Jos sukulainen kohtelee sinua todella törkeästi, ja sen jälkeen on kuin mitään ei olisi tapahtunut
Olisitko sinäkin kuin mitään ei olisi tapahtunut, vai et halua olla missään tekemisissä?
Jos kyseessä rikosasia, josta kuitenkaan et rikosilmoitusta tehnyt, lähinnä muiden ihmisten vuoksi.
Lähinnä mietin alkaisiko joku tässä tilanteessa suhtautua tällaiseen ihmiseen kuin kaikki olisi unohdettu, vaikka hän ei ole pyytänyt anteeksi tai kantanut mitään vastuuta asiasta.
Kommentit (3)
Olen vastaavassa tilanteessa. Vähän hämmentääkin kuin pokkana toinen on jos ollaan pakon edessä tekemisissä. Ja sit syyttää minua kun oon tympeä häntä kohtaan 😂 ite uhkaili mua niin että sivulliset oli tulossa tilanteeseen väliin.
Hullu mikä hullu. En ikinä tule antamaan anteeksi jos ei kanna vastuuta teostaan ja pyydä ihan vilpittömästi anteeksi.
Käyttäytyisin kohteliaan etäisesti jos tavataan jossain, vaikka sukujuhlissa, mutta muuten en olisi tekemisissä.
Kai sinulla nyt on muitakin ystäviä, sivuta koko tyyppi, jatka elämääsi. Ei ole sen vaikeampaa.