Remontilla rahoiksi-The Block - 2026 UUSI KAUSI!
Remontilla rahoiksi-The Block - 2026
No niin, olin kiireinen ja jo katsoin aamulla!
Taitaa tulla tiukka kisa taas!
Löysin ennakkosuosikit ja ennakko inhokin, aika hyvin!
Kommentit (58)
No olipahan arvostelut!
Tyttöpari hohhoijjaa! Arvasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mukavaa, kun tämä alkaa taas. Toivottavasti tällä kaudella ei mitään turhaa draamaa. Asetelma on kiinnostava, kun talot ovat samanlaisia, vaihtelua aiempaan. Nyt taitavat sisustustaidot korostua enemmän.
Enpä usko että ilman draamaa selvitään nyt jo Dan on joutunut ottamaan yhteen Han in kanssa. ( toinen tytöistä).
Mikä oudointa Han on rakentanut isänsä kansaa, ja kuvittelee nyt voivansa tehdä mitä huvittaa. Soittelee isälle ja kyselee neuvoja.
Kampaaja-parin toinen yksilö soitteli naiselleen ja kysyi minkälaiset lattialaatat suihkuun tulee. Onneksi se toinen piti päänsä. Muttta tietää miten jatko menee: ne käyttävät jotain ulkopuolista niin suunnittelussa kuin stailauksesskin. Ennen ainakin se oli kiellettyä.
Luulen että on pakko jossain joustaa.
Muistan erään kerran kun joku käytti inspiraationa jotain instagram-tiliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipahan arvostelut!
Tyttöpari hohhoijjaa! Arvasin!
Oliko pakko, oliko?
eihän tuossa sanottu mitään!
Arvasi jotakin, muttei sanonut mitä!
Olipa tylsä jakso, pelkkää draamailua ja lässytystä.
joo mutta ehkä se tästä iloksi muuttuu vielä!
Onhan niillä jo salaisuuksia, kuten sillä poliisilla ne puut pilkkahintaan ja se viinikellari pojilla!
Ehkä siitä saadaan draamaa lisää!
Jaha, tyttöpari laittoi toisen iskän suunnittelemaan heille keittiön.
Kuvittelenko vain, että tällä tuokkarilla toistellaan entistäkin enemmän "we do this for our children" -fraasia? Lapsivideoiden toistoa uudelleen ja uudelleen. Itkua, ikävää ja kyynelehtimistä. Turhan sokerista, mutta näillä näköjään mennään, kun remppareality on muuttunut tapettien ja tyynyjen valinnaksi. Harmi.
Nyt menee tyttöparilla huonosti. Saa nähdä lähtevätkö kälppimään kesken kisan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee tyttöparilla huonosti. Saa nähdä lähtevätkö kälppimään kesken kisan.
joo, samaa ajattelin!
huomaa että ei vetoa katsojiin enää tämä, kun täälläkään ei jutella!
Vierailija kirjoitti:
huomaa että ei vetoa katsojiin enää tämä, kun täälläkään ei jutella!
Ohjelma tulee telkkarista ti - pe. Aika luonnollista että maanantaina ei ole kovin paljoa keskustelua. Katson kyllä ohjelmaa, mutta en vielä näin alussa muodosta vielä mitään erityisen vahvoja mielipiteitä suuntaan enkä toiseen. Kiinnostaa kyllä illan tuomarointi, miten pojat selviävät siitä sängynpäädystään.
Yllätyin, että kukaan pareista ei keksinyt edes toiselle lastenhuoneelle muuta käyttöä. Varsinkin kun parikin kiinteistövälittäjää huomautti, että lapsiperheet eivät ole suuri ostajaryhmä alueella. Selitys, että ostajat haluavat lastenhuoneen lapsenlapsilleen , on aika kaukaa haettu.
Edellisillä kausilla on muutettu huoneiden käyttötarkoituksia, joten on kai sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että kukaan pareista ei keksinyt edes toiselle lastenhuoneelle muuta käyttöä. Varsinkin kun parikin kiinteistövälittäjää huomautti, että lapsiperheet eivät ole suuri ostajaryhmä alueella. Selitys, että ostajat haluavat lastenhuoneen lapsenlapsilleen , on aika kaukaa haettu.
Edellisillä kausilla on muutettu huoneiden käyttötarkoituksia, joten on kai sallittua.
Pojathan lähtivät heti suunnittelussaan monikäyttöisyyteen, välttäessään kiinteitä kalusteita ja yrittäen huomioida muunneltavuuden. Tai ainakin noin sanoivat. Jos on annettu tehtäväksi tehdä kaksi lastenhuonetta, en lähtisi sitä muuttamaan, liian iso riski tuomaroinnissa. Kyllä ostaja osaa sitten arvioida onko huone muunneltavissa vaikka työhuoneeksi tai vierashuoneeksi.
No ei pojille hyvin käynyt. Yllättävän valjuja olivat kaikki huoneet. Vaaleanpunaisen tartaanitapettisen huoneen kritiikki liian aikuismaisena oli mielestäni aiheetonta, kyllä teinityttökin olisi vielä lapsi.
En tykännyt siitä sinisestä tartaanitapetista, oikeastaan siitä että ne kuvat...niitä oli liikaa.
Jokin yksinkertainen maalaus olisi voinut olla parempi.
Jotenkin pliisuja huoneita vaikka olivat lapsille.
Missä värit, missä hauskuus!
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että kukaan pareista ei keksinyt edes toiselle lastenhuoneelle muuta käyttöä. Varsinkin kun parikin kiinteistövälittäjää huomautti, että lapsiperheet eivät ole suuri ostajaryhmä alueella. Selitys, että ostajat haluavat lastenhuoneen lapsenlapsilleen , on aika kaukaa haettu.
Edellisillä kausilla on muutettu huoneiden käyttötarkoituksia, joten on kai sallittua.
Edellisillä kausilla on aina moitittu sitä, jos on vähemmän makuuhuoneita tai lastenhuoneita kuin muilla. Tuolla päin mitä enemmän makkareita, niin sitä enemmän arvoa talolla.
Se mies pari on ihan paras, toivon todella voittoa. "Minun supervoima on homous"
Vierailija kirjoitti:
Se mies pari on ihan paras, toivon todella voittoa. "Minun supervoima on homous"
joo kyllä!
ihan kummaa kun suurin osa muotitaiteilijoistakin on homoja.
Onko se kauneudentaju ikäänkuin sisäänrakennettu?
Nyt on hyvä että samat pohjat kaikilla ja rakentaminen ei ole purkamisesta ja muusta kiinni . Harmittaa että remonttia näytetään kovin vähän , kaikkea muuta outoa kuvaus temppuilua on jo liikaa . Mies kaveri pari esittää liikaa .
Aika normaalia, että kaikki säännöt ja asiat eivät ole ensimmäisinä päivinä hallussa. Voin hyvin ymmärtää sitäkin, että jos yleiset säännöt ja määräykset ovat kokemuksen myötä hallussa, ei välttämättä heti tajua että BLOCK työmaalla voi olla käytössä tiukemmat kriteerit. Turha draama on ennen kaikkea ihmissuhteisiin liittyvää, mistä edellinen kausi oli hyvin epämiellyttävä esimerkki.