Puotinharjun Puhoksen rikastettu kulttuuri taas esillä lehdessä: avointa huumekauppaa ja poliisi levittelee käsiään
Vielä 70-80-luvuilla Puhos oli ihan arvostettu ostokeidas
Kommentit (31)
Olen Keskisuomesta enkä ollut kuullut tuosta alueesta koskaan aikaisemmin vaikka olen käynyt Helsingissä jo vuosikymmenien ajan. No nyt jopa minäkin tiedän Puotinharjun ja Puhoksen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä jutussa että poliisi oli pidättänyt jonkun huumeiden myynnistä? Sen täytyy olla lavastettu tilanne juttua varten. Sörkassa poliisit vaan katselee auton ikkunasta kun kauppaa käydään, koskaan en ole pidätystä nähnyt.
Olivat saaneet vihjeen toimittajasta ja tulivat esittämään että tekevät asialle jotain.
Tai no ei siitä vihjettä tarvii kyllä ne tajuaa että ainoa valkonaama nainen tuolla on oletettavasti toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisien homma on nykyään mopopoikien kiusaaminen. Huumekauppaan puuttuminen saattaa aiheuttaa ikäviä tilanteita joita on vältettävä viimeiseen saakka. Suomalaisesta poliisista on tullut ruotsalaiseen tapaan vässykkä joka ei uskalla puuttua mihinkään.
emme ole ruotsin tiellä
Meillä ei tehdä samoja virheitä,meille ei synny maahanmuuttajakeskittymiä,näitä fraaseja olen kuullut vasemmistopoliitikoiden suusta,myös RKP ja Vihreät ovat näitä lausuneet.
Ja kaikki on tehty silti samalla tavalla kuin Ruotsissa mutta se on kai porvaripuolueiden vika.
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi tietenkään tee mitään kun siinä saisi heti rääkynaiset toimittelijat kimppuun. Paskanahkojen huumekauppaan näillä naisille ei ole kommentoitavaa.
Ei kai poliisi ole ratsannut etnisen profiloinnin perusteella?
Maan tasalle koko puhos, menkööt kauppiaat sinne mistä ovat tulleetkin.
Vierailija kirjoitti:
kuin mogadishu vai mitä rakas presidenttimme sanoi
Ja se on hieno asia se...
Eipä natiivitkaan tunnu huumeita ja niiden käyttöä piilottelevan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi tietenkään tee mitään kun siinä saisi heti rääkynaiset toimittelijat kimppuun. Paskanahkojen huumekauppaan näillä naisille ei ole kommentoitavaa.
Ei tietenkään. Pidätetty oli ohikulkija valkonaama joka vietiin pois...
Vierailija kirjoitti:
AP sit aloitti heti aamusta spämmäyksen ja itselleen vastailun.
Persujen paniikki kasvaa päivä päivältä!
Palstan päivystävä punamülkku onnistuu jokaisessa persusyytöksessään kertomaan mitä itse on tekemässä. Ihan kuten trumppikin muuten juttelee just samalla tavalla muita syytellen siitä mitä on itse tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Pidätetty oli ohikulkija valkonaama joka vietiin pois...
No se katsoi rasistisesti joten sietää lentääkin vankilaan 10 vuodeksi t. demla
Poliisit saavat varmaan osuuden tuosta kaupasta? En oikein ymmärrä miksi muuten antavat sen jatkua täysin avoimesti.