Olisitko imarreltu, jos saisit jonkun pään sekaisin?
Mitä ajattelisit, jos joku tykkäisi sinusta niin paljon että menisi sekaisin päästään? Eli käyttäytyisi jotenkin epänormaalisti ja oudosti?
Kommentit (16)
Imarreltu. Onpa typerä ja ruma sana.
Vierailija kirjoitti:
Imarreltu. Onpa typerä ja ruma sana.
Mitä?
Ihastunut mies voi käyttäytyä kömpelösti mutta ei kai nyt ihan sekaisin menisi! Pelästyisin todella, jos niin kävisi! En haluaisi olla ripustautujan kanssa tekemisissä!
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies voi käyttäytyä kömpelösti mutta ei kai nyt ihan sekaisin menisi! Pelästyisin todella, jos niin kävisi! En haluaisi olla ripustautujan kanssa tekemisissä!
Siksi onkin parempi valita joku joka ei ole kovin kiinnostunut.
Eikö toi ole normaalia? Miehet on aina menneet musta sekaisin. 😄
En jos en itse olisi kiinnostunut.
Ainoastaan, jos olisin yhtä kiinnostunut hänestä. Muutoin olisi ainoastaan vaivaannuttavaa. Tosin ihastuneena en kokisi olevani imarreltu.
Riippuu kuka se joku on. Jos pitäisin tyypistä, olisin imarreltu. Mutta jos joku epämiellyttävä creeppari, sitten en todellakaan olisi.
No, minulla on juuri nyt menossa tällainen tapaus. Eräs nuorempi nainen on ottanut kontakstia sillain "ohimenne" yhä enemmän ja enemmän. Vaikutti aluksi ihan kivalta, nätti yms mutta nyt se meno on alkanut muuttua kummalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on juuri nyt menossa tällainen tapaus. Eräs nuorempi nainen on ottanut kontakstia sillain "ohimenne" yhä enemmän ja enemmän. Vaikutti aluksi ihan kivalta, nätti yms mutta nyt se meno on alkanut muuttua kummalliseksi.
On ihastunut? Anna se hänelle anteeksi.
Mitä tarkoittaa sekaisin? Määritelmästä riippuen se voi olla vähän hassua tai todella pelottavaa.
Riippuu siintä tulisiko se asia tietooni ja siintäkin, onko sekoutuja mies vai nais
Pysyisin kaukana😱