Kalasataman vanhuksilta taisi kaasuletku katketa grillistä.
Mumman ja Pupan grilli muuttui 20kW liekinheittimeksi (teho millä 30mbar paineenalennin antaa kaasua ulos).
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.
Puppa unohti laittaa klemmarin letkuun.
Koko kerrostalo oli tikittävä aikapommi. Rakennusvirheellinen kerrostalo. Ei ole normaalia, että tuli leviää tuolla tavalla kaasugrillin takia parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.
Älä sönkötä asiasta mistä sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.
Sen kerran kun saat palstalla asiallisen vastauksen niin ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.
Selvästi huomaa että et ole koskaan käyttänyt kaasugrilliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.
Älä sönkötä asiasta mistä sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.
Sen kerran kun saat palstalla asiallisen vastauksen niin ole tyytyväinen.
Joo tottakai randomi ääsburger avjankkaaja tietää asiat poliisin tutkijaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.
Selvästi huomaa että et ole koskaan käyttänyt kaasugrilliä.
Sun logiikalla kaasutohoakaan ei saisi syttymään kuin alapuolelta. Joku eriskummallinen käsitys että ilmaa raskaampi tarkoittaisi ettei kaasu ilmaan suihkutessaan pyörteiden mukana leviäisi joka suuntaan.
Pyöräilijä oli väärässä minun mielestäni.
Höperö vaari luuli kaasuletkua saunalenkiksi ja teki siihen viiltoja ennen kuin laittoi grilliin paistumaan.
Ei ne itsestään katkea ja niissä on takaiskuventtiili. Jos liekki sammuu, loppuu kaasun tulokin.
kaasugrilli kuulostaa aika nat sil ta. ne on kiellettävä.
natsima
On laulu että Ken vois liekin sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
kaasugrilli kuulostaa aika nat sil ta. ne on kiellettävä.
natsima
Tarkoitatko Venäjän armeijan krematorio autoja ?
Vierailija kirjoitti:
Koko kerrostalo oli tikittävä aikapommi. Rakennusvirheellinen kerrostalo. Ei ole normaalia, että tuli leviää tuolla tavalla kaasugrillin takia parvekkeelta.
Koko kehä kolmosen sisäpuoli on tikittävä aikapommi.
Vierailija kirjoitti:
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.
Äly hoi, ei kai nyt kukaan mene rasvapaloa vedellä sammuttamaan
Kaasugrilli ja säätöventtiili Temusta! 😀👍
Ei se letku katkea uudessa grillissä. Keksit omiasi.
Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.