Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remontilla rahoiksi-The Block - 2026 UUSI KAUSI!

Vierailija
26.05.2026 |

Remontilla rahoiksi-The Block - 2026

No niin, olin kiireinen ja jo katsoin aamulla!

Taitaa tulla tiukka kisa taas!

Löysin ennakkosuosikit ja ennakko inhokin, aika hyvin!

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kolmostaloa remppaavat Britt ja Taz olleet katsoneet aiempia kausia? Myös silloin tuomarit haukkuivat pilateshuoneen maan rakoon. Jos haluaa huonevoiton/rahaa, ei kannata tehdä jotain, minkä tuomarit ovat haukkuneet jo aiemmin.

Vierailija
82/146 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt suhtautua noihin tyttöihin myötämielisesti, mutta ei vaan enää onnistu.  Sen erinomaisen kirvesmiehen erottaminen noin halpamaisella ja ilmeisesti sääntöjen vastaisella tavalla oli viimeinen niitti.  Miksi valehdella syistä ja sairastumisesta, olisivat kertoneet rehellisesti, mistä kenkä puristaa jos nyt itsekään sitä tiesivät. Näyttivät vielä ikävästi jättävän asian roikkumaan 'lähiviikkoina ei ole tarvetta'. Ja sitten moneen kertaan, ei hän ole mikään builder vaan kirvesmies. Toivottavasti joku toinen tiimi nappaa tuon vapautuneen työntekijän ja saavuttaa menestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Hanilla tekopenis, kun istuu ja kävelee jalat levällään?

on muuten aika miesmäinen tapa istua.

Ihanaa kun se toinen on löytänyt "itsensä" eikä enää alistu kaikkeen!

Vierailija
84/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kolmostaloa remppaavat Britt ja Taz olleet katsoneet aiempia kausia? Myös silloin tuomarit haukkuivat pilateshuoneen maan rakoon. Jos haluaa huonevoiton/rahaa, ei kannata tehdä jotain, minkä tuomarit ovat haukkuneet jo aiemmin.

Miesparista se Matt "ei ole katsonut"

Kyllä ne kolmoset on katsoneet. Jos eivät muistaneet?

Vierailija
85/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin aikanaan ja inhosin nytkin noita stephiä ja ciannia. Ei ammattilaisia pitäisi päästää tällaseen kisaan. Lisäksi olivat omahyväisiä, mikä näkyi selvästi myös tässä elokuvateatterikisassa. Onneksi hävisivät. Toivottavsti ei näy missään heitä. 

Vierailija
86/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella kysellään vaan: onko teillä hauskaa / onhan tämä teidän elämänne parasta aikaa?

Ja hyvä niin. Edellisillä kausilla joku on menettänyt mielenterveytensä ohjelman aikana. Jospa olisi eka kausi kun porukalla olisi oikeasti alkuperäisen idean mukaisesti hauskaa. 

Vierailija
87/146 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sanoi aiemmin että ei ole kivaa, kun remppaavat uusia taloja.

Joo, ei ole enää yllätyksiä, mitä eteen tulee.

Pelkkää sisustamista.

Jotenkin lälly, ei edes kunnon draamaaa!

Vierailija
88/146 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä tekemällä tehtyä draamaa mm. 2talo narisee kokoajan ei tule valmiiksi, 4talo aina jotain vikaa muissa ja 5talo rahat ei riitä viinikellariin(vaikka heille mätetty rahaa vaikka mistä(vähän oudoista asioista).

Vierailija
89/146 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan siellä tekemällä tehtyä draamaa mm. 2talo narisee kokoajan ei tule valmiiksi, 4talo aina jotain vikaa muissa ja 5talo rahat ei riitä viinikellariin(vaikka heille mätetty rahaa vaikka mistä(vähän oudoista asioista).

Ei niitä ole mätetty, ihan ovat voittaneet juttuja, niinkuin muutkin!

Vierailija
90/146 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän ne rupesi utelemaan miten teidän rahat riittää, hämmästyivät kun kaikki onkin ok!

Vierailija
91/146 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsellinen kiukuttelu eräältä parilta alkoi. Mitenhän touhu jatkuu, itkua, huutoa ja hampaiden kiristelyä, varmaankin. 

