IS: Kansanedustajan puoliso pilkkasi päätoimittajaa julmalla tavalla
Kansanedustaja Minna Reijosen (ps) puoliso Ari Reijonen haukkui paikallislehden päätoimittajaa Facebookissa ”sarjahukuttajaksi”.
Päätoimittajan puoliso ja poika kuolivat reilu vuosikymmen sitten tapaturmaisesti, kun he putosivat jäihin.
– Mitä vittua sarjahukuttajan lehdessä edelleen kerrotaan perättömiä juttuja!!!! Reijonen kirjoitti.
Paikallislehti oli julkaissut uudelleen Savon Sanomien ja Karjalaisen julkaiseman henkilökuvan Minna Reijosesta. Julman nimittelyn kohteeksi joutunut päätoimittaja ei ollut jutun kirjoittajien joukossa.
Ari Reijonen poisti myöhemmin loukkaavan kommenttinsa ja esitti Facebookissa pahoittelunsa.
– Kommentoin turhan ärhäkästi. Olen poistanut kommenttini. Pahoittelen, hän kirjoitti.
Facebook-sivusto Havaintoja yhteiskunnasta julkaisi kuvakaappauksen Reijosen alkuperäisestä kommentista.
Reijosen herjaama päätoimittaja ei halunnut kommentoida asiaa Ilta-Sanomille. Ari Reijonen itse löi Ilta-Sanomille puhelimen korvaan.
Minna Reijonen, 53, on nilsiäläinen toisen kauden perussuomalainen kansanedustaja. Hän ilmoitti hiljattain pyrkivänsä jatkokaudelle ensi kevään eduskuntavaaleissa Savo-Karjalan vaalipiirissä.
Savon Sanomat ja Karjalainen julkaisevat yhteistä juttusarjaa kaikista vaalipiirin nykyisistä kansanedustajista.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää se nainen joka ompeli itse Linnanjuhlakolttunsa?
Oispa ees pienin pahin!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9328fd0b-3060-4932-b978-d6caf5755…
"Kansanedustaja Minna Reijonen (ps) on lentänyt alkuvuonna kymmeniä kertoja Helsingin ja Kuopion välillä. Matkat ovat maksaneet veronmaksajille lähes 14 000 euroa. Reijosen mukaan hän ei ole tullut eduskuntaan ”ilmastoja paapomaan”.
Vakka löytänyt väkivaltaisen kantensa!
Ei tästä persummaks enää pääse! Hahahahaa! 😂😂😂
Kuka myöntää äänestäneensä?!
6687 id.ioottia äänesti häntä Savo-Karjalan vaalipiirissä 2023. Sehän on aika iso äänipotti.
No, ensi keväänä sitten karummat lukemat. Sittari-Ari hoitaa!
MI-TÄ?!
Mikä vttu persuja vaivaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa ees pienin pahin!
"Kansanedustaja Minna Reijonen (ps) on lentänyt alkuvuonna kymmeniä kertoja Helsingin ja Kuopion välillä. Matkat ovat maksaneet veronmaksajille lähes 14 000 euroa. Reijosen mukaan hän ei ole tullut eduskuntaan ”ilmastoja paapomaan”.
6687 id.ioottia äänesti häntä Savo-Karjalan vaalipiirissä 2023. Sehän on aika iso äänipotti.
MI-TÄ?!
Mikä vttu persuja vaivaa?!
No se persuus juurikin
Vierailija kirjoitti:
Ei päivää ilman PersunPerseilyjä
Näköjään ei edes ilman PersunPuolisonPerseilyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa ees pienin pahin!
6687 pers uli ulia pistäneet viimeiset euron bensan tuhoamat aivosolut töihin. 😂
Mari Rantanenhan toivoi pa.kolaisten hukkuvan Välimereen. Hänellä olisi varmaan joku naseva lisäkommentti puoluetoverin puolison ulostuloon.
Ei voi alhaisemmin sanoa ja muka kommentoi liian kärkkäästi. Tuollainen kommentti kertoo ihmisestä kaiken. Ällöttävä. Sivistymätön moukka. Toivottavasti bisnekset kusee ja vaimoo lihoo lisää !
Sitten persut vielä ihmettelee että miksi heitä inhotaan 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan menee makkaraa päivässä.
Minna Reijonen: Muutahan tästä ei enää puutu, kuin että joku keksii tuoda banaaninkuoria liukastumisen estoon, ettei kukaan liukastuisi pähkinänkuoriin Helsingin autottomilla kävelyteillä. Toisivat edes kokonaisia pähkinöitä ja kuorisivat ne Suomessa. Jotenkin minulla on ikävä Karpolla on asiaa-ohjelmaa. Hölmö Suomi! Kyllä autoilu on tärkeää ja kyllä minusta on hienoa, että turve tulee takaisin!
😅😂🤣😅
Kyllä minusta on hienoa kun mahdollisimman paljon saastutetaan ja tuhotaan luontoa. Tuossahan se perussuomalaisten erityinen luontosuhde tuli esiin.
Tekisi se kävelyteiden käyttö tuollekin ruholle ihan hyvää.
Kerran netissä, aina netissä
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1442188187708489&set=pb.1000575…
Ei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Joko Riikka on kommentoinut?
Onko Petteri pyytänyt anteeksi?
Hmmm, millähän asioilla kyseisen puolueen puheenjohtaja itse uhriutuu...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d51c980c-acfc-4d98-886b-fb8b12…
En persu igen. Eller en persus make närmare bestämt