Remontilla rahoiksi-The Block - 2026 UUSI KAUSI!
Remontilla rahoiksi-The Block - 2026
No niin, olin kiireinen ja jo katsoin aamulla!
Taitaa tulla tiukka kisa taas!
Löysin ennakkosuosikit ja ennakko inhokin, aika hyvin!
Kommentit (58)
Jopa oli tytöillä jahkaamista, saivat kunnon tyypin tekemään hommia. Erikoista kun biletys kuitenkin sujui. Hmm, saivat aikalailla apuja, saakohan muutkin yhtälailla. Tämä yksi pojista on aika erikoinen tapaus, no hänestä varmaan vielä nähdään jotain..., epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Jopa oli tytöillä jahkaamista, saivat kunnon tyypin tekemään hommia. Erikoista kun biletys kuitenkin sujui. Hmm, saivat aikalailla apuja, saakohan muutkin yhtälailla. Tämä yksi pojista on aika erikoinen tapaus, no hänestä varmaan vielä nähdään jotain..., epäilen vahvasti.
Ainahan ne auttaa kun joku on ollut häissä tai hautajaisissa tai sairaalassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa oli tytöillä jahkaamista, saivat kunnon tyypin tekemään hommia. Erikoista kun biletys kuitenkin sujui. Hmm, saivat aikalailla apuja, saakohan muutkin yhtälailla. Tämä yksi pojista on aika erikoinen tapaus, no hänestä varmaan vielä nähdään jotain..., epäilen vahvasti.
Ainahan ne auttaa kun joku on ollut häissä tai hautajaisissa tai sairaalassa!
Mä luulen niinkuin oli jo puhetta tuolla, että he lopettaa!
Se toinen on roikkuja mutta toinen on huomannut jo!
Silloin kun se toinen oli sairaalassa.
Hulvattoman hauska se tuomarien kommentointi poikien toisesta lastenhuoneesta!
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä on kyllä nyt vähän liikaa epäonnea. Onneksi Tom tuli auttamaan, huipputyyppi, vieläkin harmittaa heidän puolestaan miten huutokaupassa kävi.
Kttämättömiä liikoja, pomo tyttö varsinkin. Eivät edes kiitäneet voittonsa jälkeen putkimies Tomia.
Muutenkin minusta tuntuu että, on epäterve suhde tytöillä, aion kun toisella tytöllä olisi tarve esittää miehistä miestä. Hyvin dominoivat tyyppi. Ovatkohan vielä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä on kyllä nyt vähän liikaa epäonnea. Onneksi Tom tuli auttamaan, huipputyyppi, vieläkin harmittaa heidän puolestaan miten huutokaupassa kävi.
Kttämättömiä liikoja, pomo tyttö varsinkin. Eivät edes kiitäneet voittonsa jälkeen putkimies Tomia.
Muutenkin minusta tuntuu että, on epäterve suhde tytöillä, aion kun toisella tytöllä olisi tarve esittää miehistä miestä. Hyvin dominoivat tyyppi. Ovatkohan vielä yhdessä.
joo, samaa pohtinut, istuu kuin mies, kulkee kuin mies.
On menny vissiin geenit vähän sekaisin.
Nyt kyllä itseä ärsyttää kun tulee seurattua vain heidän keskinäistä olemista ja sen "miehistä" olemusta.
Nyt ryhdistäydyn ja katson remppaa!
Huoh, taas alkoi tuomareiden nillitys pyyhetangoista, kylpytakeista jne. Minusta voittanut kylpyhuone oli kamala( se kylpyamme ja ne käsienpesu salaattikulhot). Talot 1, 3, 4 oli ihan mainiot. Samat talot luultavasti on kärkiparit voittajaa haettaessa. Tyttöjä paapotaan aivan liikaa huomaan, muita ei.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, taas alkoi tuomareiden nillitys pyyhetangoista, kylpytakeista jne. Minusta voittanut kylpyhuone oli kamala( se kylpyamme ja ne käsienpesu salaattikulhot). Talot 1, 3, 4 oli ihan mainiot. Samat talot luultavasti on kärkiparit voittajaa haettaessa. Tyttöjä paapotaan aivan liikaa huomaan, muita ei.
Nythän ne saivat kiitosta kun ne pyyhetangot olivat oikein.
Ne kylpytakit näytti kyllä halvoilta kasoilta.
Hahahah joohh ei olleet kivoja ei. Hyvännäköisiä kyllä mutta eipä ois kivat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voittajapari on......
Ystis asuu Sydneyssä, kysynkö?
Hän tosin ihnoaa tätä formaattia mutta kai hän sen verran....