Vierailija
92/146 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsellinen kiukuttelu eräältä parilta alkoi. Mitenhän touhu jatkuu, itkua, huutoa ja hampaiden kiristelyä, varmaankin. 

niin luulen! NAinen aloitti ihan turhasta silloin, ois voinut laittaa viestin!

En spoilaa jos joku ei ole nähnyt!

Vierailija
93/146 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä luulen , että vanha rouva on vain helkutin väsynyt ja siitä johtuu kiukuttelu. Olisihan tuota itsekin voinut kysyä mennäänkö ostoksille ?

Ha on kyllä viime jaksossa petrannut. 
Oikea talo voitti ennakko-suosikki-talo kisan.

Vierailija
94/146 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten joo, eikä odottaa!

Oli vähän pitkäveteinen jakso, en ollut jaksaa katsoa loppuun asti!

Mun lempparini, mitä mulle on tapahtunut, olenko kasvanut jo ohi :D

Vierailija
95/146 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä luulen , että vanha rouva on vain helkutin väsynyt ja siitä johtuu kiukuttelu. Olisihan tuota itsekin voinut kysyä mennäänkö ostoksille ?

Ha on kyllä viime jaksossa petrannut. 
Oikea talo voitti ennakko-suosikki-talo kisan.

Tämä nainen on osoittautunut todella lapselliseksi ja negatiiviseksi. Nyt kilpaillaan, kilpailu on alkanut jne

Vierailija
96/146 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköstalon vierashuone kylppäreineen oli kyllä hieno, mutta onko koskaan ennen annettu kymppejä tuollaisesta työn jäljestä, mitä siellä oli? Ne kamalat maalituhrun katonrajassa yms. Väkisin tuli mieleen, että kun on monta viikkoa jankattu siitä, kuinka he eivät voita ikinä mitään ja nyt yhtäkkiä voittivat joka ikisen haasteen yhden viikon aikana ja nappasivat huonevoitonkin, että oliko kuitenkin käsikirjoitettu näin? Tuo viikon aina voitettu summa vastaa aika lailla sitä, mitä muut ovat napsineet aiempien viikkojen aikana.

Olen epäillyt tätä aiemmillakin kausilla, kun siellä on aina sama, että joku pari ei ole koskaan voittanut ja sitten jossain vaiheessa nappaavat jonkun vierashuone-/autotallivoiton, kun kaikki muut syystä tai toisesta epäonnistuvat.

Vierailija
97/146 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota tuomarointia olen ihmetellyt koskien 1 ja 5 taloja. 4 talon käytös ei ole enää kivaa eikä järkevää.

Vierailija
98/146 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vierashuoneen+kylppärin tuomarointi oli niin lepsua? Kymppejä tuli ykköstalolle, vaikka työnjälki ei ollut priimaa. Vai oliko tuomarointi kilttiä kun vain kaksi taloa sai huoneensa valmiiksi?

Ykköstalo teki viisaasti kun teki erillisen yksiön keittiöineen. Aikaisempina kausina tuomarit ovat aina arvostaneet kun joku pari on tehnyt erillisen asunnon. Joten jos yhtään on katsonut aikaisempia kausia niin olisi pitänyt olla ihan selvää, mitä tuomarit hakevat ja "mikä nostaa talon arvoa."

Vierailija
99/146 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuota tuomarointia olen ihmetellyt koskien 1 ja 5 taloja. 4 talon käytös ei ole enää kivaa eikä järkevää.

ja aikuinen pariskunta, "me pelataan"

Vierailija
100/146 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vierashuoneen+kylppärin tuomarointi oli niin lepsua? Kymppejä tuli ykköstalolle, vaikka työnjälki ei ollut priimaa. Vai oliko tuomarointi kilttiä kun vain kaksi taloa sai huoneensa valmiiksi?

Ykköstalo teki viisaasti kun teki erillisen yksiön keittiöineen. Aikaisempina kausina tuomarit ovat aina arvostaneet kun joku pari on tehnyt erillisen asunnon. Joten jos yhtään on katsonut aikaisempia kausia niin olisi pitänyt olla ihan selvää, mitä tuomarit hakevat ja "mikä nostaa talon arvoa."

niinkuin silloinkin muutama vuosi sitten kun tekivät huoneen sinne "joutavalle" parvelle!