Remontilla rahoiksi-The Block - 2026 UUSI KAUSI!
Remontilla rahoiksi-The Block - 2026
No niin, olin kiireinen ja jo katsoin aamulla!
Taitaa tulla tiukka kisa taas!
Löysin ennakkosuosikit ja ennakko inhokin, aika hyvin!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta tulee?
Itse katson katsomon kautta, jotta näin neljä,jaksoa ( halutessani) kerralla.
No nyt en oikein tykkää miehestä Matt, koittaa olla kai hauska, mutta on jokseenkin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo ap lle asiallisesta aloituksesta. Ei heti alettu haukkumaan osallistujija.
Nais- parin ja vanhimman parin aloitus kangersi aika pahasti eka jaksossa.
Se kuulosti hassulle , että joku oli yrittänyt päästä ohjelmaan 7 vuotta ja yksi osallistuja hyvä jos tiesi, mihin ohjelmaan oli tulossa.
Tämä on se vuoden odotutetuin ohjelma !
Vaikkakin on meillä jo vanha ja halutessaan voi katsoa voittajan.
heh kiva, kiitos kiitoksesta!
Tykkään tuosta ohjelmasta, ihanaa nähdä Australiaa, vaikka pikku palasina.
JA mitä kaikkea he keksivätkään!
Nytkin niillä "pojilla" on tulossa suurta!
No niin, kakkososa katsottu.
Jännät paikat oli kerkeekö vesieristys kuivumaan!
Pidän siitä toisesta kampaajasta, on luontaisesti hauska.
Saattaa toki pidemmän päälle tulla rasittavaksi!
On kyllä mukavaa, kun tämä alkaa taas. Toivottavasti tällä kaudella ei mitään turhaa draamaa. Asetelma on kiinnostava, kun talot ovat samanlaisia, vaihtelua aiempaan. Nyt taitavat sisustustaidot korostua enemmän.
Tuomarit kuulema kiinnittävät enemmän huomioita pikkuasioihin nyt, kun talot ovat samanlaisia!
Työmaa laitetaan kiinni yöksi, eli kaikilla on sama työaika. Tasaa hieman eroja parien välillä ainakin mitä tulee suunnitteluun ja aikataulujen laatimseen.
Ps. ei tarvi spoilata ketjussa.
Suosikkiparini on se poliisipariskunta, joka pääsi ensimmäiseksi valitsemaan talon. En oikein päässyt sen kitinän vuoksi tykkämään ainakaan vielä siitä naisparista, joka halusi talon 4, mutta valitsi talon 2 (vai oliko se toisinpäin).
Vierailija kirjoitti:
Suosikkiparini on se poliisipariskunta, joka pääsi ensimmäiseksi valitsemaan talon. En oikein päässyt sen kitinän vuoksi tykkämään ainakaan vielä siitä naisparista, joka halusi talon 4, mutta valitsi talon 2 (vai oliko se toisinpäin).
joo, se toinen on just minäminäminä ja koko ajan roikkuu kiinni siinä toisessa
Vierailija kirjoitti:
Kenen hermot petti?
NAisparin "mieheltä"
Vähän outoja nuo laatoittajat kun eivät selvitä työmaan sääntöjä ennen kuin ryhtyvät töihin. Onhan noilla jokin perehdytys joka aamu kuitenkin?
Kunhan ei aleta selkäänpuukotusta, pilannut pari edellistä kautta. On hyvä sarja kunhan ei juonitella.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoja nuo laatoittajat kun eivät selvitä työmaan sääntöjä ennen kuin ryhtyvät töihin. Onhan noilla jokin perehdytys joka aamu kuitenkin?
mä ihmettele kanssa, miksi vakuutuksia ei tarkasteta ennekuin juttu alkaa.
Ja joo, saako ne huseerata muuten ilman vakuutuksia, siis normi tissä!
Kyynel tuli silmään, kun työnjohtaja Dan ja hänen vaimonsa kertovat tyttärestään, joka sai elää kymmenen päivää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mukavaa, kun tämä alkaa taas. Toivottavasti tällä kaudella ei mitään turhaa draamaa. Asetelma on kiinnostava, kun talot ovat samanlaisia, vaihtelua aiempaan. Nyt taitavat sisustustaidot korostua enemmän.
Enpä usko että ilman draamaa selvitään nyt jo Dan on joutunut ottamaan yhteen Han in kanssa. ( toinen tytöistä).
Mikä oudointa Han on rakentanut isänsä kansaa, ja kuvittelee nyt voivansa tehdä mitä huvittaa. Soittelee isälle ja kyselee neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mukavaa, kun tämä alkaa taas. Toivottavasti tällä kaudella ei mitään turhaa draamaa. Asetelma on kiinnostava, kun talot ovat samanlaisia, vaihtelua aiempaan. Nyt taitavat sisustustaidot korostua enemmän.
Enpä usko että ilman draamaa selvitään nyt jo Dan on joutunut ottamaan yhteen Han in kanssa. ( toinen tytöistä).
Mikä oudointa Han on rakentanut isänsä kansaa, ja kuvittelee nyt voivansa tehdä mitä huvittaa. Soittelee isälle ja kyselee neuvoja.
Kampaaja-parin toinen yksilö soitteli naiselleen ja kysyi minkälaiset lattialaatat suihkuun tulee. Onneksi se toinen piti päänsä. Muttta tietää miten jatko menee: ne käyttävät jotain ulkopuolista niin suunnittelussa kuin stailauksesskin. Ennen ainakin se oli kiellettyä.
Kiitos jo ap lle asiallisesta aloituksesta. Ei heti alettu haukkumaan osallistujija.
Nais- parin ja vanhimman parin aloitus kangersi aika pahasti eka jaksossa.
Se kuulosti hassulle , että joku oli yrittänyt päästä ohjelmaan 7 vuotta ja yksi osallistuja hyvä jos tiesi, mihin ohjelmaan oli tulossa.
Tämä on se vuoden odotutetuin ohjelma !
Vaikkakin on meillä jo vanha ja halutessaan voi katsoa voittajan.