Elämä 40 vuotiaana TYLSÄÄ. Lapset omatoimisia. Netflixiä lähinnä katson. Harrastus vinkkejä?
Töissä olen. Nuorena harrastin lähinnä bilettämistä. Nyt kerään meikkeijä ja testailen niitä. Into kyllä hiipunut, kun naama jo vanha.
Vauvakuumettakin pukkaa, nuorin lapsi 11v
Ikäkriisi?
Mitä Sinä keski-ikäinen harrastat?
Kommentit (52)
Miten sun naama on vanhentunut jo nelikymppisenä?
Suosittelen netflixin sijaan lukemista harrastukseksi.
Eikö vieläkään kiinnosta muu kuin oma naama? Kai nyt jotain?
keräilet meikkejä. no eikö se ole harrastus.
Tänään käyn kirjastossa ja paluumatkalla kaupassa. Jos ei sada, poikkean torilla kahvilla ja katson toritarjonnan. Lukeminen on kiva ja antoisa harrastus, lainaan myös esim. käsityölehtiä ja kokkausaiheisia kirjoja.
Perus keski-iän harrastukset: maratoni, kasvien istutus, jooga/meditaatio, kakkujen tekeminen, kirjat ovat nyt in, kaupallinen yhteistyö meikkifirmojen kanssa. Jos kasvosi ovat vanhat, kosmetologille mars tai pistoksia! Luonnontuotetta voit myös koittaa harrastus pohjalta. Ruokavalio kuntoon 🤗
Olen löytänyt uudelleen nuoruuteni musiikin. Juutuupissa löytyy vaikka mitä! Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
No se vanha, kun vertaa meidän 19v ja 25v kesätyttöihin töissä. Ap
Mä oon jo 50 , mutta lenkkeilen (kävellen ja hölkäten), käyn salilla ja tanssitunneilla (toinen tunti ihan vakavissaan kilpailumielessä), vieraan kielen tunnilla kansalaisopistossa, liikun luonnossa (aina välillä ehtiessäni), teen käsitöitä, kuuntelen ja luen kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Tänään käyn kirjastossa ja paluumatkalla kaupassa. Jos ei sada, poikkean torilla kahvilla ja katson toritarjonnan. Lukeminen on kiva ja antoisa harrastus, lainaan myös esim. käsityölehtiä ja kokkausaiheisia kirjoja.
Olen kyllä lukenut ennen paljon, kirjoja on. Mutta nytkin uutuuskirja (joululahja) odottamaton lukemisto puoli vuotta. Aina suoratoistopalvelut vie ensin..
Ap
Mitä? Ei mulla ole ollut tylsää, mä vähensin työntekoa, että ehdin harrastaa enemmän. Olen 47. Tähän aikaan vuodesta pakataan auto ja hypätään sinne asumaan, kesällä kalastan, valokuvaan ja patikoin. Tullaan syksyllä, sienestän, säilön. Talvella kirppistelen, tuunaan ja ompelen, idätän, kokkaan, autan meidän vanhuksia. Ympärivuotisesti opiskelen tuon kesäkohdemaan kieltä, keräilen parfyyminäytteitä ja testailen niitä, teen loputtomia soittolistoja, meditoin ja elän ihan täysillä. Aikuinen lapsi. Mikä sua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se vanha, kun vertaa meidän 19v ja 25v kesätyttöihin töissä. Ap
No älä vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Perus keski-iän harrastukset: maratoni, kasvien istutus, jooga/meditaatio, kakkujen tekeminen, kirjat ovat nyt in, kaupallinen yhteistyö meikkifirmojen kanssa. Jos kasvosi ovat vanhat, kosmetologille mars tai pistoksia! Luonnontuotetta voit myös koittaa harrastus pohjalta. Ruokavalio kuntoon 🤗
Miksi pitäisi hakea pistoksia, mitä vikaa vanhenemisessa on. Ap varmaan tarkoitti, ettei enää näytä kaksikymppiseltä.
Ap:n kysymykseen vastauksena, että töiden lisäksi ei paljon muuta jaksa touhuta. Yritän lenkkeillä ja muutenkin liikuntaa harrastaa muutaman kerran viikossa. Ulkoilen joka päivä ainakin omalla pihalla ja pihassa nyt riittäisi aina jotain tekemistä. Joskus neulon. Ystävän kanssa käydään välillä erilaisissa tapahtumissa.
Vaihda Netflix välillä HBO:hon tai Disney+:aan, niin tulee vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ala imemään 16v kyrsää.
Oman lapsenko?
Koira- tai hevosharrastus.
Sellaisia kiksejä en ole saanut mistään muualta mitä onnistumiset ja oivallukset niiden parissa.
Elämä sai taas tarkoituksen.
Niin eri asia olla tekemisissä jonkin elollisen kanssa kuin esim kutoa tai lukea.
Juo viinaa.