Voittaja selviää ihan googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voittajapari on......
Ystis asuu Sydneyssä, kysynkö?
Hän tosin ihnoaa tätä formaattia mutta kai hän sen verran....
Google tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies pari on ihan paras, toivon todella voittoa. "Minun supervoima on homous"
joo kyllä!
ihan kummaa kun suurin osa muotitaiteilijoistakin on homoja.
Onko se kauneudentaju ikäänkuin sisäänrakennettu?
Ehkä se on se itsevarmuus, kun muutenkin uskaltaa olla omanlainen. Ei liikaa mieti, mitä muut ajattelevat.
Han on ällöttävä, sen tapa istuaon ällöttävä ja tapa liikkua äijämäisesti on ällöttävää. Vähänkin jotain menee pieleen, niin heti negatiivisena etteivät saa huonetta valmiiksi. Ja tuo torstain jakso siitä viemäristä ja kaapista, suoraan valehtelee siitä, mikä suunnitelma oli hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies pari on ihan paras, toivon todella voittoa. "Minun supervoima on homous"
joo kyllä!
ihan kummaa kun suurin osa muotitaiteilijoistakin on homoja.
Onko se kauneudentaju ikäänkuin sisäänrakennettu?
Ehkä se on se itsevarmuus, kun muutenkin uskaltaa olla omanlainen. Ei liikaa mieti, mitä muut ajattelevat.
Han on ällöttävä, sen tapa istuaon ällöttävä ja tapa liikkua äijämäisesti on ällöttävää. Vähänkin jotain menee pieleen, niin heti negatiivisena etteivät saa huonetta valmiiksi. Ja tuo torstain jakso siitä viemäristä ja kaapista, suoraan valehtelee siitä, mikä suunnitelma oli hyväksytty.
Minuakin ällöttää varsinkin Ha käytös ja jatkuva vilunki peli. Toinen tytöistä ( Cam ?…) on hieman raukka kuulee vain perässä ja koittaa sammuttaja tulipaloja. Esim lämmitetty penkki kylpylässä.
Valtavat rahat pyörii ohjelman ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies pari on ihan paras, toivon todella voittoa. "Minun supervoima on homous"
joo kyllä!
ihan kummaa kun suurin osa muotitaiteilijoistakin on homoja.
Onko se kauneudentaju ikäänkuin sisäänrakennettu?
Ehkä se on se itsevarmuus, kun muutenkin uskaltaa olla omanlainen. Ei liikaa mieti, mitä muut ajattelevat.
Han on ällöttävä, sen tapa istuaon ällöttävä ja tapa liikkua äijämäisesti on ällöttävää. Vähänkin jotain menee pieleen, niin heti negatiivisena etteivät saa huonetta valmiiksi. Ja tuo torstain jakso siitä viemäristä ja kaapista, suoraan valehtelee siitä, mikä suunnitelma oli hyväksytty.
Minuakin ällöttää varsinkin Ha käytös ja jatkuva vilunki peli. Toinen tytöistä ( Cam ?…) on hieman raukka kuulee vain perässä ja koittaa sammuttaja tulipaloja. Esim lämmitetty penkki kylpylässä.
Nyt tuli rutkasti takkiin makuuhuoneesta.
Se oli erilainen, kuten tuomarit pyysivät, silti ei kelvannut!
EN tykännyt siitä sinisestä, ryssänsiniseksi ennen sanottiin!
Nyt on vissiin kitkaa sitte väleissä, ei enää roikuttu sohvalla kylki kyljessä.
Ajattelin etsiä Youtubesta onko sitä roastia enenmmäön siellä, kuulosti hauskalta!
Inhokit naispari jotka on valehtelevia lusmuja ja miespari jotka lesoaa kaikesta ja jankuttaa siitä viinikellarista koko ajan. Kaikenkukkuraksi ihan älyttömiä haasteita jotka voittavat aina tuo miespari, hmm. Paitsi keittiökoneet. Kylpylähaaste ihan naurettava kun naiset kopio toisten keksintöjä
Alkuperäinen idea että tehtiin parin näköistä ja myyntiin taviksille on loppunut aikoja sitten . Olisiko parempi ottaa sisustussuunnittelijat kilpailijaksi koska se perustuu pelkkään sisustukseen ? Remonttia ei näytetä enää ollenkaan tai muuta siihen liittyvää , pelkkää hömppää ja toistokuvia .
Tytöillä on kyllä nyt vähän liikaa epäonnea. Onneksi Tom tuli auttamaan, huipputyyppi, vieläkin harmittaa heidän puolestaan miten huutokaupassa kävi.