Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset osataan olla täällä ilman miestä

Vierailija
25.05.2026 |

Ongelma on se,että te miehet ette osaa olla täällä ilman naista!Minulla on jo kumppani,toista en tarvitse ja vaikka minulla ei olisi kumppania,minä mieluummin onanoisin,kuin olisin teidän miesten kanssa!T:tyytyväinen nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, win-win kaikille ihmisille

Vierailija
2/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta kysyn, että minkälainen nainen käyttää 2020-luvulla masturboinnista raamatullista onanointi käsitettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jatkuvasti toistelee että pärjäävät ilman miestä. Naiset myös puhuvat voimaantumisesta. En ole yhdenkään miehen kuullut sanovan että hän voimaantui.

Vierailija
4/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jatkuvasti toistelee että pärjäävät ilman miestä. Naiset myös puhuvat voimaantumisesta. En ole yhdenkään miehen kuullut sanovan että hän voimaantui.

Niin, yleensä näitä toisellaan vain vakuuttaakseen itsensä ja muut. Jos osaa pyyhkiä takapuolensa, ei sitä jatkuvasti kerro muille että osaan muuten tehdä sen.

Vierailija
5/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suurin osa palstalle kirjoittavista on anonyymejä Vieralijoita, jotka eivät kerro sukupuoltaan, niin miten ap tunnistaa kirjoittajien sukupuolen?

Vierailija
6/6 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää miehistä enkä heidän kanssaan tule toimeen.Oma mieheni on kuitenkin paras kaverini.Miesten kovuus ja tunnekylmyys musertaa minut!En varsinkaan tykkää pahoista pojista!T:herkkis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän