Varastava narsistikyttä, maistuuko viina hyvältä varastetun karpalomehun kanssa?
Maksetaanko liian vähän palkkaa, että raha riittäisi ostaa kahvia, karpalomehua ja kaurajuomaa itse?
(Mätä viranomaiskoneisto)
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu, ap! Tuohon sinun skitsofreniaasi saa hoitoa.
Sori että järkeni on liian selvä siihen diagnoosiin. Olen kyllä yhden sairastavan horinoita joutunut kuulemaan ihan tarpeeksi, että tiefän jotain heidän ajattelustaan.
Viimeisin varkaustapaus on tapahtunut maanantaina.
"Huoltomiesten ja muiden avainten hallussapidosta innostuneiden kotona kun kaikki vara-avaimiset vierailisivat samalla tavalla, niin nähtäisiin miten ei tunnu missään."
Tässä jonkun avautuminen vuodelta 2020, näin normaalin ajattelun suuntaviivaksi 😉
"Rikoshan tuo asuntoon luvatta tunkeutuminen on, selvä poliisiasia. Tunkeutujan ammatilla ei ole asiassa väliä."
Se että olen jotain joskus jollekin lahjoittanut, ei tarkoita että kotoani saa tavaraa vain "hakea". Sekään että tiedän joitakin heitä, ei tarkoita että avustan heitä aina kun he niin vain päättävät. Ennemminkin päinvastoin. Välitän myös omasta turvallisuudestani.
Ap, joko sinulle vittuillaan poliisienkin toimesta eikä pelkästään kelloseppäkoulussa?
Lähdin kerran illalla ulos ja näin eri paikoissa NELJÄ poliisiautoa. Yhteen aikaan tavallisella lauantain reitillä/paikassa ajoi monta viikkoa putkeen poliisiauto. Kotia pengotaan jatkuvasti.
Paikassa missä kävin säännöllisesti, varastettiin hetkeksi penkille jättämästäsi laukusta esine. Paikalla tavatuista tiedän, etteivät ole normaalisti varkaita. Esine palautettiin laukkuuni kotini sisälle muutama päivä myöhemmin.
Uskon että mielisairas kyttä peittelee tässä jotain, haluaa kohdistaa huvin vuoksi kohdistamallaan ahdistelulla ja vainolla huomion minuun itsensä sijasta. Minä jaksan kyllä jatkaa tämän toiminnan paljastamista.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille ei kannata vittuilla, käyttävät vuosia voimankäytön opetteluun.
Joo, jotta voisivat hakata sut heti kun saavat siihen tilaisuuden...
Se että laukkuani pengotaan, todennäköisesti kytän vaimon toimesta tällä kertaa, on huomattavaa. Kun tiedän varmasto näitä ihmisiä liikkuvan luvallisesti tiloissa. Ja se että kotitalossani selvästi asui tämä varastelija. Tämä vaino on maksanut minulle niin paljon, etten näe yhtään syytä lopettaa sen paljastamista. Opetetaanko poliisikoulussa ja vakoilukouluissa myös kiusaamista huvin vuoksi. Meneekö siinä usein kytän omakin mielenterveys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisille ei kannata vittuilla, käyttävät vuosia voimankäytön opetteluun.
Joo, jotta voisivat hakata sut heti kun saavat siihen tilaisuuden...
En ole, enkä tule olemaan koskaan poliisin vaimo. Mahdollisuus on siihen hyvin pieni. Taina Uppa/Kolkkala/whatever selvästi uhkaili väkivallalla sitä pois vietyä.
Yksi ensimmäisistä varasteluista oli tyynyliinat missä oli suosittu printti. Sairaalle varkaalle ei riittänyt itse varkaus, vaan hän hankki tilalle vastaavia että ne kaikki olivat lopulta samoja. Omistin useita erilaisia. Eli roisto kävi tutkimassa jo silloin mitä pyykkejä pesin ja missä kuivasin. Varasteli ja palautti tyynyliinoja myöhemminkin, joku sairas pakkomielle oli selvästi.
Myös ylimääräistä puhelintani tutkittiin kotirauhan piirissä. Sairas kyttä jätti jälkeensä puhelimeen tutkimisen merkkejä, ehkä sairas mielikuvituksensa innnostui jostain mitä löysi. Halusi paljastaa hulluutensa avoimesti.
Jokainen ymmärtää että kyseinen vaino on olennaista, ei se mitä on varastettu. Sairas uteliaisuus ja mielihalu hyväksikäyttää toisten elämää omiin hankkeisiin. Puuttua asioihin mitkä ei itselle ollenkaan kuulu tai mitä ei ole oikeus edes selvittää.
Taloyhtiössä asui syrjäytyneen oloinen ja muutenkin erikoinen mies, joka kurkki asunnostaan välillä käytävään. Mies oli ruma reppana ja en ollut yhtään kiinnostunut hänen elämästään. Myöhemmin paljastui erään vähemmistön edustajaksi. Että muitakin kummallisia henkilöitä talossa oli. Rumalta mieheltä puuttui ilmeisesti normaalit sosiaaliset taidot, kun hän ei kyennyt edes koko asumisaikana tervehtimään takaisin.
Muistaahan paskakyttä tehdä yhteistyötä s-ryhmän kanssa mitä tässä kuussa varastaa? Kun bonustiedoista näkee niin hyvin mitä köyhä on ostanut halvemmalla itselleen varastoon. Siksihän rotta niitä tietoja välillä etsii.
Kyttä on nähnyt niistä ostostiedoista ihan tarkalleen ihmisten ostokset, mitä vainoharhainen ja sairas ostostietojen tutkija voi sitten hyväksikäyttää. Tietää mitä vuosien varrella joku on ostanut ja mitä ei. Aiemmin tietoja säilytettiin koko historia ja ne tyynyliinatkin oli siellä tarkasti ylhäällä.
Onko paskakytällä vielä joku alue elämässä selvitettävänä, kun kotiin on pitänyt tunkea, työelämää sotkea ja uskontoon osallistua. Se on mukava ollut man ne uskonveljien rikoksia tutkia.
Tulkaa sitten kertomaan mikä ahdistaa, kun sun kotia on joku hullu penkonut ympäri kymmenen vuotta keksityillä syillä. Vainoharhat ei riitä selitykseksi.
Ostin palvelun, minkä arvostelin ja sain etusetelin siitä. Se etuseteli käytiin varastamassa mun kotoa eli tekemisiä netissä seurataan. Ja se myös johtaa kodin penkomiseen.
Tämän lisäksi USEA seuraamani somevaikuttaja teki hyvin samankaltaisia arvosteluja. Oma someni on yksityinen. Some voi olla vielä sattumaa, mutta tämä etusetelin varkaus taas ei voi olla sattumaa. Repikää tollot siitä.
Tätä on kytän kostonhimoinen puuhastelu. Tutkii joka päivä, mitä kiusaa voisi vihamielisesti tehdä.