Miksi Erika Vikman ei olisi saanut muuttua iskelmälaulajasta seksikkääksi pop-tähdeksi?
Marketat vuosi vuoden perään aivan raivoissaan. Eivätkö ne tajua että näin on tehty aikojen sivun Olivia Newton-Johnista asti? Maailman suurimmat tähdet, Taylor Swift, Sabrina Carpenter, Miley Cyrus..., ovat muuttaneet itsensä kantrilaulajista seksikkäiksi pop-tähdiksi.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikka oli parempi, miljoona kertaa kuin Erika.
Millä meriitillä? Kikka ei osannut laulaa. Erika voittanut tangomarkkinat. Siihen taas ei pysty ilman laulutaitoa vaikka kuinka Dannya syytätte. Lisäksi Kikka oli se miksi te Erikaa haukutte eli kirjaimellisesti h*ora. Sillä elätti itseään ennen julkisuuteen tuloaan. Sisarensa Kati Lahti kertonut sen kirjassaan.
Ja ei, kyseessä ei ole mikään kateellisen sisaren loan heitto sillä Lahti oli Kikan tukena loppuun saakka läpi alkoholi ja huumekierteen vaikka oma elämänsä kärsi siitä melkoisesti.
"Erika Vikman ja Danny (Ilkka Lipsanen) tapasivat toisensa Seinäjoen Tangomarkkinoilla 2015, jolloin Danny toimi kilpailun tuomaristossa ja Vikman sijoittui tangokuningattaren kisassa toiseksi.
Heidän välilleen tuli suhde ja Erika voitti tangomarkkinat 2016"
Yllättäen siis sen jälkeen, kun oli suhteessa Dannyn kanssa.
Kovinpa nyt tangomarkkinat persettäsi kaivavat. Vaikket oikeasti koko tapahtumaa seuraa eikä voisi vähempää kiinnostaa. Pystytkö ilman Googlea luettelemaan vaikka kolmen viime vuoden voittajat?
Ja sun kielenkäyttö on kuin suoraan elämämkallun näppäimistöltä. Kuinka yllättävää.
En seuraa tangomarkkinoita. Mitä merkitystä sillä on? Ei ollut Erikan urallekaan. Yritti Dannyn avustuksella piireihin, mutta kun ei ura oikein lähtenyt tangolaulajana käyntiin, teki täydellisen muodonmuutoksen ja alkoikin myymään musiikkia seksillä.
Kirosanojen käyttö suututtaa sinua ja siksi niitä käytän. Sinä ansaitset sen. Painu vaikka kirkkoon kuuntelemaan hurmiossa jotain tylsää driandraasi.
Minkä ikäinen olet, 14v? Onneksi täällä pystyy kommentoimaan anonyyminä niin äitisi ei tarvi hävetä sun teiniuhoa :D
Eri
Väsynyt ja veltto, aivan samanlainen kuin Markettojen olemus, ikäkortti esiin.
Totta, väsynyt ja veltto oli teinin uhoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin voisi kysyä, miksi tuon Dannnyn eksän piti muuttua raikkaasta, kauniista, heleä-äänisestä laulajattaresta suoraan Tuksu Kakkoseksi? Tuksutyyleineen ja nuotin vierestä laulamisineen.
En ymmärrä miksi meni muokkaamaan tyylinsä, kasvonsa ja vartalonsa, kun oli alun perin tämän näköinen.
Strawberry blonde hiusväri pukee häntä todella. Oli kauniit kasvonpiirteet, ilman botoksia, neliömäis-naamaksi tehtyjä turvotustäytteitä, sekä ankkahuulitäytteitä.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/23/Danny-E…
Nykyään on tämä mauton ja suttuinen tyyli, tai siis tyylitön kokonaisuus 2-3 numeroa liian pienten vaatteiden kanssa, ja aivan kuin olisi tosissaan yrittänyt matkia Henny Harjusolaa vaikka lopputulos Tuksu! :o
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole kaunis, ei upea, ei taitava, eikä rohkea. Lumpputyyli pilaa loputkin. Jos vaate ei imartele sitä ei kannata käyttää ja esim euroviisujen makkarankuori oli aivan kamala ja pilasi suuresti esityksen.
Haista paska, sinä sisältä ja ulkoa ruma merimakkara.
Hui!
Kuole
Hui ja hui oikein kaksi kertaa! Nyt oli raju.
En mä Erikaa vihaa, en vaan tykkää hänen tyylistään ja sen kai saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä hänessä häiritsee on se Danny-episodi. Tähteyteen hinnalla millä hyvänsä?
Niinpä, tähteyteen hinnalla millä hyvänsä! Väkisin tehty persoonan ja tyylin muutos, joka on ilmeisesti jyrkässä ristiriidassa luonnollisen ja alkuperäisen olemuksen ja luonteen kanssa? Ei sitten ole ihme, että käy psyyken päälle ja tulee burnout, kun joutuu esittämään jotain muuta mitä on. Kova on hinta, jonka joutuu tähteydestä (?) maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Saa sanoa, mutta osaatko sanoa sitä menemättä henkilöön menevän kiusaamisen puolelle?
Erikan äiti on saapunut ketjuun!
Puolustamaan suosikkitytärtään! 😂😂😂😂😂 Kenet vei itse Däni-fanina Dänin keikoille aikoinaan.
Vaikka nuorempi sisko on kauniimpi ja lahjakkaampi. Nähtiin suoritus Tähdet Tähdet ohjelmassa.
