Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä 40 vuotiaana TYLSÄÄ. Lapset omatoimisia. Netflixiä lähinnä katson. Harrastus vinkkejä?

Vierailija
27.05.2026 |

Töissä olen. Nuorena harrastin lähinnä bilettämistä. Nyt kerään meikkeijä ja testailen niitä. Into kyllä hiipunut, kun naama jo vanha.

Vauvakuumettakin pukkaa, nuorin lapsi 11v

Ikäkriisi?

Mitä Sinä keski-ikäinen harrastat?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa.

Vierailija
2/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun naama on vanhentunut jo nelikymppisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen netflixin sijaan lukemista harrastukseksi. 

Vierailija
4/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään kiinnosta muu kuin oma naama? Kai nyt jotain?

Vierailija
5/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräilet meikkejä. no eikö se ole harrastus.

Vierailija
6/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt ja räpläys.

Vierailija
7/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyn kirjastossa ja paluumatkalla kaupassa. Jos ei sada, poikkean torilla kahvilla ja katson toritarjonnan. Lukeminen on kiva ja antoisa harrastus, lainaan myös esim. käsityölehtiä ja kokkausaiheisia kirjoja.

Vierailija
8/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus keski-iän harrastukset: maratoni, kasvien istutus, jooga/meditaatio, kakkujen tekeminen, kirjat ovat nyt in, kaupallinen yhteistyö meikkifirmojen kanssa. Jos kasvosi ovat vanhat, kosmetologille mars tai pistoksia! Luonnontuotetta voit myös koittaa harrastus pohjalta. Ruokavalio kuntoon 🤗 

Vierailija
9/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt uudelleen nuoruuteni musiikin. Juutuupissa löytyy vaikka mitä! Suosittelen!

Vierailija
10/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala imemään 16v kyrsää. 

Vierailija
11/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vanha, kun vertaa meidän 19v ja 25v kesätyttöihin töissä. Ap

Vierailija
12/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo 50 , mutta lenkkeilen (kävellen ja hölkäten), käyn salilla ja tanssitunneilla (toinen tunti ihan vakavissaan kilpailumielessä), vieraan kielen tunnilla kansalaisopistossa, liikun luonnossa (aina välillä ehtiessäni), teen käsitöitä, kuuntelen ja luen kirjoja.

Vierailija
13/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari rakastajaa piristää kesää.

Vierailija
14/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käyn kirjastossa ja paluumatkalla kaupassa. Jos ei sada, poikkean torilla kahvilla ja katson toritarjonnan. Lukeminen on kiva ja antoisa harrastus, lainaan myös esim. käsityölehtiä ja kokkausaiheisia kirjoja.

Olen kyllä lukenut ennen paljon, kirjoja on. Mutta nytkin uutuuskirja (joululahja) odottamaton lukemisto puoli vuotta. Aina suoratoistopalvelut vie ensin..

Ap

Vierailija
15/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ei mulla ole ollut tylsää, mä vähensin työntekoa, että ehdin harrastaa enemmän. Olen 47. Tähän aikaan vuodesta pakataan auto ja hypätään sinne asumaan, kesällä kalastan, valokuvaan ja patikoin. Tullaan syksyllä, sienestän, säilön. Talvella kirppistelen, tuunaan ja ompelen, idätän, kokkaan, autan meidän vanhuksia. Ympärivuotisesti opiskelen tuon kesäkohdemaan kieltä, keräilen parfyyminäytteitä ja testailen niitä, teen loputtomia soittolistoja, meditoin ja elän ihan täysillä. Aikuinen lapsi. Mikä sua kiinnostaa?

Vierailija
16/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vanha, kun vertaa meidän 19v ja 25v kesätyttöihin töissä. Ap

No älä vertaa.

Vierailija
17/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus keski-iän harrastukset: maratoni, kasvien istutus, jooga/meditaatio, kakkujen tekeminen, kirjat ovat nyt in, kaupallinen yhteistyö meikkifirmojen kanssa. Jos kasvosi ovat vanhat, kosmetologille mars tai pistoksia! Luonnontuotetta voit myös koittaa harrastus pohjalta. Ruokavalio kuntoon 🤗 

Miksi pitäisi hakea pistoksia, mitä vikaa vanhenemisessa on. Ap varmaan tarkoitti, ettei enää näytä kaksikymppiseltä. 

Ap:n kysymykseen vastauksena, että töiden lisäksi ei paljon muuta jaksa touhuta. Yritän lenkkeillä ja muutenkin liikuntaa harrastaa muutaman kerran viikossa. Ulkoilen joka päivä ainakin omalla pihalla ja pihassa nyt riittäisi aina jotain tekemistä. Joskus neulon. Ystävän kanssa käydään välillä erilaisissa tapahtumissa. 

Vierailija
18/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Netflix välillä HBO:hon tai Disney+:aan, niin tulee vaihtelua.

Vierailija
19/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala imemään 16v kyrsää. 

Oman lapsenko?

Vierailija
20/52 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira- tai hevosharrastus.

Sellaisia kiksejä en ole saanut mistään muualta mitä onnistumiset ja oivallukset niiden parissa.

Elämä sai taas tarkoituksen.

Niin eri asia olla tekemisissä jonkin elollisen kanssa kuin esim kutoa tai lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän