IS: Kansanedustajan puoliso pilkkasi päätoimittajaa julmalla tavalla
Kansanedustaja Minna Reijosen (ps) puoliso Ari Reijonen haukkui paikallislehden päätoimittajaa Facebookissa ”sarjahukuttajaksi”.
Päätoimittajan puoliso ja poika kuolivat reilu vuosikymmen sitten tapaturmaisesti, kun he putosivat jäihin.
– Mitä vittua sarjahukuttajan lehdessä edelleen kerrotaan perättömiä juttuja!!!! Reijonen kirjoitti.
Paikallislehti oli julkaissut uudelleen Savon Sanomien ja Karjalaisen julkaiseman henkilökuvan Minna Reijosesta. Julman nimittelyn kohteeksi joutunut päätoimittaja ei ollut jutun kirjoittajien joukossa.
Ari Reijonen poisti myöhemmin loukkaavan kommenttinsa ja esitti Facebookissa pahoittelunsa.
– Kommentoin turhan ärhäkästi. Olen poistanut kommenttini. Pahoittelen, hän kirjoitti.
Facebook-sivusto Havaintoja yhteiskunnasta julkaisi kuvakaappauksen Reijosen alkuperäisestä kommentista.
Reijosen herjaama päätoimittaja ei halunnut kommentoida asiaa Ilta-Sanomille. Ari Reijonen itse löi Ilta-Sanomille puhelimen korvaan.
Minna Reijonen, 53, on nilsiäläinen toisen kauden perussuomalainen kansanedustaja. Hän ilmoitti hiljattain pyrkivänsä jatkokaudelle ensi kevään eduskuntavaaleissa Savo-Karjalan vaalipiirissä.
Savon Sanomat ja Karjalainen julkaisevat yhteistä juttusarjaa kaikista vaalipiirin nykyisistä kansanedustajista.
Kommentit (46)
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja vittuilu.
Siis mitä vittuu :D en yleensä kommentoi tämmösiä mutta nyt pärähti kyllä myötikset!
Oliks tää se nainen joka ompeli itse Linnanjuhlakolttunsa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja kääri eduskunnan suurimmat lentokorvausrahat, vaikka kotipaikka on Kuopiossa, jonne pääsee junalla nopeammin kuin lentäen.
Joku persujen paikallispoliitikko myös hyökkäsi paikallislehden toimittajan kimppuun jossain marketissa tms. ja sylki tämän päälle. Ihanaa tuo perussuomalaisten parempi sanan- ja lehdistönvapaus!
Persut keräävät ääniä vainoamalla muunvärisiä, mutta kaikkein huonoiten persut kohtelevat muita suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joko on ajo jahti?
Opettele edes äidinkielen alkeet.
Aikamoisia läskimooseksia, pitääkö kansanedustajapalkkiot puolittaa?🙄
Vierailija kirjoitti:
Älykkään oloinen pariskunta.
Sivistyneitä, kauniita, empaattisia.
Oikein tuollaisia antiikin tarujen jumalhahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Oispa ees pienin pahin!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9328fd0b-3060-4932-b978-d6caf5755…
"Kansanedustaja Minna Reijonen (ps) on lentänyt alkuvuonna kymmeniä kertoja Helsingin ja Kuopion välillä. Matkat ovat maksaneet veronmaksajille lähes 14 000 euroa. Reijosen mukaan hän ei ole tullut eduskuntaan ”ilmastoja paapomaan”.
Vakka löytänyt väkivaltaisen kantensa!
Ei tästä persummaks enää pääse! Hahahahaa! 😂😂😂
Tämän rouvan käytös ja puheet ovat ihan järkyttävää.
Mutta nyt veti puoliso pohjat.
Ei kait noin julmaa, harkittua ja loukkaavaa voi sanoa lapsensa ja vaimonsa onnettomuudessa menettäneelle? Nyt on inhimmillisyyden ja empatian puute, käytöstapojen puute ja kaiken mahdollisen puute viety sivan uusiin sfääreihin.
Tätä Ei voi painaa villaisella tai "vaieta kuoliaaksi".
Nyt pitää tuo porukka saada vadtuusern sanoistaan ja puheistaan. Naamanvääntelyistä ja kaikista muusta.
Vierailija kirjoitti:
Jösses miksi tota joku on äänestänyt.
Tuosta tulee tuomio, jos oikeuteen viedään
Mutku media...
T:Persujen puoluetoimisto aka Magadishu
Vierailija kirjoitti:
Mutku media...
T:Persujen puoluetoimisto aka Magadishu
Kuvittelet varmaan olevasi hauska.
Paljonkohan menee makkaraa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuokin on linnan juhlissa taas loppuvuodesta. Miettikää tuotakin sontaläjää vetämässä juhlaruokaa veronmaksajien piikkiin.
Onhan siellä kaikennäköisiä h i n t t e j ä, muslimeja ja muuta saman kategorian paskaa.
Ja eritoten juhlajuomaa.