*Heinämammat-06 Toukokuun kuulumisia ja turinoita*osa II
Aurinkoista päivää :-)
Ajattelin aloittaa meille toisen pinon tälle toukokuulle kun tuo edellinen oli kasvanut pitkäksi...meillä näitä tarinoita riittää :-)
Ulkona on aivan ihana ilma, käytiin jo lapsukaisten kävelyllä ja leipomolla kahvilla. Nyt olen pessyt pyykkiä urakalla, kun otin herralle isompia vaatteita käyttöön niin ne kuivuu tosi nopsaan ulkona. vielä pitäisi viedä yhet vaatteet kuivumaan...
mutta nyt pitää mennä pesemään pikku herralta pylly...täällä on aika " ihanat" tuoksut :-}
t: tupuhupuna
Kommentit (63)
milla-mea on isännällä krapula, niin meitinkin isännällä :-) tänään on ollut hyvin pitkälti vaaka-asennossa, saunoivat naapurin isännän kanssa eilen pitemmän kaavan mukaan :-) no minä ja lapsukaiset ollaan pihalla touhuttu, nyt tultiin sisälle ruuan laittoon.
eilen kävin siellä yrttikylvyssä ja jalkahoidossa, kyllä tuntui taivaalliselta, taidan mennä toisenkin kerran nauttimaan.
mutta nyt ruokaa laittamaan...
aurinkoista helluntaita!
Tupuhupuna
vaikka isäntä onkin puhallellut heikkoa oloaan pitkin päivää ;DD
käytiin hevostapahtumassa (isäntä oli mukana) ja pihalla oltiin " retkellä" . typykät istuivat viltillä ja joivat pillimehujaan. Mea maisteli heinää ja apiloita ja nautti täysillä lämpöisestä ilmasta. helpolla saa noille pienille hyvän mielen aikaan :)
TUPUHUPUNA: millainen se yrttikylpy oikein oli? ja kateellinen olen sinulle siitä jalkahoidosta ;)
tytöt nukkuu ja isäntä tuijottaa telkkaria jonkinlaisessa koomassa :) hiljaista on taas kuin huopatossutehtaalla lakon aikaan. kyllä tää elämä on vaan mukavaa :D
eilen oli minulla lähes vapaailta kun lapsoset menivät kiltisti klo 21 nukkumaan ja isäntäkin oli " poissa jaloista" . melko outoa oli kyllä vaan istua ja katsoa telkkaria. :)
tänään mennää siis talleille vähän ratsastelemaan ja ihmettelemään hevosia. saas nähdä mikä " räksytys" alkaa Measta irrota kun hevosen näkee :) ainakin kaikki linnut ja koirat ulkona ollessa räksyttää tuo meidän neiti.
mutta nyt hetkeksi pihalle siivoamaan kukkapenkkejä kun Mea nukkuu pihalla, Milla kyttää lastenohjelmia ja isännällä taitaa olla melkoinen krapula... ;DD