Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ärsytät miestä niin pitkälle että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää nyrkkiä?

Vierailija
27.05.2026 |

Jos osaisit lopettaa ajoissa ei mies joutuisi ongelmiin lyömisestä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies tajua, että on ovi ja sen voi avata ja poistua, jos sen TUNTEET KUUMENEVAT hysterian tasolle?

Miten tyhmä sinä olet, ap? Pidät muita miehiä yhtä tyhminä kuin olet itse? Höpö, sinä olet miesten pohjasakkaa sekä älyllisesti että emotionaalisesti. Sitä liejua, mitä tuossa tutkimuksessa käsitellään. Äärioikeistolainen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
2/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten osuutta tapauksissa on tutkittu liian vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei lyödä.

Koskaan.

Suosittelen psyykelääkitystä loppuiäksi.

Vierailija
4/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten osuutta tapauksissa on tutkittu liian vähän

Varmaan vähän vaikea tutkia kun mies meni ja tappoi sen naisen.

Hei, jos me naiset alettaisiin tappaa ärsyttäviä miehiä, teitä ei olisi enää lainkaan.

Sensijaan me vain olemme lakanneet ryhtymästä suhteeseen kanssanne. Ja se incel-vinkunan määrä, joka tuosta aiheutuu, sillä tuottaisi kaikki Suomen sähköt ja riittäisi vientiinkin.

Vierailija
5/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään huomiosta ja siitä, että näen miehen jännän puolen

Vierailija
6/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap jauha paskaa 

Vierailija
7/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä koko nyrkillä lyömisen pointtia. Miksi ei voi vaan pakata kamojaan ja lähteä? 

Omassa suhteessa on pari kertaa tullut tilanne, että rationaalinen keskustelu on ollut mahdotonta. Olen ottanut hotellihuoneen yöksi (pizzaa, olutta täysin omassa rauhassa heh) ja todennut lähtiessäni että jatketaan keskustelua sitten kun olet rauhoittunut. 

Vierailija
8/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä.

Koskaan.

Sinä: puhut kuten hölmöimmät naiset opettavat.

Minä (mies): Jos joku mölö käy kimppuuni ja lyö minua, niin saan kyllä lyödä takaisin.

Vierailija
9/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen rajojani. Se on sellaista valtapeliä. Koitan, kuinka pitkään miehen hermot kestää. Lopulta se aina murtuu ja lyö.

Vierailija
11/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies tajua, että on ovi ja sen voi avata ja poistua, jos sen TUNTEET KUUMENEVAT hysterian tasolle?

Miten tyhmä sinä olet, ap? Pidät muita miehiä yhtä tyhminä kuin olet itse? Höpö, sinä olet miesten pohjasakkaa sekä älyllisesti että emotionaalisesti. Sitä liejua, mitä tuossa tutkimuksessa käsitellään. Äärioikeistolainen.

Miehen pitäisi paeta lumihankeen väkivaltaista naista, vaikka on vahvempi, miksi?

Vierailija
12/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska tykkään huomiosta ja siitä, että näen miehen jännän puolen

Niin, olet ilmeisesti homo vaikket sitä myönnä, joten menepä ja hakkaa tai tule toisen miehen hakkaamaksi, kun se sua niin ihanasti kiihottaa. On ihan ok myöntää olevansa homo v. 2026

Vierailija
13/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä.

Koskaan.

sellaiset nössömiehet, jotka eivät lyö, jäävät yksin.

naiset haluavat väkivaltaisia jännämiehiä.

Vierailija
14/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin vuokra-asunnossa opiskelujen jälkeen ja yläkerran naapurit tappelivat usein. Nainen ärsytti miestään, kunnes sai turpaan. Muistan edelleen naisen huudon: "Lyö mua, lyö mua. Eikö susta ole miestä siihen!?"

Vierailija
15/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä.

Koskaan.

Minä (mies): Jos joku mölö käy kimppuuni ja lyö minua, niin saan kyllä lyödä takaisin.

Kunhan erotat hätävarjelun ja koston käsitteet toisistaan sekä teoriassa että käytännössä.

Ja tajuat, että myös nainen, jonka kimppuun käyt, saa varjella itseään tarvittaessa aseellisesti. Yleensähän niin käy kun naista ei päästetä poistumaan vaan hänet ajetaan nurkkaan. 

Siitä Suomen vankiloiden naispuoliset henkirikolliset on tuomittu: väkivaltaisen miehen torjumisesta hiukan liian suurella voimalla.

Kun nainen lopulta lyö takaisin, hän lyö kunnolla ja yleensä teräaseella. Ja moni näistä on sittemmin armahdettu. Minusta heille kuuluisi mitali. Yleensä heitä hakannut mies on nimittäin hakannut ja raiskannut muitakin. Nainen tekee hyvän työn jos lopettaa tuollaisen miehen, kun yhteiskunta ei siihen pysty.

Vierailija
16/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilen rajojani. Se on sellaista valtapeliä. Koitan, kuinka pitkään miehen hermot kestää. Lopulta se aina murtuu ja lyö.

T. Joni-Petteri Paskasaari, sinimustat

Vierailija
17/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.unwomen.org/en/articles/explainer/how-to-counter-the-manosp…

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1369118X.2024.2445637

Matalaälyiset, tunne-elämältään hysteeriset, oikeistolaiset miehet hakkaavat naisia.

Kaksi kolmesta kriteeristäsi selittää muslimihakkaajat.

Vierailija
18/3 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei lyödä.

Koskaan.

Kunhan erotat hätävarjelun ja koston käsitteet toisistaan sekä teoriassa että käytännössä.

Ja tajuat, että myös nainen, jonka kimppuun käyt, saa varjella itseään tarvittaessa aseellisesti. Yleensähän niin käy kun naista ei päästetä poistumaan vaan hänet ajetaan nurkkaan. 

Siitä Suomen vankiloiden naispuoliset henkirikolliset on tuomittu: väkivaltaisen miehen torjumisesta hiukan liian suurella voimalla.

Kun nainen lopulta lyö takaisin, hän lyö kunnolla ja yleensä teräaseella. Ja moni näistä on sittemmin armahdettu. Minusta heille kuuluisi mitali. Yleensä heitä hakannut mies on nimittäin hakannut ja raiskannut muitakin. Nainen tekee hyvän työn jos lopettaa tuollaisen miehen, kun yhteiskunta ei siihen pysty.

En ole eläessäni (M59) käynyt naisen kimppuun, pölöpää. Tarkoitukseni vain oli todeta, että periaate "koskaan ei saa lyödä ketään", on hölmö. Totta kai saa lyödä itseänsä puolustaakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän