Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalasataman vanhuksilta taisi kaasuletku katketa grillistä.

Vierailija
26.05.2026 |

Mumman ja Pupan grilli muuttui 20kW liekinheittimeksi (teho millä 30mbar paineenalennin antaa kaasua ulos).

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012033470.html

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Vierailija
2/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa unohti laittaa klemmarin letkuun.

Vierailija
4/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kerrostalo oli tikittävä aikapommi. Rakennusvirheellinen kerrostalo. Ei ole normaalia, että tuli leviää tuolla tavalla kaasugrillin takia parvekkeelta.

Vierailija
5/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.

Älä sönkötä asiasta mistä sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.

Sen kerran kun saat palstalla asiallisen vastauksen niin ole tyytyväinen.

Vierailija
6/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.

Selvästi huomaa että et ole koskaan käyttänyt kaasugrilliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.

Älä sönkötä asiasta mistä sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.

Sen kerran kun saat palstalla asiallisen vastauksen niin ole tyytyväinen.

Joo tottakai randomi ääsburger avjankkaaja tietää asiat poliisin tutkijaa paremmin.

Vierailija
8/41 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Luuletko että se siitä välittömästi maahan valuu etenkin jos se lähti irti grillin päästä. Kaasua suihkuaa välittömästi myös grillin kuumiin osiin, syttyy ja palo etenee irronneen letkun päähän ja jatkuu siinä.

Selvästi huomaa että et ole koskaan käyttänyt kaasugrilliä.

Sun logiikalla kaasutohoakaan ei saisi syttymään kuin alapuolelta. Joku eriskummallinen käsitys että ilmaa raskaampi tarkoittaisi ettei kaasu ilmaan suihkutessaan pyörteiden mukana leviäisi joka suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa

Vierailija
10/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijä oli väärässä minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperö vaari luuli kaasuletkua saunalenkiksi ja teki siihen viiltoja ennen kuin laittoi grilliin paistumaan.

Vierailija
12/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne itsestään katkea ja niissä on takaiskuventtiili. Jos liekki sammuu, loppuu kaasun tulokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasugrilli kuulostaa aika nat sil ta. ne on kiellettävä.

 

natsima

Vierailija
14/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laulu että Ken vois liekin sammuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaasugrilli kuulostaa aika nat sil ta. ne on kiellettävä.

 

natsima

Tarkoitatko Venäjän armeijan krematorio autoja ? 

Vierailija
16/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kerrostalo oli tikittävä aikapommi. Rakennusvirheellinen kerrostalo. Ei ole normaalia, että tuli leviää tuolla tavalla kaasugrillin takia parvekkeelta.

Koko kehä kolmosen sisäpuoli on tikittävä aikapommi.

Vierailija
17/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestekaasu on ilmaa raskaampaa. Eiköhän siinä leimahduksen syynä ollut rasvapalo. Jos sitä yrittää sammuttaa vedellä niin tuloksena on juhlavan kokoiset lieskat.

Äly hoi, ei kai nyt kukaan mene rasvapaloa vedellä sammuttamaan

Vierailija
18/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasugrilli ja säätöventtiili Temusta! 😀👍

Vierailija
19/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä juttu saatana.

Vierailija
20/41 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se letku katkea uudessa grillissä. Keksit omiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan