukkuminen ole aikuismaista. Itse olen sitä mieltä että Erikalla on pakkomielle päästä/pysyä pinnalla, keinolla millä hyvänsä. Ja on ottanut puhkikuluneen "seksikkyyden" keinoksi. Joka minun silmissäni on noloa ja aiheuttaa myötähäpeää. Selvästikään hän ei luota laulutaitoonsa, jos luottaisi niin ei tarvisi tekeytyä keinotekoisesti seksikkääksi. Kun ei sitä onnistu olemaan. Mulla on tunne että koko ihminen on hieman hukassa. Ja tämä on siis minun mielipide jossa ei ole mitään vihaa. En minä Erikaa vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toiselle hautakuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa 💀
Joka toiselle pöydässä törkeästi pieraisee, se saa paskat tuulettimesta omalle naamalleen.
Tuliks sulla varren kanssa vai peräti varpusparvena??? Harkitse aikuisten vaippoja.
Eikö tuo ole Erikan laulu, Aikuisten Vaipat? Se minkä sanotuksissa mennään huvipuistoon ja lukkoon kun pitäis tulla vaippaan?
Mua ei kiinnosta paskaakaan joku erikawikman-tyypin huomionhakuinen persoona. Totean, että huomionhakuinen persoona, sitä tyyppiä, joka etsii rinnalleen narsistin. Ahdistaa ainoastaan hänen antamansa esimerkki nuorille naisille; seksikkyydellä voittoon -esimerkki. Aivan kuin ei oltaisi jo 2020-luvulla. En pidä siitä että jos Suomi voittaa Euroviisut, kyse on viisuesittäjän seksikkyydestä. Haluan, että se johtuu kappaleesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin voisi kysyä, miksi tuon Dannnyn eksän piti muuttua raikkaasta, kauniista, heleä-äänisestä laulajattaresta suoraan Tuksu Kakkoseksi? Tuksutyyleineen ja nuotin vierestä laulamisineen.
En ymmärrä miksi meni muokkaamaan tyylinsä, kasvonsa ja vartalonsa, kun oli alun perin tämän näköinen.
Strawberry blonde hiusväri pukee häntä todella. Oli kauniit kasvonpiirteet, ilman botoksia, neliömäis-naamaksi tehtyjä turvotustäytteitä, sekä ankkahuulitäytteitä.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/23/Danny-E…
Nykyään on tämä mauton ja suttuinen tyyli, tai siis tyylitön kokonaisuus 2-3 numeroa liian pienten vaatteiden kanssa, ja aivan kuin olisi tosissaan yrittänyt matkia Henny Harjusolaa vaikka lopputulos Tuksu! :o
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Noista Seiskan kuvista näkee Erikan urapolun kehityksen suunnan! Mietin kuitenkin, että kenen idea oli muokata noin radikaalisti Erikan ulkonäköä ja tyyliä?
Miksi akat luulee että lahjakkuus ei riitä vaan täytyy pukeutua kun se anteliain mirkku? Lindakin, vanha muija, ei luottanut että se riittää kun osaa. Tekotukkaa, silikonitissiä, paljasta pintaa, botoxia, täytteitä. Ei helevetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sabrinat ja Taylorit tekee tasan sitä mitä levy-yhtiön sedät käskevät. Samaa mietin Erikasta. Ei tainnut ura tangolaulajana tuoda rahaa ja Dannykin alkoi ahdistamaan, niin piti kehitellä jotain muuta. Uusi tyyli tuntuu vain päälleliimatulta. Paljastelee muka voimaantuakseen.
Tuo voimaantuminen on mammojen keksintöä, Erika ei ole mitään voimaantumisesta puhunut.
Erika on nimenomaan komedienne. Ei se ajattele olevansa seksikäs, vaan esittää överiä wannabe-seksikästä bimboblondia.
Näin ainakin minä olen tulkinnut. Minusta Erika on hauska, samoin kappaleensa.
T: ultrakonservatiivinen oopperassa käyvä tweedpukutantta.
Jopa äitini 80v tykkää Erikasta. Juuri siksi että se on karikatyyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erikan osuus oli hyvä siinä tän vuoden viisujen retro-potpurrissa kun alkoi vetämään ja vielä kerrankin hyvin nuotilleen vannhaa Tsingis-Khaan biisiä, ja pomppi siinä jumppapallon päällä, paitsi jossain kohdassa ajattelin että mitä jos se pallo poksahtaa sen alla!
Erika lauloi hyvin, mutta se puku! Kuin liian tiukka makkarankuori HK-bleun päällä.
Katsoin että rintansa/silikoninsa pomppaa esiin siitä liian tiukasta kultakorsettimekosta ! 😳
Karikatyyri = uskottava laulajatar? 😳
Minusta tää tapaus on sellainen halvempi kopio legendaarisesta ikonista Kikasta. RIP.
Tai ainakin yrittää olla Kikka ja pikkutuhma.
Kikassa oli roppakaupalla luontaista, teeskentelemätöntä karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska erityisesti vanhemmat tädit ovat sisäistäneet turhankin hyvin naisvihan ja lähteneet siihen mukaan. He pyrkivät sanelemaan kaikenlaisten setien rinnalla millainen naisen kuuluu olla, koska ovat alitajuisesti oppineet siihen, että aina jonkun ylhäältä on saneltava naiselle millainen tämän kuuluu olla. Plus osa on myös ihan vain kateellisia. Ottamatta kantaa Erikan olemukseen, hän on ihailtavan itsevarma ja oikealla tavalla röyhkeä. Se puolestaan on loukkaus niitä naisia kohtaan, joilla ei sisu riitä olla sitä mitä haluavat olla. Siksi he yrittävät painaa Erikaa alas, "kostaakseen" tälle oman heikkoutensa.
Erikalla on sitäpaitsi huumorintajua. Läpällähän se tuota tekee.
Kikasta näki koko ajan että se oli hyväksikäytetty ja Linda Lampenius vaan yrittää kympin tyttönä kouristuksenomaisesti liikaa. Mutta Erikalla karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa palstamammojen kateuden. Vikman on upea nainen.
Täällä sallitaan vaan harmaat säkit, pieruverkkarit ja laamapaidat ja muodoton pikkupoikavartalo. Tai "ylimitoitettu kehopositiivisuus".
Tätä Erika-vihaa löytyy täältä vähän väliä. Mitään syytä Erikan haukkumiselle maanrakoon ei ole, eikä se, ettei musiikkinsa, show'nsa tai habituksensa miellytä, ole mikään perustelu. Niistä ei tarvitse pitää, mutta eivät ne perustele miksi häntä on tällä tavalla tallottava kuin pahinta rikollista. Tällainen viha häntä kohtaan ei ole millään tavalla kohtuullista.
Viha ja viha, tästä saamarin vihasta on tullut muotisana. Jos joku pitää Erikaa pinnallisena ja tekoseksikkäänä joka ei luota laulutaitoonsa niin mitä ihmeen vihaa siinä on?? Se on mielipide. Kerokaa nyt joku mikä näissä mielipiteissä on vihaa!
Kielteisten luonteenpiirteiden esittäminen/syyttäminen hyökkäävään sävyyn on vihaa. Kestä se.
Eri
Kikka oli aidosti luonnonlapsi, ei tuote.
Erika on kaunis ja seksikäs. Ja nuo vaatteet hän kantaa hyvin. Ei mitään moitetta. Paitsi jotkut mukasiveydensipulit kaikkien elämän ankeuttajat kauhistelevat.
Musatyyli ei sinänsä nappaa, mutta laulaa hän osaa.