Sukupuoli on asia, jonka ihminen itse määrittelee
Biologialla tai fyysisellä olemuksella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Kommentit (23)
Nälkä on vain tunne. Ihminen elää kyllä ilman ruokaakin
Paskat. MINÄ määärittelen hänen sukupuolensa!
Ikä on suhteellinen. Sitä on juuri sen ikäinen kuin haluaa.
Perhe voi ihan hyvin lisääntyä keskenään, jos ne kuvittelee olevansa vieraita.
Mitä haittaa siitä muka olisi
Määritä se vaan ite kaikin mokomin. Muut määrittelee sen myös, halusit tai et.
Totta, ja ihminen voi myös määritellä olevansaa ihan mikä vain. Olen aina tuntenut olevani kasvi, joten olen kasvi. Ulkomuotoni voi olla ihmisen mutta sisimmässäni elän nokkosena (tänään), huomenna voin tuntea oloni puolukaksi. Kukaan ei voi tätä totuutta kieltää.
Sukupuoli määräytyy sukuelinten perusteella. Nykyaika on tärähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vulvia. Ikiaikainen totuus.
Sade on kuivuutta. Kyse on vain rakenteellistamisesta.
Ihmislajilla on yleensä viisi korvaa, yhdeksän napaa ja kaksi raajaa. Näin olen itse määritellyt. Foobikoita jos ette usko!
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin aina ole.
Kun kysyn sukupuoltasi, kysyn fyysistä faktaa. Älä anna vastaukseksi identiteettiäsi, en kysynyt sitä.
Jos on loppuiän sinkkuna ja moni näkee että on nainen, mitä järkeä hokea että on nainen? Eikä opivaa miestä tullut. Tietysti joku epäselvä tapaus voi ilmoittaa että muut hahmottavat kuka on ja mitä hakee.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Jos on loppuiän sinkkuna ja moni näkee että on nainen, mitä järkeä hokea että on nainen? Eikä opivaa miestä tullut. Tietysti joku epäselvä tapaus voi ilmoittaa että muut hahmottavat kuka on ja mitä hakee.
Ja entäpä jos ei hae mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Pitäisi ottaa käyttöön tahdosta riippumaton eheytyshoito.
Ei ole.
Sukupuoltaan ei voi itse määritellä. Sukupuoli-identiteetti on eri asia. Se on osa henkilökohtaista identiteettiä, mikä jokaisella on henkilökohtainen.
Älkää sekoittako kahta eri asiaa keskunään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyn sukupuoltasi, kysyn fyysistä faktaa. Älä anna vastaukseksi identiteettiäsi, en kysynyt sitä.
Parempi vaan kun et kysele yhtään mitään. Kaikki voittavat.
SPÄMMI