Joka toiselle hautakuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa 💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sanoa, mutta osaatko sanoa sitä menemättä henkilöön menevän kiusaamisen puolelle?
Moi Erikan mutsi, tulitko jälleen kertomaan meille kiusaamisesta? Päivystätkö täällä 24/7 poistattamassa viestejä ja ketjuja?
Kritisointi ei ole kiusaamista, sen voi ottaa rakentavana.
Artisti on asiakaspalvelija, jos artistin tyyli ei miellytä, asiakkaat menee muiden keikoille ja ostaa muiden levyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just sanoin 🤦
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Eerikan mammako se siellä uhoilee ja ilmiantaa kaikki keskustelut kiusaamisena ? ;)))
Ei ihme että fanit vähenee, tuollaisella yhden ihmisen moderoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää sinä todellisuuteen, jos joku laulaja sa vaahdon lentämään suusta.
Se olet sinä, jonka kuuluu herätä todellisuuteen, jos joku laulaja saa vaahdon lentämään suusta. Erika menee teillä rumiluksilla jatkuvasti ihon alle ja saa aloittamaan näitä iänikuisia vihaketjuja tai osallistumaan niihin. Jostain syystä hän on teille joku riivaaja, jota ette saa pois pienestä mielestänne ja keskitytte haukkumaan hänet pystyyn syistä, joita ette itsekään osaa avata. Jos joku on hänestä pakkomielteinen, niin sinä ja muute ulkokultaiset kiusaajat, joilla ei ole mitään perustetta sille määrälle vihaa, jota häntä kohtaan tunnette tai paskalle jota hänen päälleen kaadatte.
Jos sulla menee Erikan kritisointi noin pahasti ihon alle niin ei se normaalia ole. Mikä pakkomielle sulla on lukea kommentteja Erikasta kun et niitä kestä vaan väännät ne kummallisesti vihaksi. Mikä kritisoinnissa on vihaa? Jos sitä vihaa jossain on niin sussa, olet ihan raivon partaalla mutta et huomaa sitä itse. Tuollainen hysteerinen viha jota suollat on epänormaalia.
Se euroviisupuku oli kyllä 😅🤣😂 Lordikin näytti tyylikkäämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Joka toiselle hautakuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa 💀
Joka toiselle pöydässä törkeästi pieraisee, se saa paskat tuulettimesta omalle naamalleen.
Ketjun täydeltä ihan perinteisiä tekopyhiä, selkärangattomia ja sisuttomia nettikiusaajia, kiusaamassa julkkista, joka ei ole tehnyt yhtään mitään sellaista, millä olisi kohtelunsa ansainnut. Tämä ketjun törky ei ole mitään asiallista kritiikkiä tai eri mieltä olemista vaan ihan vain puhdasta vihaa ja ilkeyttä.
Erika saa ottaa paskaa jatkuvasti, ihan vain koska tekopyhät mammat ovat kateellisia ja itseensä tyytymättömiä, turhautuneet incelit eivät saa pillua ja loput ovat vain omahyväistä sadismia täynnä. Jännä että tämmöinen henkilöön menevä ketju saa olla täällä vaikka niin moni muu poistuu.
Kiusaajien palautetta odotellessa: "öööö, kyl mä saan sanoo mitä haluun öööö", "kauheeta naisvihaa!", "noku mä en tykkää sen tyylistä".
Vierailija kirjoitti:
Erika oli ylpeästi ryynimakkarana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää sinä todellisuuteen, jos joku laulaja sa vaahdon lentämään suusta.
Se olet sinä, jonka kuuluu herätä todellisuuteen, jos joku laulaja saa vaahdon lentämään suusta. Erika menee teillä rumiluksilla jatkuvasti ihon alle ja saa aloittamaan näitä iänikuisia vihaketjuja tai osallistumaan niihin. Jostain syystä hän on teille joku riivaaja, jota ette saa pois pienestä mielestänne ja keskitytte haukkumaan hänet pystyyn syistä, joita ette itsekään osaa avata. Jos joku on hänestä pakkomielteinen, niin sinä ja muute ulkokultaiset kiusaajat, joilla ei ole mitään perustetta sille määrälle vihaa, jota häntä kohtaan tunnette tai paskalle jota hänen päälleen kaadatte.
Jos sulla menee Erikan kritisointi noin pahasti ihon alle niin ei se normaalia ole. Mikä pakkomielle sulla on lukea kommentteja Erikasta kun et niitä kestä vaan väännät ne kummallisesti vihaksi. Mikä kritisoinnissa on vihaa? Jos sitä vihaa jossain on niin sussa, olet ihan raivon partaalla mutta et huomaa sitä itse. Tuollainen hysteerinen viha jota suollat on epänormaalia.
Tekopyhä kiusaaja naukuu naurettavia selityksiään miksi pitää saada kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli ylpeästi ryynimakkarana!
Sinä sen sijaan häpeät itseäsi vaikka istuisit yksin pimeässä huoneesa säkkiin puettuna.
Koska se on vihaa, ihan alkaen niistä sanamuodoista, joita käytetään. Jos et tykkää, voit jättää hänet huomiotta, tai opetella antamaan rakentavaa palautetta. Mutta "läski akka, ei osaa laulaa, pilaa ittensä uli uli uli" -henkiset valitukset eivät ole muuta kuin vihaa ja kiusaamista.